Powercommander V voor suzuki hayabusa vanaf 2008

shredhead

Die hard MF'er
13 jan 2005
433
3
Powercommander V 008 20-008,incl usb kabel,O2 eliminator, in perfecte nieuwstaat en ca 400 km jong voor hayabusa gen 2 en gsxr 1000.
Prijs;199 euro
Indien aanschaf gecombineerd met at200 autotune uit de andere advertentie; voordeelprijs van 345 euro
BELGIE
regio gent centrum
 
Laatst bewerkt:
Laatst een nieuwe pc v besteld en die past alleen op de k7 k8 1000 en op de hayabusa 2gen volgens de beschrijving.

Geen geld trouwens voor een pc v.
 
Laatst bewerkt:
Die auto tune module zie ik wel zitten trouwens, wil er graag 120 euro voor bieden.

En heb je ervaring met de voordelen die het bied, afstellen op de testbank onnodig met deze module ertussen?

Heb je misschien ook een mail adres of kun je privé bericht aanzetten?
 
shredhead@base.be

De autotune werkt perfect, mits je de pair valve blokkeert(ik doe dat simpelweg met een knikker in de slang welke de zuurstof vanuit de airbox blokkeert (naar de uitlaat)). Ik heb een controlerun laten uitvoeren bij 2 en 5 en 100% en de vooropgestelde A/F waarden van de autotune kwamen overeen met de A/F waarden van de testbank.
Reken op een kleine 100-200km om een goede map te verkrijgen, daar je hem de tijd moet geven de cellen te doorlopen.
Je vertrekt ev van een zeromap en kiest als uiterste trimwaarden 20%, autotune aan en rijden maar. Na dus een 100-200km vraag je de trimwaarden op en accepteer ze. Save de map en stuur ze naar de bike. That's it.
Minimum prijs zonder verzend is 135 euro wegens de nieuwstaat
regio Gent (belgie)
 
Laatst een nieuwe pc v besteld en die past alleen op de k7 k8 1000 en op de hayabusa 2gen volgens de beschrijving.

Geen geld trouwens voor een pc v.

als ie past op de gsxr k7-k8 past hij tevens op de k9 etc;die omschrijving van dynojet is er voor extra winstbejag ;-)
 
normaalgezien komen ze er woensdag om.Mss interesse in een pcIIIusb voor gsxr 1000k7 > en busa vanaf 08?
 
Laatst bewerkt:
ikzelf heb ook een busa 2011 en zowel de pcIII usb als de pc V functioneren er even goed op.
pc V is interessanter als je wilt autotunen,of per gear wilt tunen,of wilt schakelen tss 2 mappen met extra schakelaar en is kleiner dan pc v.
Als het enkel voor A/F regeling is met of zonder custommap voldoet zowel een pc v als pcIIIusb.
Normaalgezien,zoals in vorig bericht is de pcV reeds besproken, maar ik zal de koper contacteren ,maar de koper wil autotunen dus ik vrees ervoor
Mocht je interesse hebben voor de IIIusb laat dan iets weten
 
Ik wil er een quick shifter op zeten autotuner gaat niet heb een brock uitlaat systeem dus liever een pcv en wil ook 2. Mappen kunnen kiezen dus zeg maar als je een pc5 heb voor een leuke prijs dan wil ik hem wel hebben al moet ik nog ff wachte
 
alles zit erin;pc v,usb kabel,O2 eliminator,zippers,handleiding, etc
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan