Beste mede MF'ers,
ik ben in het bezit van een Suxuki GSX r600 uit 2004. Deze motor is netjes ingereden en goed onderhouden, ook zit er een Yoshimura TRI oval high mount compleet uitlaatsysteem op. Hierop is de motor afgesteld.
De motor heeft ongeveer 102 pk aan het achterwiel.
Echter wil ik hieraan een BMC racefilter en een Dyno Powercommander toevoegen. Hierna wil ik een grote beurt laten doen.
Nu is mijn vraag wat ik precies kan verwachten...
Vermogenswinst koppel?? En wat merk je er daadwerkelijk van als je gaat rijden.
Ik vraag dit ook aan mijn tuner na, maar goed ik ben ook benieuwd naar jullie bevindingen!!
ik ben in het bezit van een Suxuki GSX r600 uit 2004. Deze motor is netjes ingereden en goed onderhouden, ook zit er een Yoshimura TRI oval high mount compleet uitlaatsysteem op. Hierop is de motor afgesteld.
De motor heeft ongeveer 102 pk aan het achterwiel.
Echter wil ik hieraan een BMC racefilter en een Dyno Powercommander toevoegen. Hierna wil ik een grote beurt laten doen.
Nu is mijn vraag wat ik precies kan verwachten...
Vermogenswinst koppel?? En wat merk je er daadwerkelijk van als je gaat rijden.
Ik vraag dit ook aan mijn tuner na, maar goed ik ben ook benieuwd naar jullie bevindingen!!