posts terug vinden ?

trixo

MF veteraan
25 aug 2007
2.214
439
omg. den bosch
ik blijf er maar mee tobben, als ik ergen in een topic op gereageerd heb, en ik wil later kijken of er op gereageerd is, kan ik het niet meer terug vinden.
ik weet dan ook niet meer in welk topic dat was :?
en soms heb ik meerdere reacties geplaats in verschillende topics,.....hoeveel had ik er ook alweer geplaats en in welke topic :?

hoe doen jullie dat ?

en nu hopen dat ik deze wel terug kan vinden ;)
 
Via het belletje zie je dat toch?
PSX_20220720_194539.jpg
 
@lepenszuur

ja, maar dan moet je wel onthouden hebben dat je 5 dingen gepost had i.p.v. 4
en je ook herinneren wat de kernwoorden zo'n beetje waren, om de zoekfunctie te kunnen gebruiken.
dat weet ik soms na een kwartiertje al niet meer, laat staan 3 dagen.
 
Ik heb mijn startpagina gewoon op mijn actieve topics trouwens.
Waar ik ooit wat gepost heb.
 
met dat belletje zie je alleen dat er in een van je geposte topics is gereageerd, maar niet direct wat je daar ook al weer gepost had, en dat kan goed 25 pagina's terug staan.

met de methode van superg2 sta je ook meteen bij je geposte reactie......idiaal.
 
met dat belletje zie je alleen dat er in een van je geposte topics is gereageerd, maar niet direct wat je daar ook al weer gepost had, en dat kan goed 25 pagina's terug staan.
ik schrijf even jouw nick op een notitie.
over een paar dagen zal ik dan random posts van jou citeren, maar dan in een ander topic.

😈 :+
 
met dat belletje zie je alleen dat er in een van je geposte topics is gereageerd, maar niet direct wat je daar ook al weer gepost had, en dat kan goed 25 pagina's terug staan.

met de methode van superg2 sta je ook meteen bij je geposte reactie......idiaal.
Oh ja, ik zit er bovenop. Elke reactie lees ik. Geen leven. :+

En gelukkig quoten de meeste mensen wat ik zeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan