powercommander

patirossi

Rookie
4 nov 2008
6
0
wil een powercommander installeren iemand ervaring mee,loopt de motor beter,meer vermogen en koppel
 
Ik heb een Rapid Bike (RB) laten monteren in mijn laatste twee motors en kan alleen maar zeggen dat je wel verschil merkt. Kost wel wat, maar je merkt het echt.

Meer PK's en meer NM's. Brandstof gebruik gaat ook naar beneden.

Zoals gezegd... De zoek functie levert je aardig wat informatie op.
 
Stuur me maar een mailtje rij er zelf mee rond en heb er 3 weken terug 1 in de 600 rr van mijn vriendin gemonteerd en ook een mapping geinstalleerd. Als je hem nieuw moet kopen is de rapitbike misschien een betere oplossing die doet meer als de pc, bij de rb3 kun je 1000 toeren meer genereren uit je fiets, en je kunt hem mee nemen naar je volgende fiets alleen nieuwe kabel kopen a 75 euri. Hij is wel ietsje duurder nieuw 530 rb3 en 480 rb2 maar je kunt hem dus meenemen en is dus op de lange duur veel goedkoper.
 
wil een powercommander installeren iemand ervaring mee,loopt de motor beter,meer vermogen en koppel

Een Power Commander heeft eigenlijk alleen echt zin als je dit in combinatie doet met een ander luchtfilter (meer open) en/of airbox en eventueel met een andere uitlaatdemper of compleet systeem.

Dan pas zal je meer vermogen en koppel tevoorschijn kunnen toveren. Alles bij elkaar kan het redelijk prijzig zijn, maar dan heb je er wel (merkbaar) wat aan :]

ALLEEN een powercommander vind ik de inverstering niet waard... :N

Dit kan een resultaat zijn van een PC met ander luchtfilter, airbox aanpassing, en slip on demper MET DB-killer: Het vermogen/koppel wat normaal aan de krukas zou zitten is nu beschikbaar aan het achterwiel

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan