ppfff....inrijden noemen ze dat...

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Nou, mijn MF ontmaagding zit er op.
Er moesten nog wat fietsen ingereden worden en dat
zou in limburg gebreuren...inrijden, je weet wel,
rustig aan en zo...pfffff

Vanmiddag rond een uur of 2 was het zo ver. 7 man sterk rijden ze het vrijthof in Mtricht op incl. een limburgs kwartiertje te laat ;)

Even later heeft Maximum een terras bij elkaar gesprokkeld en wordt de rit die ze er op hadden zitten
besproken. Toen wist ik dat 'inrijden' anders ging
dan ik me had voorgesteld. Kamikaze akties was een
betere benaming.
De helft van de groep besloot na het drinken om direct weer richting het noorden te gaan, de andere
helft zou Martin volgen in een rondje Z-limburg.

Met zijn allen reden we de stad uit en nadat de groep gesplitst was ging het tempo iets omhoog. Na een stoplicht ergens draaiden we rechtsaf een klein weggetje in en de dodemansrit begon...

Met mijn ongeluk nog vers in het geheugen (een bocht
te wijd uitgekomen) probeer ik er nog het beste van
te maken. JohnV gaat het te langzaam en komt wel 50km/u harder buitenom langs :}
De vervelende koekblikken die hun weg versperde waren voor mij een geschenk uit de hemel om op een recht stuk weer bij te trekken.

Na nog wat bochtige weggetjes (erg mooie route trouwens martin :} die ga ik vaker rijden ) werd er nog ff een pit-stop gemaakt. Mijn schaamranden werden
bekeken en het is nu wachten op een 'ban' :( ;)
'Vervelend al die auto's je kan niet eens lekker doorrijden...' (eehhhhh....wat was dit dan?)
'Dalijk komen nog een paar mooie 200+ bochten..'
(eeeehhhh....jongens...hallo...ehhh?)

...Om een lang verhaal kort te maken, het was echt supergaaf 8-) maar veel te hoog gegrepen voor mij..

Wel zijn mijn schaamranden van 5 naar 2 cm gegaan en
het vertrouwen is ook wel weer een stuk gegroeid en
dat is ook wat waard.

Jongens bedankt!
 
Klinkt gezellig, had er wel bij willen zijn (al hebben wij ook erg lekker gereden), ik kan me er iets bij voorstellen hoe het ging. ;)

Jammer dan Limburg zo ver is voor mij ;( , wil daar ook graag eens rijden met M-F, lijkt me leuk. :]

Kan ik ook eens zien hoe snelle mannen als John en Martin ( :} voor hun rijkunsten) enzo rijden, kunnen we misschien nog weer wat van leren. :)

1 voordeel, ik heb zometeen dezelfde fiets als John, kan het daar niet meer aan liggen. ;)
 
Laatst bewerkt:
*snif* 'k wordt er gelijk melig van. ;(


besprekingen van toerritjes doen we in wiwtd trouwens :)
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 01 april 2002 19:17 schreef twisted Paul...
*een gans verhaal dat paulR1 nog eens nuttig vond om in z'n totaliteit te gaan quoten*

Ik wil je niet demotiveren, maar hard ging dit dus echt niet. Ga jij 26 mei ook mee naar de Ring? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil je niet demotiveren, maar hard ging dit dus echt niet. Ga jij 26 mei ook mee naar de Ring? ;)

Nope, ging idd.NIET hard,was het veel te druk en onoverzichtelijk voor!
Enkele stukjes daargelaten was dit eenredelijk "gezapig" ritje :]
Dus Twisted, nog wat meer oefenen EN vertrouwen opbouwen (dus ook fiets leren beheersen/kennen) kun je gewwoon vaker mee hoor, maar vergeet vooral niet: NIET op laten jagen, komt vanzelf met de jaren ;)
 
Nope, ging idd.NIET hard,was het veel te druk en onoverzichtelijk voor!
Enkele stukjes daargelaten was dit eenredelijk "gezapig" ritje :]
Dus Twisted, nog wat meer oefenen EN vertrouwen opbouwen (dus ook fiets leren beheersen/kennen) kun je gewwoon vaker mee hoor, maar vergeet vooral niet: NIET op laten jagen, komt vanzelf met de jaren ;)


Maximum alles aan de grond gehouden????????
 
***hier stond een lang verhaal***

...Om een lang verhaal kort te maken, het was echt supergaaf 8-) maar veel te hoog gegrepen voor mij..

***hier ook nog wat**

Paul,

Als ik verhuisd ben naar Limburg, kunnen we wel eens gaan rijden. Wheelies, stoppies, kneedown en burnouts beheers ik (helaas) niet en 200+ hoeft voor mij niet. Hou wel van flink sturen. Liek ut dich get?
 
Op maandag 01 april 2002 20:51 schreef soeptablet het volgende:Paul,

Als ik verhuisd ben naar Limburg, kunnen we wel eens gaan rijden. Wheelies, stoppies, kneedown en burnouts beheers ik (helaas) niet en 200+ hoeft voor mij niet. Hou wel van flink sturen. Liek ut dich get?

Kinse det ff vurtale nao ut abn, kinne vur ut allemaol begriëpe! :P :+
 
Was een lekker ritje, en idd erg druk :( hoe zou dat nou toch komen :?

Maar het was toch wel weer een klere eind terug zeg, nog wel een × Deil gedaan :]

En de Super Corsa's zijn :}
 
Hmm, het mooiste stukkie heeft ie dan ook nog gemist. Kvond de 'heenreis' naar Maastricht echt wel veel leuker dan de 'terugrit'







Kwas trouwens om 10 voor 5 thuis. De baas wist niet wat haar overkwam :P
 
Zoals een groot deel hier in de bochten rijd zoals JohnV, Raul, MaR1tin en nog wat van dat soort gasten hou ik echt niet bij!

Maar vind het wel mooi! :}
 
Bochten rijden vind ik geweldig zowel om te zien als om te doen. Ik kan het alleen nog niet al te hard....

Maar dat komt nog wel. })

Dus als iemand een keer een idee heeft voor een tour rit voor de wat minder ervaren jongens en meisjes onder ons. Ben ik de eerste die mee gaat.
 
Op maandag 01 april 2002 23:33 schreef Wildfire het volgende:
Bochten rijden vind ik geweldig zowel om te zien als om te doen. Ik kan het alleen nog niet al te hard....

Maar dat komt nog wel. })

Dus als iemand een keer een idee heeft voor een tour rit voor de wat minder ervaren jongens en meisjes onder ons. Ben ik de eerste die mee gaat.

En de laatste die aankomt! ;)
Bwoehahahaha, wat ben ik weer gevat vandaag, wat 2 pilsjes al niet bewerkstelligen! :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan