Potje op de Monster.......

Potje.......Arai

  • potje

    Stemmen: 7 22,6%
  • Arai

    Stemmen: 5 16,1%
  • Potje onveilig

    Stemmen: 16 51,6%
  • Arai is veiliger

    Stemmen: 1 3,2%
  • beiden niet

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
ben toevallig net geswicht van pilotenhelm naar integraal.........bevalt stukken beter........

Koud op je smoelie ook in de winter zo'n potje.......
 
Ben met een roof op mijn duc onderuit gegaan. En kan je vertellen dat ik blij was dat ik niet hard ging. En daar zat nogwel een kinstuk op. Ding is echt geschaafd aan een kant. Ben blij dat ik geen potje op had of dat ding opengeklapt had. Had ik nu naar make me beautifull kunnen gaan.

Dus geen potje of wel een potje, moet jij weten maar ik zou iets met kaakbescherming dragen.
 
heb dus idd ook gekeken voor de Roof Boxer voordat ik degeen kocht die ik nu heb (Shark, jajajaja Prak niet zeiken nu!!!!!)

Wat ik dus in verschillende zaken te horen kreeg is dat Roof kwalitatief niet zo geweldig is............vinnum nog steeds wel :9 maar heb dan toch maar voor die andere gekozen.........
 
Deze foto is gemaakt op de Monsterdag van de MOB in Moerzeke (B) afgelopen zondag. De immer geniale Triker heeft deze foto gemaakt door via mijn pothelm een foto van de rest van de motor te maken. De bolling van de helm zorgt voor de rest. Als je de foto goed bekijkt, zie je de drukkers op de helm zitten en dan snap je pas hoe de foto is gemaakt. Triker :}

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan