Powercommander GSX-R600 2001

Gixxerscout

Die hard MF'er
2 aug 2003
357
0
Dongen
Heeft er iemand ervaring met het monteren van een powercommander op een Gixxer 600 K1. Win je hier veel power mee???????

Voor het afvlakken van mijn powerband hoef ik het niet te doen want die is al keurig vlak (aldus dynojett). Heb er momenteel dunwandige 3-2-1- bochtenset van GSX-r750 onder liggen + remus grandprix demper + KNN luchtfilter. Iemand nog meer (betaalbare) suggesties?

Andere optie is nieuwe\ model aanschaffen in maart 2004, maar dat kost me ook minimaal € 1.500,- aan inruil(als ik het daar mee red).
 
Heb wel ervaring met het monteren, vandaag nog gedaan.
Nu nog ff op de test bank zetten en af laten stellen.
Oja! in cimbinatie met Arrows bochten en Bos tit..demper.
Laat het hier wel weten wat de winst is.
 
Ohh Ja,

Hierbij volgt nog een foto'tje van mijn pijpje!!!

full
 
ik denk da je beter af bent met een 750 ipv veel geld uit te geven aan die
pc en voledige lijn!

"volledige lijn"???? Wat bedoel je daarmee?

Ik zou best een 750 willen maar dan moet er weer €2000,- extra op tafel.
Zo'n PC kan ik al voor minder dan €400,- krijgen!!
 
hoef jij maar 1500 bij te leggen voor een nieuw model??
waar zit die zaak ?
dat zou ik meteen doen iig, ik mag er 3 bijleggen en die van mij is van dit jaar ...
ik heb trouwens zelf toevallig afgelopen week een power commander op de kop getikt.
moet em alleen nog af laten stellen, dus kan je er voor de rest weinig over vertellen.
jedi heeft em al wel een tijdje, en in combinatie met een full akra systeem, en open luchtfilter heeft hij 113pk opt achterwiel. niet slecht dus
 
"volledige lijn"???? Wat bedoel je daarmee?

Ik zou best een 750 willen maar dan moet er weer €2000,- extra op tafel.
Zo'n PC kan ik al voor minder dan €400,- krijgen!!
Mijn PC3 heb ik afgelopen week gekocht voor 200,- dus hoeft niet zoveel te kosten.
 
hoef jij maar 1500 bij te leggen voor een nieuw model??
waar zit die zaak ?
dat zou ik meteen doen iig, ik mag er 3 bijleggen en die van mij is van dit jaar ...
ik heb trouwens zelf toevallig afgelopen week een power commander op de kop getikt.
moet em alleen nog af laten stellen, dus kan je er voor de rest weinig over vertellen.
jedi heeft em al wel een tijdje, en in combinatie met een full akra systeem, en open luchtfilter heeft hij 113pk opt achterwiel. niet slecht dus


Sorry, ik zei niet voor niets minimaal € 1500,--. Ter info de mijne staat pas sinds 8 maart op kenteken en is officeel dus ook gloednieuw(vindt ik tenminste).

Ik heb laatst gehoord dat je het eerste jaar zo'n 10% afschrijft en 10% van € 10.500,- is ongeveer euhhhhhh € 1050,-. En dat bedrag heb ik dus nog naar boven afgerond. € 3.000,- afschrijven binnen 1 jaar op een nieuwe 600?????????Dat is ruim 25%!!! Of je heb hem helemaal af geragd, of je wordt opgelicht, of ik ben niet goed bij mij'n hoofd!!! Zal het laatste wel zijn.

Kan er iemand hier misschien een zinnige uitspraak doen betreffende afschrijving in het eerste jaar??????????
 
hoef jij maar 1500 bij te leggen voor een nieuw model??
waar zit die zaak ?
dat zou ik meteen doen iig, ik mag er 3 bijleggen en die van mij is van dit jaar ...
ik heb trouwens zelf toevallig afgelopen week een power commander op de kop getikt.
moet em alleen nog af laten stellen, dus kan je er voor de rest weinig over vertellen.
jedi heeft em al wel een tijdje, en in combinatie met een full akra systeem, en open luchtfilter heeft hij 113pk opt achterwiel. niet slecht dus

PS: dunwandige 3-2-1-pijp van gsx-r750 met remus alu-carbon grandprix demper+ KNN-filter. GEEN PC. 107,2pk's op het achterwiel.
5 pk voor €200,- is nog net te doen, maar als het € 400,- wordt dan verwacht ik er toch wel meervermogenswinst van!
 
Ik had het over nieuw!

Hebben ze er daar nog meer??

Ik had het over een compleet voor mijn gixxer geprogrammeerde PC welke er alleen nog maar tussen geklikt hoeft te worden.
 
Sorry, ik zei niet voor niets minimaal € 1500,--. Ter info de mijne staat pas sinds 8 maart op kenteken en is officeel dus ook gloednieuw(vindt ik tenminste).

Ik heb laatst gehoord dat je het eerste jaar zo'n 10% afschrijft en 10% van € 10.500,- is ongeveer euhhhhhh € 1050,-. En dat bedrag heb ik dus nog naar boven afgerond. € 3.000,- afschrijven binnen 1 jaar op een nieuwe 600?????????Dat is ruim 25%!!! Of je heb hem helemaal af geragd, of je wordt opgelicht, of ik ben niet goed bij mij'n hoofd!!! Zal het laatste wel zijn.

Kan er iemand hier misschien een zinnige uitspraak doen betreffende afschrijving in het eerste jaar??????????

kijk maar eens in et bovag boekje. en dat is de richtlijn die de dealers aanhouden. ik heb het ook niet verzonnen.
en die van mij is jonger dan de jouwe, en is niet overjarig. bovendien is het een alstare versie en die is al 500 eu duurder dan een gewone. dus reken maar uit. en als je het niet geloofd ga je voor de gein maar eens informeren bij een paar zaken. tis gewoon diep triest ;(
magoed, ik zit er niet mee want ik blijf er net zo lief op rijden :)
nog een paar leuke gadgets erop en ik kan er weer tegenaan!
 
Zo is dat Voske!

Ik had dat bedrag ook mede ingeschat op basis van uitspraken van een collega.
Deze kocht enkele jaren geleden elk jaar een nieuwe en moest volgens eigen zeggen ongeveer Hfl. 1500,- a 2000,- per jaar bij leggen.

Ik dacht toen......dan kom ik er met € 1500,- zeker. :( Mooi niet dus....
Voorlopig wacht ik nog op de uitspraak van mijn dealer. Maar die wacht nog op de definitieve prijzen, dus ik zal nog ff geduld moeten hebben. :z

Mocht het verschil inderdaad (en je hebt ongetwijfeld gelijk) veel groter zijn dan € 1500,- dan kies ik zeker voor een PC. Ik kan toch niet zo snel rijden als mijn motor dat kan,dus............ :}

Maar wie kan me nou vertellen hoeveel vermogen zo'n PC extra geeft?????????????????? :?
 
Maar wie kan me nou vertellen hoeveel vermogen zo'n PC extra geeft??????????????????

Ik ben nog steeds zeer benieuwd?
 
Maar wie kan me nou vertellen hoeveel vermogen zo'n PC extra geeft??????????????????

Ik ben nog steeds zeer benieuwd?


verschilt per fiets.
maar in combi met een open luchtfilter toch wel een paar pk.
gaat meer om de afstelling dat ie zuiniger loopt en geen dipjes meer heeft.
misschien dat ik em dit jaar nog af laat stellen, dan kan ik je meer zeggen ;)
 
hoef jij maar 1500 bij te leggen voor een nieuw model??
waar zit die zaak ?
dat zou ik meteen doen iig, ik mag er 3 bijleggen en die van mij is van dit jaar ...
ik heb trouwens zelf toevallig afgelopen week een power commander op de kop getikt.
moet em alleen nog af laten stellen, dus kan je er voor de rest weinig over vertellen.
jedi heeft em al wel een tijdje, en in combinatie met een full akra systeem, en open luchtfilter heeft hij 113pk opt achterwiel. niet slecht dus

Voske,

Ik ben deze week gebeld door mijn dealer, waar deze ook vandaan komt. Hij wil mij een nieuw GSX-R verkopen met inruil van deze voor het lullige bedrag van €2290,-. Dan mag ik mijn uitlaat en filter nog houden ook. Het is idd meer dan € 1500,- maar naar aanleiding van jou (zeer gewardeerde) opmerkingen dacht ik toch dat ik het je even moest laten weten.


PS ik ben nog steeds benieuwd naar de PCIII vermogens winst voor mijn Gixxertje.

Groeten Gixxerscout.
 
Op zaterdag 01 november 2003 17:12 schreef Gixxerscout het volgende:Voske,

Ik ben deze week gebeld door mijn dealer, waar deze ook vandaan komt. Hij wil mij een nieuw GSX-R verkopen met inruil van deze voor het lullige bedrag van €2290,-. Dan mag ik mijn uitlaat en filter nog houden ook. Het is idd meer dan € 1500,- maar naar aanleiding van jou (zeer gewaardeerde) opmerkingen dacht ik toch dat ik het je even moest laten weten.


PS ik ben nog steeds benieuwd naar de PCIII vermogens winst voor mijn Gixxertje.

Groeten Gixxerscout.
 
Voske,

Ik ben deze week gebeld door mijn dealer, waar deze ook vandaan komt. Hij wil mij een nieuw GSX-R verkopen met inruil van deze voor het lullige bedrag van €2290,-. Dan mag ik mijn uitlaat en filter nog houden ook. Het is idd meer dan € 1500,- maar naar aanleiding van jou (zeer gewardeerde) opmerkingen dacht ik toch dat ik het je even moest laten weten.


PS ik ben nog steeds benieuwd naar de PCIII vermogens winst voor mijn Gixxertje.

Groeten Gixxerscout.

welke dealer is dat??
 
Terug
Bovenaan Onderaan