PPP/A4, en de overlast daarvan..

Cicuitje(s) aanleggen, waar je elke dag zo voor een paar euro op kan. Dan kan men zich daar uitleven, en samenscholen.
(op eigen risico uiteraard)
Als men daar rekening mee houd als men weer een indusrieterrein aanlegt, dan heb je ook geen omwonenden die kunnen klagen.
 
Cicuitje(s) aanleggen, waar je elke dag zo voor een paar euro op kan. Dan kan men zich daar uitleven, en samenscholen.
(op eigen risico uiteraard)
Als men daar rekening mee houd als men weer een indusrieterrein aanlegt, dan heb je ook geen omwonenden die kunnen klagen.

1 probleem. Alleen orginele uitlaten toegestaan.
1 voordeel. Een kantine is al snel winstgevend.
 
Mijn vriendin had een paar sterke argumenten die ik -als fervent PPP-er- niet eens had gezien. Zo vertelde zij dat de aanblik van alle motoren en de in het leer gestoken mannen en vrouwen enigzins angst inboezemd bij sommige mensen.

Een sterk argument?
Kan mij voorstellen dat inhaal acties met de dubbele toegestane snelheid bij sommige mensen wat kippevel veroorzaakt,...
Maar mensen in motorkleding die 'enigzins angst' veroorzaken.... Mensen die daar bang van worden... tja...
 
hopen dat er ooit n goed alternatief komt.. vandaag was t trouwens zwaar rustig
Een goed alternaief :? Okee dan: Reserveer een circuitdaggie.
Ik rij er ook weleens en heb er ook heel veel gereden maar zo tof is het allemaal niet zeker niet als je er alleen maar geouwehoer van krijgt.
 
Een goed alternaief :? Okee dan: Reserveer een circuitdaggie.
Ik rij er ook weleens en heb er ook heel veel gereden maar zo tof is het allemaal niet zeker niet als je er alleen maar geouwehoer van krijgt.

..je bedoelt dat je ook wel eens op PPP/A4 rijdt :? Nee, idd zo tof is het nou ook weer niet (te veel rechtsaf :( ..), ik weet wel leukere ritjes...inclusief lekkere bochten, ook links :] Maar het is voor velen 'in de buurt'..."a place to meet", zeg maar. De ene gaat naar de voetbalkantine, de ander naar de kroeg en deze 'groep' gaat ff naar PPP of A4-viaduct ;) Beetje OH'en over motorrijden en af en toe een bocht 'nemen' :) En ja, het geouwehoer is er, daar kom je niet zo makkelijk meer vanaf '(
 
Op zondag 13 april 2003 15:38 schreef Jarlow het volgende:..mensen in motorkleding die 'enigzins angst' veroorzaken.... Mensen die daar bang van worden... tja...

Vroegah... waren mensen bang voor een trein...is vanzelf overgegaan, kwestie van wennen ;)
Daarentegen kan ik wel begrijpen dat een groep motoren + rijd(tst)ers in leer afleiden, vooral zoals bij het viaduct einde A4..
 
Een sterk argument?
Kan mij voorstellen dat inhaal acties met de dubbele toegestane snelheid bij sommige mensen wat kippevel veroorzaakt,...
Maar mensen in motorkleding die 'enigzins angst' veroorzaken.... Mensen die daar bang van worden... tja...
:^ Durf er zelf ook niet meer te komen.
Behalve als kook mun leren pakje draag *D
 
..niet zo gek :) Hexanide, Xeegator en Megaladon( :? ) zijn de route van 4 mei narijden en de rest( :? ) is met CrashBR mee :] ...nieuwe kuipdeeltjes halen :)
Ze kwamen nog langs Bodegraven om Bullit op te halen.
Dennis was er ook,en nog un paar nognietMFers met SS int leer.
Was toch un beetje bang,was zelf in burgerteneu :+ .
 
Op zondag 13 april 2003 15:38 schreef Jarlow het volgende:Maar mensen in motorkleding die 'enigzins angst' veroorzaken.... Mensen die daar bang van worden... tja...

Weet je waar ik bang van word? Vrouwen in auto's die aan het bellen zijn en daarom mij bijna van de weg afdrukken!! Oude mannen met hoedjes in een auto!! Oude vrouwtjes in een auto die 80 rijden op de snelweg!!
En dit zijn juist de mensen die als eerste aan de telefoon hangen als wij een keer langs komen gereden met de motor...
 
Vanmiddag ben ik op peulwijk stil gezet door een motorcop..........contole van de papieren.Reden van de controles.....men wil ons weg hebben.Mij krijg je niet weg hierroo,zolang ik mij aan de regels houd kunnen jullie mij en anderen die dit ook doen niets maken.Dus...........je bent voor jandoedel bezig op dit moment.
Ze rijden met je mee een eindje en zetten je stil betrappen ze je niet op overtredingen(de meest lulligste)dan blijft het alleen bij een controle.
Op dat moment kreeg hij een bericht te horen dat er aan het eind van de A4 een motor+rijbewijs in beslag werd genomen of men ff een busje kon regelen.

Mij krijgen ze niet weg op ppp/a4,stilstaan op de brug is afgelopen,die loeders hebben dit voor elkaar gekregen.



(ex:R1Beest)
 
..niet zo gek :) Hexanide, Xeegator en Megaladon( :? ) zijn de route van 4 mei narijden en de rest( :? ) is met CrashBR mee :] ...nieuwe kuipdeeltjes halen :)
Het is niet doorgegaan want ohjajoh is niet gekomen maar we gaan hem aankomende week wel rijden. We zijn wel ff bij de ppp en a4 en ppw en ppo geweest maar die honden waren weer met lasers bezig etc :(
 
pleulwijk oost en west....slaat nerges op, mgoed, schijnt leuk te zijn....


enne zekers een leuk weggetje *D
snap het wel,maar quote hem even voor hij de letters aanpast :+

Wel ff meer gas geven op dat mooie weggetje Max!
Big Paul doet het met zijn ogen dicht! en Mario zx636Beest ook.
Die knakker die "gepakt" was had schijnbaar een geel/zwart pak :? en stond ;( naar huis te bellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan