powercomander van gsxr600 04/05 op ander type motor zetten?

RK-stuntz

MF'er
17 jun 2018
65
8
omgeving eindhoven
hallo,

ik heb een powercomander van mijn gsxr600 2005 die ik niet meer gebruik op die motor.
ik weet dat ik vroeg of laat wel een andere motor ga kopen waar deze powercomander niet voor bedoeld is, maar waar ik hem wel op wil kunnen zetten.
in principe heeft hij de volgende stekker aansluitingen:
injectoren 4x
gaskleppositiesensor
massa oog accu

eigenlijk als ik de gasklep positie sensor stekker aanpast kan die op elke 4cilinder motor.
maar toen ik net heb geprobeerd er een map van een cbr600f, cbr954rr, zx636r 05 in te zetten gaf hij de volgende fout:

unable to send map.
the device model number does not match the map model number.
device#154 vs map#.....

alle 3 de boven genoemde motoren hebben andere map model nummers, dus het is niet merk gericht.

nu de vraag: weet iemand of je dit nummer kunt aanpassen ergens?

alvast bedankt

Mvg Ralf
 
Laatst bewerkt:
is modelspecifiek, gaat niet werken ook al wil jij het nog zo hard.
zelfs al krijg je die mappen erin gaat het niet werken : andere sensoren met andere waarden geven een ander resultaat ALS het al wil werken.

gewoon verkopen en die voor jou motor kopen, of koop een rapidbike. die zijn wel universeel en moet je enkel de passende kabels kopen.
 
is modelspecifiek, gaat niet werken ook al wil jij het nog zo hard.
zelfs al krijg je die mappen erin gaat het niet werken : andere sensoren met andere waarden geven een ander resultaat ALS het al wil werken.

gewoon verkopen en die voor jou motor kopen, of koop een rapidbike. die zijn wel universeel en moet je enkel de passende kabels kopen.

je kunt de 0% positie en 100% positie van de gas positie sensor afstellen in de powercomander, dus dat lijkt me geen probleem.
die code kan ik denk ik niet veranderen vrees ik inderdaad.
heb hier ook nog een powercomander autotune setje dus zou eventueel nog zelf een map kunnen maken, mocht ik het passend krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan