Potentieel BMW of Guzzi project; vragen

Laurus

MF veteraan
1 sep 2006
1.066
0
Beste allemaal,

In de nabije toekomst overweeg een motor te gaan bouwen als onderstaand plaatje:

1005096_10151486389736956_1541689192_n.jpg


Nu zijn BMW's nieuw voor mij, kan iemand mij vertellen wat hier voor BMW gebruikt is? En iemand enig idee hoe de grond speling uitkomt ivm cardanaandrijving? Of zal er een ander cardan in moeten van bijv een GS? Of is hier gewoon een oude GS als basis gebruikt..?

Aangezien een Guzzi een betaalbaardere basis zou kunnen zijn (Guzzi V50 bijv) gaat ook mijn oog hier naar uit. Iemand een idee of een dergelijk project ook mogelijk zou zijn met een Guzzi V50/65 en hoe ik dan uitkom met de cardan?

Alvast bedankt!

Groeten,

Laurens
 
Laatst bewerkt:
Beste Laurens, maak het jezelf niet zo moeilijk, en zoek gewoon een Guzzi NTX, beetje aanpassen naar eigen goeddunken, en klaar is Kees, of Laurens dan in dit geval.
 
Hmm tjah, de lol zit em natuurlijk ook een beetje in het bouwen. Is de achterbrug van een V50/V65 hetzelfde als die van een V65NTX? Ik vind die bmw ook gewoon erg gaaf.
 
Laatst bewerkt:
is een r80g/s met usd-voorpoten van een ander merk motor en achter-frame is aangepast
 
is een r80g/s met usd-voorpoten van een ander merk motor en achter-frame is aangepast
Hoe zie je dat?
Ik zie een monolever tweeklepper, meer niet. De tank kan van een GS zijn, maar ook van een R100R. De voorvork kan van een Suzuki DR400 zijn, het achterframe is in ieder geval niet origineel. Het geheel lijkt op een HP2
 
Hoe zie je dat?
Ik zie een monolever tweeklepper, meer niet. De tank kan van een GS zijn, maar ook van een R100R. De voorvork kan van een Suzuki DR400 zijn, het achterframe is in ieder geval niet origineel. Het geheel lijkt op een HP2
gokje O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan