PPP & A4 deel 3

CIMG2299.JPG

CIMG2300.JPG


Kapot of toch niet 8-)
 
Gelukkig hadden we onze don-jorge bij ons.. die fixt alles!

Voor mij de 1e keer naar maasvlakte met PPP-ers/ MF-ers, was zeer geslaagd.. :]
Ik hou 't in de gaten, because i'm with!!

tot 'gums'!
 
tjesus wat triest,is het andere topic op slot,omdat Crash zo graag hem wil openen :r
en dat noemt zich 'harde kern'hahahaha,leer eerst eens rijden joh.jullie kwamen pas 3 jaar later op de proppen.
zeker vergeten dat de echte kern heel andere jongens zijn :?
BigPaul is er 1 van en Mario(R1beest),FastForward e.d.
Maar goed,no hard feelings naar Crash,maar zielig vind ik het wel!
 
tjesus wat triest,is het andere topic op slot,omdat Crash zo graag hem wil openen :r
en dat noemt zich 'harde kern'hahahaha,leer eerst eens rijden joh.jullie kwamen pas 3 jaar later op de proppen.
zeker vergeten dat de echte kern heel andere jongens zijn :?
BigPaul is er 1 van en Mario(R1beest),FastForward e.d.
Maar goed,no hard feelings naar Crash,maar zielig vind ik het wel!
Dat mag, je weet dat dr vorige week iemand doodgestoken is omdat i zijn mening verkondigde :)

ps nu niet meteen allemaal linken gaan leggen svp. Is gewoon een opmerking niet meer niet minder :)
 
tjesus wat triest,is het andere topic op slot,omdat Crash zo graag hem wil openen :r
en dat noemt zich 'harde kern'hahahaha,leer eerst eens rijden joh.jullie kwamen pas 3 jaar later op de proppen.
zeker vergeten dat de echte kern heel andere jongens zijn :?
BigPaul is er 1 van en Mario(R1beest),FastForward e.d.
Maar goed,no hard feelings naar Crash,maar zielig vind ik het wel!
Nou niet gelijk zo beginnen Pork..misschien was 't andere topic wel een beetje groot geworden :?
D'r was een 'oude harde kern' (..die zich steeds minder laat zien..) en dit is blijkbaar de 'nieuwe harde kern'..what's your point :?
Je vindt 't wel zielig, maar..'no hard feelings' :? Verklaar..
 
tjesus wat triest,is het andere topic op slot,omdat Crash zo graag hem wil openen :r
en dat noemt zich 'harde kern'hahahaha,leer eerst eens rijden joh.jullie kwamen pas 3 jaar later op de proppen.
zeker vergeten dat de echte kern heel andere jongens zijn :?
BigPaul is er 1 van en Mario(R1beest),FastForward e.d.
Maar goed,no hard feelings naar Crash,maar zielig vind ik het wel!
ik begon bijna te denken dat je normaal "kon" doen,maar NEE je bent en blijft een FUCKING VERVEEL blijkt maar weer |( :r
 
:Z


Men heeft me gevraagd om dit topic te openen :)
hoe ging dat dan precies?
blijf het raar vinden,maar goed......
en MarioBlééde,jammer dat je dat vind,ik bedoel het niet zo hoor.
Mijn mening: zoals het vroeger ging,met een groep verzamelen en loeihard de bochten nemen en gezellig nalullen en zwaailichten erbij,dat is er nu niet meer bij.Het is nu meer lullen en meer een vlucht uit huis,rijden lijkt nergens op!
Als je nu wheeliend voorbij komt,krijg je een uitbrander van Crash,omdat je het 'verziekt'........wat moet je dan meester Crash :?
Als 'jullie' nu 3 jaar eerder hadden gekeken op jullie scootah's wat daar gebeurde,had je je nu diep geschaamd.

@Mario,jij bent nog steeds 'pissed' doordat ik destijds een opmerking maakte naar aanleiding van een noodlottig ongeval van EV.Sorry daarvoor,maar de situatie destijds leende zich daar wel voor en was niet ondenkelijk dat het zo gegaan is.
Én ik ben netjes meegereden in de 'stoet' '(
 
hoe ging dat dan precies?
blijf het raar vinden,maar goed......
en MarioBlééde,jammer dat je dat vind,ik bedoel het niet zo hoor.
Mijn mening: zoals het vroeger ging,met een groep verzamelen en loeihard de
.....nog meer geblaat

Ik ben je geen verklaring schuldig, als je er problemen mee hebt mail je de modjes maar *D

[me]Crash reed toen motor in verre landen ;) en "vroegah was alles beter" |( [/me]
 
hoe ging dat dan precies?
blijf het raar vinden,maar goed......
en MarioBlééde,jammer dat je dat vind,ik bedoel het niet zo hoor.
Mijn mening: zoals het vroeger ging,met een groep verzamelen en loeihard de bochten nemen en gezellig nalullen en zwaailichten erbij,dat is er nu niet meer bij.Het is nu meer lullen en meer een vlucht uit huis,rijden lijkt nergens op!
Als je nu wheeliend voorbij komt,krijg je een uitbrander van Crash,omdat je het 'verziekt'........wat moet je dan meester Crash :?
Als 'jullie' nu 3 jaar eerder hadden gekeken op jullie scootah's wat daar gebeurde,had je je nu diep geschaamd.

@Mario,jij bent nog steeds 'pissed' doordat ik destijds een opmerking maakte naar aanleiding van een noodlottig ongeval van EV.Sorry daarvoor,maar de situatie destijds leende zich daar wel voor en was niet ondenkelijk dat het zo gegaan is.
Én ik ben netjes meegereden in de 'stoet' '(
Een ieder rijdt voor zichzelf,en je weet ook dat wij geen heiligen zijn op de weg,wij vinden het leuk en gezellig om op de PPP te ouwehoeren,en een vlucht uit huis pff wat een gelul maar goed, En scootahs :? volgens mij schelen wij niet zo heel veel kwa leeftijd hoor ;) en eerlijk gezegd dat over EV daar ben ik daar allang niet pissed meer over,maar jij brengt dat steeds als excuus ;)
 
ok zand erover,maar 'the oldies' daarvan zijn de meesten 40'ers ik ook.
Die kijken dus vreemd naar iemand die zomaar op lange(ooievaars)stelten het voortouw neemt,althans denkt....
Ik wil wel weer wat quoten hoor van een ander (besloten)forum wat hier meeleest :+
Anyway,ik heb sinds 9/2003 niet meer op straat gereden en kan dus eigenlijk niks zeggen |( ,maar we komen nog wel eens terug met 'de groep',kijken of er nog gereden wordt....
Het zal wel de winterdepressie zijn,ja ik heb er last van :(
 
tjesus wat triest,is het andere topic op slot,omdat Crash zo graag hem wil openen :r
Maar goed,no hard feelings naar Crash,maar zielig vind ik het wel!

@##$&WTF?! Wat is dit nou: weg topic, hop een nieuwe?

Naja andere werdt idd lkkr lang en men was zeker bang dat er nog meer "onzinnige topics" zouden komen

Als je eerste topic zonder aanleiding wordt gesloten, en weer geopend wordt door een ander sta je wel effe raar te kijken, en knaagt het wel.
Dus Timo heeft volgens mij groot gelijk dat de topic weer op zijn naam staat.
 
Laatst bewerkt:
Haha, wat een gelul over wie een topic mag openen!! Ongelooflijk......

Vind zelf wel dat IK hem had mogen openen :P Reed al op de A4 voordat ie open was ;)

En wat Pork betreft.... vroegah (jaja) was het in ieder geval wel anders. Toen stonden we altijd met minimaal tien man bij het stoplicht (Billenpaul, R1Beest/ZX636beest, FastForward, Edward, DutchChili, Albert-Jan, etc.) reden we bijna de hele avond rond en als het donker werd was het tijd voor ouwehoeren of vonkentrekken (volgens mij kwam Porky hier als eerste mee O-) ). Er kwamen ook geregeld agenten mee ouwehoeren en het is zelfs voorgekomen dat iemand een rondje op z'n motor ging rijden over de A4.

Nu rijd je als je mazzel hebt niet in je eentje rond maar vaak genoeg is er niemand. Het komt dan voor motorrijders die daar vijf jaar geleden halve zomers versleten wel wat raar over als er zonodig weer een nieuw ppp/a4 topic geopend wordt..........
 
Laatst bewerkt:
ja dat was lachen als het donker was,weet je nog met die agent achter me....wat een vonkenregen was dat :} en geen prent maar een preek!!!!
ach tommy,laat ook maar.....die tijden '(
Ik had toen nog je cb400 misbruikt toen je even op mijn R1 weg was O-)

Als ik dat op dat moment had geweten was ik in staat geweest je R1 in de sloot te laten rollen B| Ben het maar weer gauw vergeten... ;)

Daborg gaat zo lekker ouderwets een karbotje op eten en denkt aan vroeger.

Eetse :P
 
Ik denk eens kijken wat er op het PPP topic staat.

Jeetum zeg................ook hier is er een beetje oorlog.

Maarre de oude tijden waren mooi,helaas komt dat steeds minder voor.

Ik lees eerder in dit topic iets over die Kadett die zijn topspeed test op de Maasvlakte.Deze Kadett ben ik ook een keer tegengekomen op de Maasvlakte.
Tering wat loopt dat ding hard stuurt strak en de chauffeur gaat er echt voor.
Hij loopt harder dan mijn 2003 ZX636,wel voorzien (toen) van een kleiner voortandwiel wat denk ik 15/20 km scheelt in topspeed.
Wel bizar toen hij mij inhaalde :Z ,dacht even dat ik water zag branden :?

Deze Kadettis voorzien van allerlij techniese snufjes,is dus verre van standaard.

Ik denk dat hij het af moet leggen tegen een +900cc
 
ja ik weet hoe jij je voelde
ik kon m'n ogen ook niet geloven
hoorde volgens mij de turbo bij het schakelen
en ze hadden een camera om het vast te leggen dat ze een motor eruit hadden gereden

maarja als ik een 1000 cc heb zoek ik um wel weer op 8-)
 
ja ik weet hoe jij je voelde
ik kon m'n ogen ook niet geloven
hoorde volgens mij de turbo bij het schakelen
en ze hadden een camera om het vast te leggen dat ze een motor eruit hadden gereden

maarja als ik een 1000 cc heb zoek ik um wel weer op 8-)
Volgens mij ken ik die Kadett O-)
 
ja ik weet hoe jij je voelde
ik kon m'n ogen ook niet geloven
hoorde volgens mij de turbo bij het schakelen
en ze hadden een camera om het vast te leggen dat ze een motor eruit hadden gereden

maarja als ik een 1000 cc heb zoek ik um wel weer op 8-)

Uh dan ben ik bang dat je binnenkort ergens op het internet verschijnt als de motor die het af moest leggen ;)

Vind het zelf wel heel gaaf om zoiets te zien of mee te maken. Heb nu alleen al een beetje medelijden met al die (niet de duurste natuurlijk) Porsche bezitters met een enorme ego die het toch even af moesten leggen tegen een Kadett.... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan