powercommander

boabea

Die hard MF'er
30 mrt 2006
577
0
Eeklo (Belgie)
Zou dit kwaad kunnen moest ik een paar maanden rondrijden met een volledig uitlaatsysteem en een luchtfilter zonder dit af te stellen?

Zou maar een paar maanden later een powercommander erbij steken.
 
Mmmm een vraag zonder duidelijkheid over merk/type/bouwjaar v/d motor...

Ik snap de verzameling letters sowieso niet :?

ff opnieuw ? ( :+ )

Grtzzz Simon. 8-)
 
_O- ok

Zou op een Z1000 van Kawasaki een volledig uitlaatsysteem willen monteren + een K&N luchtfilter.

Nu is men vraag is dit nodig om dit direkt te laten afstellen?

Of kan het geen kwaad om daar nog een drietal maanden zo mee rond te rijden,dus zonder afstelling?

Heb feitelijk niet genoeg geld om nen uitlaat+K&N+powercommander te steken in één keer ;(
 
_O- ok

Zou op een Z1000 van Kawasaki een volledig uitlaatsysteem willen monteren + een K&N luchtfilter.

Nu is men vraag is dit nodig om dit direkt te laten afstellen?

Of kan het geen kwaad om daar nog een drietal maanden zo mee rond te rijden,dus zonder afstelling?

Heb feitelijk niet genoeg geld om nen uitlaat+K&N+powercommander te steken in één keer ;(

of je spaart nog ff door en doet het wel in 1 keer. verder geen idee of het kwaad kan.
 
Ik zou eerst alleen de uitlaat doen. Om echt profijt te hebben van een ander luchtfilter moet je hem toch opnieuw afstellen. Voor uitlaten maakt dat niet zo veel uit (immers genoeg mensen met aftermarket uitlaten zonder PC).
 
Ik zou eerst alleen de uitlaat doen. Om echt profijt te hebben van een ander luchtfilter moet je hem toch opnieuw afstellen. Voor uitlaten maakt dat niet zo veel uit (immers genoeg mensen met aftermarket uitlaten zonder PC).


Deze mensen hebben vaak alleen een andere einddemper erop zitten. Bij een compleet systeem wordt de hele eigenschap van de uitlaat omgegooit. Sommige motoren gaan hierdoor slechter lopen ivm slechte afstelling die hierdoor ontstaat. Slechte afstelling is nooit zo lekker voor de motor natuurlijk!
Het is dus verstandig dit geheel in 1 keer te installeren, dan heb je nog een grote kans dat je voor het afstellen niet hoeft te betalen als je al zo een grote uitgave in 2 keer doet.
 
ik doe ook eerst uitlaat en filter,van de winter pas een powercommander en afstellen!
(met een z1000).
groeten erwin. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan