Power commander, Aprilia Rsv mille gezocht

Hoekie91

MF'er
10 aug 2019
30
15
Ik ben op zoek naar een power commander of iets van gelijke strekking voor een eerste generatie Rsv mille. Als iemand iets heeft of weet, let me know ✌🏻
 
Wat voor een eprom en demper gebruik je nu? Als dit standaard is kan je misschien beter (en makkelijker) een Gabro E-prom monteren icm een bijpassende demper. Een en ander even afstellen op een bank en je boekt een behoorlijk winst tov het origineel. Ook de juiste vertanding zorgt voor meer fun/comfort (minder bokken bij rotonde).
 
Ik heb momenteel een A63 eprom met een leovinci sbk demper in combinatie met een BMC race luchtfilter. Omdat ik de mille eigenlijk alleen voor trackdays gebruik heb ik eigenlijk geen interesse in het aanpassen van mijn vertanding omdat ik liever niet snelheid wil inleveren aangezien de milles toch al niet de snelste motoren op de baan zijn en het me aan koppel voor het uitaccelereren aan niks ontbreekt. Ik zou graag de milleu dip rond 6 a 8 duizend toeren kwijt raken, daar stoor ik me mateloos aan. Maar als ik het dus begrijp is dat ook af te stellen met een eprom? Ik was in de veronderstelling dat een eprom een vooraf ingelezen mapping is op basis van je setup waar je in principe niets meer aan kunt aanpassen, maar daar hoopte ik hier meer over te horen😄
 
Helder! Google/zoek maar even op Gabro (gabro racing). Mijn ervaring is alweer een tijdje terug met de gen1 maar Gabro is echt bizar (toen die tijd :)). Succes!
 
Kijk even op de Ara website , daar staat een powercommander te koop voor een zeer aantrekkelijke prijs .

Om de zgn dip weg te krijgen helpt de modificatie van het uitlaatmanifold erg goed , volgens mij staat er op Marktplaats iemand die aangepaste manifolds verkoopt .Dat in combi met een Gabro eprom 👍💪
 
Laatst bewerkt:
Ja, je moet de uitlaatbochten aanpassen icm een eprom. Heb zelf de uitlaatbochten vervangen, open airbox en een Gabro eprom. Milieudip is verdwenen als sneeuw voor de zon.

Alleen de uitlaatbochten verminderden de dip ook al en maakte het grootste verschil. Ik kan je aanraden om die kerel op MP even te vragen of hij een setje voor je heeft liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan