pothelm topic


Mja, zo reageren de meeste mensen :P Ik weet het, het is niet de eerste stad waarbij je aan ruige feesten met geratte en customized 2 wielers uit de sixties en seventies denkt :P
Maar de madball-meetings waren weldegelijk legendarisch te noemen.
Ook de pliesie (die er genoeg rond rijdt om al die villa's te bewaken) weet zich maar moeilijk een houding te geven als je met een stuk of 50 van dat soort malloten bij elkaar zit.
 
*D
full
 
Mooi allemaal hoor die helmen, ik nog wel gepost hier....wat gebeurd er maandagavond?
Wordt ik op mijn motorscootertje geschept door een auto...met mijn jethelm met lang vizier....heel mijn gezicht aan puin oa gebroken neus ,kaak en jukbeen,aantal tanden kapot....nu weer thuis en neuskap op en berg staal in mijn gebit...
Dus ja lui ook wel een nadeel van dat soort helmen...maar was eigen keus...ben blij dat ik nog leef en ik ga zeker weer rijden met jethelm, maar het kan helaas ook weleens fout gaan dus doe allemaal safe lui :]
MZlllsss,Rob.
 
Mooi allemaal hoor die helmen, ik nog wel gepost hier....wat gebeurd er maandagavond?
Wordt ik op mijn motorscootertje geschept door een auto...met mijn jethelm met lang vizier....heel mijn gezicht aan puin oa gebroken neus ,kaak en jukbeen,aantal tanden kapot....nu weer thuis en neuskap op en berg staal in mijn gebit...
Dus ja lui ook wel een nadeel van dat soort helmen...maar was eigen keus...ben blij dat ik nog leef en ik ga zeker weer rijden met jethelm, maar het kan helaas ook weleens fout gaan dus doe allemaal safe lui :]
MZlllsss,Rob.

*O* respect :Y staat voor de gevolgen van eigen keuze, daarom hmv ook weer gewoon potje toe laten }) ieder z'n eigen keuze
 
Oei, bedankt voor de voorlichting en vooral beterschap!!
De andere partij staat open voor schadeafhandeling?
 
Ik heb hiermee jaren lang Bergen op Zoom, Rotterdam en alles hier tussenin onveilig gemaakt. Als je vroeger de meetings afging kan het goed zijn dat je hem vaker hebt gezien.
 
Ik verbaas me over de webshops en online aanbieders van helmen.. de maten verschillen per merk.. Zijn er echt zo veel mensen die ongepast een helm kopen en vervolgens met een niet-goed zittende helm gaan rijden??
 
ik denk dat de meeste mensen een pothelm toch al niet veilig vinden en zich daarom niet druk maken over pasvorm en veiligheid.

mijn blauwe pot is ook iets tegroot en de rood/witte heb ik gekocht op bali en is niet goedgekeurd in europa.

voor op de gewone motor heb ik weer andere goed zittende en gekeurde systeemhelmen
 
Ben nu in de USA, van de week bij een Harley-dealer wezen kijken. Die doppies die ze hier verkopen vind ik toch echt een beetje te klein. Kun je net zo goed een panty van de vrouw over je pinda heen trekken. Probeer een leuke shop te vinden rond Pasadena TX maar dat valt niet mee. Er is namelijk geen helmplicht in Texas... :}
 
Er is namelijk geen helmplicht in Texas... :}
Dat zijn de mooiste staten, kun je leuk onderhandelen over de prijs :Y
Skullcap's rijden trouwens wel erg fijn, the next best thing to helmetless.
Anders even de stateline over (naar een helmet state) maar dan betaal je gelijk weer een stuk meer
Ook even kijken bij niet Harley dealers scheelt ook al in de prijs

On the Border Motorcycle Sales
2212 Spencer Hwy
Pasadena, TX 77504

is een iets grotere
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn vlg.mij de echte pothelmen.
Ik heb ze altijd nog bewaard,het zijn hoofdzakelijk helmen van Cromwell en Davida,met de originele brillen van Stadium.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan