Powercommander 5 of toch 3 op cbr600 f4i

PC3 of PC5?

  • PC3

    Stemmen: 0 0,0%
  • PC5

    Stemmen: 1 25,0%
  • Ben je helemaal gek geworden die heb je helemaal niet nodig!

    Stemmen: 1 25,0%
  • Ik heb hier geen verstand van maar wil toch graag stemmen.

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

CBRMoto

Rookie
8 dec 2015
2
0
Deurningen
Beste lezer,

Ik heb een Honda cbr F4i uit 2001 en hier zou ik graag een powercommander in monteren.
Nu zit ik heel erg te twijfelen tussen de PC3 en de PC5.

De powercommander 5 heeft een aantal voordelen op de powercommander 3:
- ignition control (je kunt je ontstekking mappen net als je fuel).
- Je kunt je fuel mappen per versnelling en per cillinder (op de PC3 is er maar 1 map voor alle 4 cillinders en versnellingen).

Nu kan ik nergens op het internet terug vinden of deze functies ook op een oudere machine werken als die van mij.

En ik hoopte dat jullie mij hier meer over konden vertellen.

- Er zijn nog een aantal voordelen aan de PC5 maar hier ben ik wel zeker over dat deze bij mij van toepassing zijn.

Groeten Joren,
 
Contact gezocht met Dynojet.

Zij geven aan dat er geen ignition control mogelijk is op de f4i serie.
Wel kun je mappen per cillinder en versnelling.

(mocht iemand deze info in de toekomst nodig hebben)
 
Terug
Bovenaan Onderaan