PPP & A4 deel 2

Welke bocht het fijnst na de rijbaanscheiding

  • De binnenbocht

    Stemmen: 4 19,0%
  • De buitenbocht

    Stemmen: 15 71,4%
  • RobRD weer? :P

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Twee motorrijders om het leven gekomen
maandag 13 september 2004

LEIDEN - Op zondag zijn in de regio twee motorrijders om het leven gekomen. Op de Rijksweg A4 Oostbaan vonden getuigen rond 14.40 uur een motorrijder bij de vangrail van de rijbaan in de richting van de Rijksweg A13. De 56-jarige man uit Ridderkerk was al overleden toen hij werd gevonden. Getuigen die iets hebben gezien van het ongeval worden verzocht zich te melden.
Op de N11 kwam zondagavond een tweede motorrijder om het leven. De 52-jarige man uit Leiden kwam om 20.40 uur door nog onbekende oorzaak tegen de vangrail. Door de klap werd hij gelanceerd en kwam hij op het wegdek terecht, waar hij door meerdere auto's werd geraakt. De politie vermoedt dat de eerste klap de man fataal is geworden.
Inmiddels zijn er in deze zaak elf automobilisten gehoord. De politie roept getuigen die nog niet gehoord zijn op zich te melden.

********************************************************************************

Reed gister om 14:50 langs de plek en toen lag er al een laken overheen.De vangrail heeft alleen ze werk gedaan voor de motor,want die is terug gestuit daar de andere kant van de weg.De motorrijder lag onder de rail. ;( Het wordt nu toch eens tijd dat die rail op bepaalde plekken aan de onderkant dicht gemaakt wordt :(
Kwam er van de week achter dat ik de Leidenaar kende; niet goed, maar toch...
Was ook een vaste gast in mijn stamkroeg.
 
Erg stil hier de laatste tijd , ben gisteren en vrijdag nog effe geweest , vrijdag kwam er nog iemand op een zwarte ninja ( black ninja geloof ik ) , moest helaas weg , maar zondag was er ook niemand !
 
Erg stil hier de laatste tijd , ben gisteren en vrijdag nog effe geweest , vrijdag kwam er nog iemand op een zwarte ninja ( black ninja geloof ik ) , moest helaas weg , maar zondag was er ook niemand !


Bij het van de einde A4 was het gister anders behoorlijk druk. Waren alleen wel een hoop kijkers.
Er zal binnenkort wel behoorlijk worden gecontroleerd (door onze "vrienden").
 
Erg stil hier de laatste tijd , ben gisteren en vrijdag nog effe geweest , vrijdag kwam er nog iemand op een zwarte ninja ( black ninja geloof ik ) , moest helaas weg , maar zondag was er ook niemand !

Was er rond 15.00-15.30 en heb toch minimaal zes/zeven motoren geteld. Da's tegenwoordig veel ;) . Vroegah waren dat er 25 en op een mooie zomerdag/avond nog eens 50 op de brug.

Kan me trouwens niet voorstellen dat de politie er nu tijd in gaat steken. Tenzij (volgens mij was jij dat O-) ) mensen auto's voorbij gaan in de bochten......... foei })
 
Laatst bewerkt:
Ik was er om 16:00 , en het was echt verlaten , stonden wel 2 man op de brug bij schipluiden , met een v- max en nog een andere motor .
Maar inhalen in een bocht , ikke niet zou ik nooit doen !!!
 
zo ook ff een piccie van afgelopen vrijdag op de PPP


wie herkent zich in deze foto of herkent een aantal personen O-) :+

full
 
Was er rond 15.00-15.30 en heb toch minimaal zes/zeven motoren geteld. Da's tegenwoordig veel ;) . Vroegah waren dat er 25 en op een mooie zomerdag/avond nog eens 50 op de brug.

Kan me trouwens niet voorstellen dat de politie er nu tijd in gaat steken. Tenzij (volgens mij was jij dat O-) ) mensen auto's voorbij gaan in de bochten......... foei })

Vroeger was alles beter *D
Was denk een ander die je zag vliegen. Ik ga met zo'n snelheid die bocht in dat zelfs boer Berg met zijn trekker mij nog voorbij gaat O-)
 
Ik reed gisteravond rond een uur of 12 langs de ppp en er was weer wat gebeurd hoor. Een auto had de rijbaanafscheiding geraakt(neem ik aan);hij stond half in de bosjes overal blauwe lichten en dit is niet de eerste keer, gemeente goed gedaan hoor :(
 
Ik denk dat ik dalijk even langsrijd of er MF-ers zijn om te ontmoeten
(Ik: zwart/rood/zilver 750 Gsx-R (nog) zonder sticker<-eerst leren rijden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan