power commandor hoe monteren?

gsxr 1000

MF'er
24 nov 2011
69
0
Hey hoi

Ik heb een power commandor 3, 2dehands gekocht voor mijn suzuki gsx-r 1000 k1 en wil deze monteren voordat ik hem laat afstellen, maar hoe gaat dat in zijn werk? heeft iemand foto's of een filmpje waar ik op kan zien hoe dat ze dat doen?

En is het beter om ook gelijk een open luchtfilter te plaatsen?

alvast bedankt
 
de pc3 word tussen de stekkers geplaatst die van de ecu naar de motor lopen. bij mn sp zat de stekker lings achter de kuip weet niet waar ie bij een gsxr zit.
dan nog de massa stekker naar de min van de accu en het hele ding nog ergens wegmoffelen onder de duo zit ofzo.
je kan hem nog inpakken in bubbelplastic tegen schokken en vocht.
andere luchtfilters zou ik zelf nooit doen laten ook meer vuil en zand in de motor.
op mn motorstek profiel staat nog een uitdraai met en zonder pc3 na afstellen, ie is ook zuiniger geworden was 1:13 met pc3 1:15 :)
 
Laatst bewerkt:
Op de website kan je als het goed is handleidingen downloaden. Het is echt simpel :Y
 
de pc3 word tussen de stekkers geplaatst die van de ecu naar de motor lopen. bij mn sp zat de stekker lings achter de kuip weet niet waar ie bij een gsxr zit.
dan nog de massa stekker naar de min van de accu en het hele ding nog ergens wegmoffelen onder de duo zit ofzo.
je kan hem nog inpakken in bubbelplastic tegen schokken en vocht.
andere luchtfilters zou ik zelf nooit doen laten ook meer vuil en zand in de motor. :)

http://www.mpsracing.com/instructions/DynoJet/I308-211.pdf
 
Laatst bewerkt:
maakt verder ook niet zoveel uit als je maar weet waar de stekkers ergens zitten.
als de draadboom vanaf de accu bijvoorbeeld links achter de kuip verdwijnt zullen de stekkers ook wel links zitten zeg maar.
dan blijft nog de vraag over of het verstandig is om met een niet afgestelde pc3 naar de testbank te tuffen :X
als ie veel te arm staat in het ergste geval, verbranden je kleppen mischien -O-
 
Laatst bewerkt:
maakt verder ook niet zoveel uit als je maar weet waar de stekkers ergens zitten.
als de draadboom vanaf de accu bijvoorbeeld links achter de kuip verdwijnt zullen de stekkers ook wel links zitten zeg maar.
dan blijft nog de vraag over of het verstandig is om met een niet afgestelde pc3 naar de testbank te tuffen :X
als ie veel te arm staat in het ergste geval, verbranden je kleppen mischien -O-

als het goed is kan je de mappen laden op de powercommandersite,

zit er altijd wel eentje bij die in de buurt van de specs voor de desbetreffende motor zit
 
Bedankt voor de reacties ik hoop dat ik het voor elkaar krijg

En idd ik zat ook al te denken of het problemen kan geven als ik hem thuis monteer en er dan mee naar die motorzaak rij, die man vertelde mij wel dat hij van een k1 kwam met open uitlaat die ik dus ook heb maar goed ik ga wel eerst ff bellen met die motorzaak anders laat ik het daar wel doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan