PPP & A4 deel 2

Welke bocht het fijnst na de rijbaanscheiding

  • De binnenbocht

    Stemmen: 4 19,0%
  • De buitenbocht

    Stemmen: 15 71,4%
  • RobRD weer? :P

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk uit voor een bordeauxrode opel astra.

Inderdaad goed blijven spiegelen, ze rijden op het stuk PPP tot einde A4 om motorrijders te pakken :r

Wat een eikels zijn die 2 blauwe, beweren ze dat op de gehele A4 een samenscholing verbod staat, inclusief de parkeertereinen Peulwijk :z

Toen ik ertegen inging(doe ik normaal nooit :+ ) krabbelde hij terug, en vertelde dat alleen diegene die gevaarlijke dingen doen :9 weg moeten gaan van peulwijk.

Ze zullen waarschijnlijk wel vaker daar te zien zijn :(
 
Inderdaad goed blijven spiegelen, ze rijden op het stuk PPP tot einde A4 om motorrijders te pakken :r

Wat een eikels zijn die 2 blauwe, beweren ze dat op de gehele A4 een samenscholing verbod staat, inclusief de parkeertereinen Peulwijk :z

Toen ik ertegen inging(doe ik normaal nooit :+ ) krabbelde hij terug, en vertelde dat alleen diegene die gevaarlijke dingen doen :9 weg moeten gaan van peulwijk.
Ik zou best wel een bekeuring willen krijgen omdat ik op een parkeerplaats sta. O-)
Dat kan dat agentje nooit verantwoorden bij zijn baasje ;)
 
Ik zou best wel een bekeuring willen krijgen omdat ik op een parkeerplaats sta. O-)
Dat kan dat agentje nooit verantwoorden bij zijn baasje ;)

Hé Hardrocker :+ post een een foto van je off-the-road Yamaha ,wil er ook 1 gaan kopen
 
Vanavond weer een of andere idioot tegengekomen die lekker aan alle kanten inhaalt in de bochten. Kleine moeite om je gas ff dicht te draaien voordat je door de bocht gaat lijkt me... B|

Ik weet niet wat voor doodswens je dan hebt, maar mag toch hopen dat ie in vervulling gaat. :( En ook nog in spijkerbroek en sportschoenen... :X
 
*D

eerst ff langs de oma van ris haar kompjeoter weer werkend maken,.. mensje van 85 ofzo,.. en dan nog met compjoeters mailen en internetten,.. sinds 3 of 4 jaar :}


Mooi fietsje heppie..Maar dat spatbord word wel gauw vies zo ;) Om maar wat te sjeike
 
Vanavond weer een of andere idioot tegengekomen die lekker aan alle kanten inhaalt in de bochten. Kleine moeite om je gas ff dicht te draaien voordat je door de bocht gaat lijkt me... B|

Ik weet niet wat voor doodswens je dan hebt, maar mag toch hopen dat ie in vervulling gaat. :( En ook nog in spijkerbroek en sportschoenen... :X

Dat zijn echt van die klootzakken :r die denken dat ze op assen rijden en rossie zijn na een maandje hun rijbewijs te hebben, oprotten moeten ze bij de A4,
Ze denken stoer te zijn, maar verpesten het voor de rest :(
 
Dat zijn echt van die klootzakken :r die denken dat ze op assen rijden en rossie zijn na een maandje hun rijbewijs te hebben, oprotten moeten ze bij de A4,
Ze denken stoer te zijn, maar verpesten het voor de rest :(


Mee eens, optieven! Maar ja die veters blijven vanzelf wel eens hangen aan een pokie...Maar goed dat wens ik ze ook weer niet toe.
 
Dat zijn echt van die klootzakken :r die denken dat ze op assen rijden en rossie zijn na een maandje hun rijbewijs te hebben, oprotten moeten ze bij de A4,
Ze denken stoer te zijn, maar verpesten het voor de rest :(

Er zitten idd gasten bij die hun gebrekkige rijstijl proberen te compenseren met kamikaze-acties.....

BTW: begrijp niet dat er tegenwoordig zo weinig gereden wordt op de A4/ppp :? Tis mooi weer, tis rustig op de weg, politie valt reuze mee.......... Iedereen staat te ouwehoeren, waarschijnlijk over de motor waarmee ze 2000 km per jaar mee rijden ;)
Heb me in ieder geval weer prima vermaakt gisteren.
 
Er zitten idd gasten bij die hun gebrekkige rijstijl proberen te compenseren met kamikaze-acties.....

BTW: begrijp niet dat er tegenwoordig zo weinig gereden wordt op de A4/ppp :? Tis mooi weer, tis rustig op de weg, politie valt reuze mee.......... Iedereen staat te ouwehoeren, waarschijnlijk over de motor waarmee ze 2000 km per jaar mee rijden ;)
Heb me in ieder geval weer prima vermaakt gisteren.
Ligt een hoop vuiligheid (aan het spoor te zien, diesel of olie), vooral bij de A4. Ik rij toch niet helemaal lekker met dat in het koppie.
 
Ligt een hoop vuiligheid (aan het spoor te zien, diesel of olie), vooral bij de A4. Ik rij toch niet helemaal lekker met dat in het koppie.

Gisteren was de bocht de snelweg op helemaal schoon, bocht naar boven was inderdaad vies. Je kan daar trouwens best de vluchtstrook pakken, die is altijd schoon, en wel ff opletten als je over de witte lijn stuurt en uitaccellereert. Rotonde is altijd vies, al zie ik sommigen gewoon vol over de viezigheid knallen en bij mijn weten is het nooit mis gegaan......
 
Zooo Schop.

Ik ben de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer in Delft, loop stage nu dus vandaar ook niet meer op de PPP (alsof ik dat daarvoor dan wel was :X )

He Crash en Mario, heb ik jullie net gespot? Zie gespot topic.
 
Zooo Schop.

Ik ben de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer in Delft, loop stage nu dus vandaar ook niet meer op de PPP (alsof ik dat daarvoor dan wel was :X )

He Crash en Mario, heb ik jullie net gespot? Zie gespot topic.
jaaaaaa :+ ik heb al gepost ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan