Power Twins Driveby: Guzzi vs Honda *O*

Wat een lelijk hok is die CB toch he :P
Ach, hij doet iig meer dan mijn hok, dit jaar ben ik kennelijk aan de beurt om een brikblok enigszins te mollen :+
al moet ik toegeven dat hij het vorig jaar iets grondiger aan heeft gepakt
 
Heb er nu ook een derde op gezet :)
Enjoy, ben benieuwd hoe lang @Home dit goed vind.
 
Dat klinkt heel vet allemaal :) Twinnie power! 8-)

Maaruh.... wie heeft er nou gewonnen :P ?

De CB heeft zeker meer geluid dan de Guzzi, maar deze is toch nog wel een tikkie sneller dan de CB (scheelt niet eens zo veel trouwens...zware lompe italiaan) :]
 
Ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat daar op zit om een stoppie mogelijk te maken. Standaard remklauwen en rempomp?

Als ik het goed heb Nissin 4zuiger klauwen en een standaard pomp. Wel rvs omvlochten leidingen. BT45jes erop.
 
Als ik het goed heb Nissin 4zuiger klauwen en een standaard pomp. Wel rvs omvlochten leidingen. BT45jes erop.
4?? in totaal ja ;)

verder alleen andere leidinkies.. en sja.. die ori blokken piepen nogal wel eens O-)

Bt45 begin ik overiggens echt vanaf te kicken... druk je met gangetje van 50 vol je rem in.. gattie slippen... |(

Maar echt tegekke flyby filmpjes sjaap! Wat een herrie produceren wij zeg! (ze heette Yvon bijtheway)

Trouwens op de terugweg van het zwembad nog gesport tegen een kerel in kortebroek + tshirt op een fazer. Ik won.... *D Omdat hij bijna op zn bek ging, vanwege een niet bepaald gecontrolleerde wheely tijdens het optrekken.. ik heb me dood gelachen!!!!

Ennuh harrie.. je moet je mond houden ;)
 
Hey sjaap weer terug in Grunn?
Jij bent toche een kennis van Jilt? via mayday?

Correct! Jilt, goeie gozer, goeie preas!

Enne, neon, die klauwen, die hebben beide toch twee zuigers en dan ook symmetrisch? Die oude brembo's van mij hebben al twee per kant. Ik heb nog een setje 4 zuigerklauwen liggen van een TRX. Komt er ooit nog wel es op.
 
Ik heb toch echt 2 zuigers per schijf :) Kan er ook niets aan doen... nouwja.. dat wel, maar eigenlijk niet zo veel zin in :x

Is ook niet nodig, blijkt.

Moet toch nog even melden dat het live concert op (wisselende) locatie erg geslaagd was. })
 
Poeh zeker weten!! :)

Wij moeten eens naar amsterdam toe!! Daar kun je lol hebben bij de zebrapaden met onze herrie :Y groen licht.. volgas op de meute arrogante overstekers afblazen }) Wedde dat ze rennen? ;)

Maar weer geslaagd vandaag, ik hoop dat het nog ff zo aan houdt met dit weer!
 
Poeh zeker weten!! :)

Wij moeten eens naar amsterdam toe!! Daar kun je lol hebben bij de zebrapaden met onze herrie :Y groen licht.. volgas op de meute arrogante overstekers afblazen }) Wedde dat ze rennen? ;)

Maar weer geslaagd vandaag, ik hoop dat het nog ff zo aan houdt met dit weer!

Eikel, nu durf je wel naar amsterdam toe :(

Maar dat was idd bijzonder leuk, voetgangers nieuwe sprintrecords laten zetten.
ook al hadden ze voorrang
 
Terug
Bovenaan Onderaan