PPP & A4 deel 2

Welke bocht het fijnst na de rijbaanscheiding

  • De binnenbocht

    Stemmen: 4 19,0%
  • De buitenbocht

    Stemmen: 15 71,4%
  • RobRD weer? :P

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de eerste keer bij PPP geweest vanadvond - ik was de heeeel langzame beginner op de 25kW sv650s :) Heb een betje geoefend en achter een paar MF'ers gereden en dan gestopt. Ik hebben alleen een paar minuten staan want ik voelde een echte vreemdeling als engelsman die niemand kende :( Maar ik denk dat ik zal nog een paar keer langs komen voordat ik terug naar engeland moet voor een paar maanden en mijn nederlands oefenen ook, niet alleen de bochten. - Sun
Dan heb ik je gezien je hebt een blauwe sv. Net als wat marrio zegt kom er gewoon bij staan no problemo hoor.
 
Voor de eerste keer bij PPP geweest vanadvond - ik was de heeeel langzame beginner op de 25kW sv650s :) Heb een betje geoefend en achter een paar MF'ers gereden en dan gestopt. Ik hebben alleen een paar minuten staan want ik voelde een echte vreemdeling als engelsman die niemand kende :( Maar ik denk dat ik zal nog een paar keer langs komen voordat ik terug naar engeland moet voor een paar maanden en mijn nederlands oefenen ook, niet alleen de bochten. - Sun
Don't be a stranger: was die rode SP1 waat je achter reed/naast parkeerde.Vroeg je nog of je lekker gereden had.

Snap wat je bedoelt: ik kom ook nog maar sinds een paar weken en behoor ook niet tot de vaste clan. Maar ik vind het bere gezellig om er 's avonds ff te komen, en over zinnige dingen (motoren) te ouwehoeren na een daggie werk.

Volgende keer gewoon praatje aanknopen. Oh ja, en als je nog een paar van die enorme wheelies trekt waar iedereen bij is ( ;) )hebbie het helemaal gemaakt.
 
Voor de eerste keer bij PPP geweest vanadvond - ik was de heeeel langzame beginner op de 25kW sv650s :) Heb een betje geoefend en achter een paar MF'ers gereden en dan gestopt. Ik hebben alleen een paar minuten staan want ik voelde een echte vreemdeling als engelsman die niemand kende :( Maar ik denk dat ik zal nog een paar keer langs komen voordat ik terug naar engeland moet voor een paar maanden en mijn nederlands oefenen ook, niet alleen de bochten. - Sun


Joh gewoon naar iemand toe lopen en beginnen te lullen.
komt verder alles goed.
We hebben echt geen honger hoor.
Eigenlijk alleen dorst :9
 
Laatst bewerkt:
wordt er overigens op de PPP nog gereden of meer gekletst? :X Ik rijd s'avonds veel vice-versa over de A4 met koekblik ivm opbouw nieuwbouwwoning maar ik zie nooit meer iemand de linkerbocht pakken als ik in het suffe koeblik van mijn vriendin vol met bouwmaterialen voorbij tuf. Wanneer wordt er een porta-cabine geplaatst om de winter te overbruggen? ;)

Nee hoor, ik ben niet jaloers op diegene die lekker kunnen :]
 
Was weer lekker druk vanochtend :+

full
 
zo te zien is het achterste paaltje al weggehaald. Mocht het volgend jaar weer zo zijn dan valt er wel wat te regelen, dan slepen we gelijk die wagen met die pijl ook weg.
 
Laatst bewerkt:
zo te zien is het achterste paaltje al weggehaald. Mocht het volgend jaar weer zo zijn dan valt er wel wat te regelen, dan slepen we gelijk die wagen met die pijl ook weg.
Die foto heb ik gemaakt voor werk, inventariseren bestaande situatie. Volgend jaar zal het dus zeker niet meer zo zijn ;) .
 
Volgend jaar is de linkerbaan permanent dicht,toch? ;)
Net als bij de brug,toch bizar wat je als motorrijders voor elkaar krijgt :}
Misschien dat mijn belastinggeld op een andere betere manier besteed kan worden?! |(

Voor de aanleg van een leuk circuit in omgeving Den Haag bijvoorbeeld :+
 
Oh ja, ik heb net ff het weerbericht gelezen: vwb Jane uit Sweet Lake City: she Jane, but me no Tarzan! Ik blijf lekkur ligguh maffuh.
 
Zo gasten, ff een reactie van mij, ik heb nix te melden, maar het was al weer zo lang geleden!!! :X

Ik heb trouwens gister een gast gezien (de zanger van Bagga Bonwz), nou die is dus gespierd!!! Sander SS zou er jaloers op worden!! :?

Ik hoop dat ik binnekort weer wat vaker op ppp ben (ligt aan het weer) omdat die maat van me een bike gaat kopen! Met de auto naar ppp is toch anders!!!
En ik ben er natuurlijk volgend seizoen weer voor 200 % bij, maar dat weten de echte die hards daar ook wel!! :]
 
Ik lees deze bladzijde weer eens, zie weer de paaltjes, de brug wordt genoemd en waar denk ik aan.

Hoe is het eigenlijk met onze grote vriend mr. Drok?

Trouwens als we allemaal een bezem meenemen kunnen we de buitenbocht toch ook wel weer openstellen (einde A4 dus duh)?

Edit:
zo te zien is het achterste paaltje al weggehaald. Mocht het volgend jaar weer zo zijn dan valt er wel wat te regelen, dan slepen we gelijk die wagen met die pijl ook weg.

Zo'n bord met pijl zal zeker goed staan in een studentenhuis :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan