PPP & A4 deel 2

Welke bocht het fijnst na de rijbaanscheiding

  • De binnenbocht

    Stemmen: 4 19,0%
  • De buitenbocht

    Stemmen: 15 71,4%
  • RobRD weer? :P

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik ff naar buiten kijk dan zie ik idd een hele donkere wolk aan komen.
En ik moet eerst nog ff een vriend helpen dus als ik kom dan kom ik laat.
 
Zow... kom ook maar weer eens kijken denk ik :)
Alleen zonder motor :+ da's wel minder maar ja, binnenkort effe eentje huren.
Druk aan het sparen voor een nieuwe R1 :P
 
Zo weer lekker thuis, de volgende keer neem ik wel mijn gewone bril mee, is geen porum man in het donker met je zonnebril op rijden.

@Crash er zit SAE 10 olie in de vork.

@Rob RD je kan me ff niet mailen, het domein ligt er uit (andere provider enzo bah dns klopt niet)

edit: doet het weer

@MaRRioBlade vandaag was het niet koud he :+

@Gemeente Rijswijk Ik HAAT wegversmallingen doe eens iets nuttigs met het belastingeld.
 
Laatst bewerkt:
Zo weer lekker thuis, de volgende keer neem ik wel mijn gewone bril mee, is geen porum man in het donker met je zonnebril op rijden.

@Crash er zit SAE 10 olie in de vork.

@Rob RD je kan me ff niet mailen, het domein ligt er uit (andere provider enzo bah dns klopt niet)

@MaRRioBlade vandaag was het niet koud he :+
hehehe idd lekker weertje was ook gezellie :)
 
Smiliegebruik
Smilies zijn leuk en vaak ook nuttig om emoties weer te geven, iets wat anders vrij lastig gaat via een medium als het internet. Gebruik ze echter wel met mate, 10 smilies achterelkaar is nergens goed voor dus let hierop. Ook is het belangrijk de juiste smilies te gebruiken, het is erg gemakkelijk om verkeerd te worden begrepen bij onjuist smiliegebruik.
:+ :+
 
Smiliegebruik
Smilies zijn leuk en vaak ook nuttig om emoties weer te geven, iets wat anders vrij lastig gaat via een medium als het internet. Gebruik ze echter wel met mate, 10 smilies achterelkaar is nergens goed voor dus let hierop. Ook is het belangrijk de juiste smilies te gebruiken, het is erg gemakkelijk om verkeerd te worden begrepen bij onjuist smiliegebruik.
:+ :+


full
 
3dagen mooi weer en die hufters zetten de ppp alweer af :( maar uhm je kunt toch net zo hard door de binnenbocht nog nu???? })
weet iemand van jullie wat er in de rechterbocht terug omhoog op t asfalt ligt? is dit diesel of olie?? is n soort spoor tot halverwege de bocht
 
3dagen mooi weer en die hufters zetten de ppp alweer af :( maar uhm je kunt toch net zo hard door de binnenbocht nog nu???? })
weet iemand van jullie wat er in de rechterbocht terug omhoog op t asfalt ligt? is dit diesel of olie?? is n soort spoor tot halverwege de bocht
Volgens mij ligt dat dr al een hele tijd als ik me niet vergis.
Wat het is weet ik niet en waarom het niet opgeruimd is weet ik al helemaal niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan