Powercommander III USB + Wideband voor Honda CBR600RR 03/04

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcelvp

MF veteraan
22 jul 2008
2.201
1
Voor Honda CBR600RR 2003/2004

Powercommander III USB (incl. aansluiting voor handmatige quickshifter) + Widebandcommander
Orginele CD's en montage instructies zijn allemaal nog netjes aanwezig.
Verzenden geen probleem, afhalen ook niet

Voor 225 euri heb je al dit moois

DYNOJET POWERCOMMANDER III USB

Powercommander voor injectiemotoren:

De steeds strenger wordende toelatingseisen dwingen de motorfietsconstructeurs, steeds meer modellen met injectiemotoren te bouwen. Door de electronische besturing hiervan is een vermogenswijziging eenvoudiger te realiseren dan bij een carburatiemotor.

Bij het gebruik van open uitlaatsystemen of luchtfilters, moet een injectiemotor, net als een carburator, opnieuw afgesteld worden. Een vermogensdip kan weggewerkt worden. Bij standaard motorfietsen kan het vermogen verhoogd worden. De Powercommander wordt met de stekkers, zoals reeds aan de originele kabelboom aanwezig, verbonden. Het apparaat wordt kant en klaar geleverd en is in 5 minuten aangesloten. Enige andere wijziging of programmering is niet nodig. Hoe kan het eenvoudiger??

In tegenstelling tot chiptuning kan de klant met zijn Windows-PC of manueel, direct afstellen, dus zijn motorfiets ook bij latere wijzigingen, zoals bv een ander uitlaatsysteem, zelf aanpassen. Hiervoor bestaan 3 mogelijkheden:

- U kunt met 3 drukknoppen en een contoleaanduiding, in de toerentalbereiken "low", "mid" en "high", manueel verrijken of vermageren.

- U kunt Uw Powercommander direct aan een Windows-PC aansluiten en de op een CD meegeleverde "Maps" op de Powercommander laden en zelfs vrij programmeren.

- Uw motorzaak kan op een vermogenstestbank runs uitvoeren en fijnafstemming via de pc uitvoeren.

---------------------------------------------------------------------------

DYNOJET WIDE BAND COMMANDER
Het ultime gereedschap voor het afstellen van motorfietsen!

Een zeer gevoelige Bosch LSU4 breedband-Lamdasonde meldt het actuele brandstofmengsel in werkelijkheid via een analoge weergave aan een Data-Recorder die de waarden opneemt en aan de computer doorgeeft
Het geheugen van de Wide Band Commanders kan tot 8 minuten data opnemen, maar met bv een laptop verbonden, is de capaciteit afhankelijk van die van de laptop.

Met de software kunnen gelijktijdig

1 Toerental
2 Throttlevalvestand
3 Brandstofmengsel-waarde (Lambda)

opgenomen en gewaardeerd worden. Tegelijkertijd is een gecalibreerde 0-5V analoge uitgang en een te programmeren uitgang beschikbaar, waarmee schakelmomenten, afhankelijk van toerental, stand throttlevalve en brandstofmengsel-waarde aangestuurd kunnen worden.

Daarbovenop kan dan nog een waarschuwingslamp in de analoge uitgang op dezelfde criteria ingesteld worden.

De kit wordt compleet met het benodigde aansluitmateriaal, en de software voor WIN98SE/ME/2000/XP, incl. handleiding, geleverd.

full
 
Laatst bewerkt:
op zolder kon je me net voorblijven, als je dit er zelf niet opschroeft dan rijd je op assen achter me ;).

kick

grtz jeroen
 
Laatst bewerkt:
NOTE: OPTIONAL Oxygen Optimizer Part #76423005
NOTE: Oxygen Optimizer are required for some oversea's models - 2 Eliminators Required

Zit dat er ook bij of zijn die niet nodig?

Veel interesse iig :)
 
Laatst bewerkt:
op zolder kon je me net voorblijven, als je dit er zelf niet opschroeft dan rijd je op assen achter me ;).

kick

grtz jeroen

Haha.. met mn standaard demper loopt ie beter zonder dan met powercommander. Met raceuitlaat is het wel verstandig om de pc erop te zetten, dan merk je het echt goed. Aangezien wij niet met racedemper mogen racen, de pc er dus maar afgehaald en in de verkoop.

Jij staat trouwens nog anderhalf rondje op mijn filmpje
Kwalificatie S2 (vanaf 6 minuut 50 :+)

Zie je in Assen... heb er nu al zin in!!!
 
Laatst bewerkt:
NOTE: OPTIONAL Oxygen Optimizer Part #76423005
NOTE: Oxygen Optimizer are required for some oversea's models - 2 Eliminators Required

Zit dat er ook bij of zijn die niet nodig?
Veel interesse iig :)

Voor zover ik weet heb je verder niks nodig (dit werkte zoals het nu is op mijn motor). Je kan de pc zelf afstellen via de computer of naar de dealer gaan en hem daar op de bank laten afstellen (laatste zou mijn voorkeur hebben).

Zoals hierboven al vermeld. Op mijn motor had het alleen zin als je een andere uitlaat/demper monteert omdat de brandstof/luchtverhouding dan niet meer goed is. Rij je met standaard demper, dan zou ik het geld in de zak houden. :P
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord. Heb er zelf een Leovince onder op het moment. Laat het je nog weten :)
 
Bedankt voor je antwoord. Heb er zelf een Leovince onder op het moment. Laat het je nog weten :)

Ik had er ook een Leovince onder zitten :P

Je hebt dus grote kans dat je de pc er gewoon op kunt zetten en gaan.. :9~
Doe maar even een mail... over de prijs worden we het vast wel eens :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan