post hier plaatje van je bejaarde sportmotor



Omdat de andere foto is verdwenen, en ik toch graag mijn fijne gerafineerde HondaCBR400RR uit 1988 wil showen, bij deze nogmaals een foto van de NC23....

Greetz Storkie...
 
Dank jullie :} . De CBX nadert de leeftijd van 30 jaar en had meer km's gelopen dan de teller aangaf, vandaar de (onverwachte) revisie. Maar hé, je gooit er een paar k€ tegenaan :') (m'n vrouw was niet zo heel blij met deze uitgave) en je kunt er weer tegen :W

Zo'n CBX is leuk, heel apart, maar mist de techniek en wegligging van de huidige motoren, dat kan ook niet anders want we zijn inmiddels wel 30 jaar verder in ontwikkeling. Maakt niet uit, je kiest niet voor niets zo'n bejaarde sportmotor en dat staat los van mijn leeftijd, ik voel me nog jong :Y

Een paar weken terug nog naar Big Six Day geweest. Er waren enkele tientallen CBX-en, Kawasaki's Z1300 en 1 Benelli Sei. Onlangs is er bij SixCenter nog een splinternieuwe CBX ProLink verkocht, kwam ut een verzameling en gaat nu naar Japan, lag helaas buiten mijn budget _O-.
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen al een 2 jaar oud topic, maar ach even stof afblazen. :D

Heb een GPX750R uit 1990 (geloof ik) als project gekocht, tijdje terug.
Voor terug op te knappen en na mijn 25kw zelf op te rijden of te verkopen.

GPX750R


En men CB500 (geen sportmotor maar ach :D )
 
Om maar even in de voetstappen van Moechy te treden hier nog een paar pics van voor mij nieuwe oldtimer scheurbak
Gpz600R=50.000 gedraaid=Jaar 1986
0epo.jpg

g2re.jpg


Verder nog niet echt uitgeprobeerd omdat ik niet z'n DieHard winter rijder ben
 
Bejaarde sportmotor ?
Waaraan moet die voldoen want ik zie sportfietsen in deze topic die in mijn ogen niet bejaard zijn .
Ouder dan ???


Fons
 
Als je de eerste reactie ziet zoeken we toch jaren 80/begin jaren 90 sportmotoren.

De eerst supersport motoren dus.
 
Ondertussen al een 2 jaar oud topic, maar ach even stof afblazen. :D

Heb een GPX750R uit 1990 (geloof ik) als project gekocht, tijdje terug.
Voor terug op te knappen en na mijn 25kw zelf op te rijden of te verkopen.

GPX750R
[~[url="http://i690.photobucket.com/albums/vv263/moechy/2013-08-10132825_zps976271ab.jpg"]afbeelding~][/URL]

En men CB500 (geen sportmotor maar ach :D )
[~[url="http://i690.photobucket.com/albums/vv263/moechy/Toeren/IMGP1577_zpsdfbd1084.jpg"]afbeelding~][/URL]

Nog wel ouder als 2 jaar hoor, maar wel grappig.
 
Bejaarde sportmotor ?
Waaraan moet die voldoen want ik zie sportfietsen in deze topic die in mijn ogen niet bejaard zijn .
Ouder dan ???


Fons

voor een youngtimer moet iets toch 15 jaar oud zijn ?
misschien wel een redelijk (soepele) grens om een beetje van uit te gaan.
en wat maakt het uit joh, alles is een keer sportief geweest :)

bijvoorbeeld :

Ouwe troep met freddy spencer jonguh!

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan