PPP/A4, en de overlast daarvan..

Ach...ze moeten niet zo hard nadenken en/of peinzen...
Als we zo gaan beginnen (houden aan de strikte regels) moeten ze ook bij iedere supermarkt gaan staan controleren als iemand peuken of alcoholische dranken koopt... :Z
Om maar te zwijgen over fietsers en hun overtredingen...
Ze moeten wel 'iets regelen'...kennie anders me dunkt, want discriminatie mag ook niet, en zo gaan we het cirkeltje rondmaken... :z
 
Helemaal mee eens, maar ikzelf ben ook wel een beetje bang voor mannen in leer. Ik hou daar niet zo van.

woord der niet zo snel bang van hoor (oke tenzij het achterwerk er uit geknipt is ;(

maar waarom niet met ze alle op de carpoel plaats staan (afrit 12 :} )
ken niet bedenken waarom we daar niet mogen staan (en btw gelijk mooie doordraai naar rechts)

maar pas reed ik ook een paar keer een groot rondje daar en werd ook netjes van de weg afgehaald met de vraag waarom ik al 12x voor bij gekomen was |( weg kwijt zei ik maar dat geloofde ze niet hellemaal met met me gps op me stuur (hehe kan je later wel op de compu zien hoe hard je de bocht door ging :]

en ja leuk die tijdelijke afzetting kan nou niet zeggen dat je daardoor langzaamer rijd (ff gaatje van meter of 150 laten vallen knie naar buiten an gas der op *D

greets roy
 
woord der niet zo snel bang van hoor (oke tenzij het achterwerk er uit geknipt is ;(

maar waarom niet met ze alle op de carpoel plaats staan (afrit 12 :} )
ken niet bedenken waarom we daar niet mogen staan (en btw gelijk mooie doordraai naar rechts)

maar pas reed ik ook een paar keer een groot rondje daar en werd ook netjes van de weg afgehaald met de vraag waarom ik al 12x voor bij gekomen was |( weg kwijt zei ik maar dat geloofde ze niet hellemaal met met me gps op me stuur (hehe kan je later wel op de compu zien hoe hard je de bocht door ging :]

en ja leuk die tijdelijke afzetting kan nou niet zeggen dat je daardoor langzaamer rijd (ff gaatje van meter of 150 laten vallen knie naar buiten an gas der op *D

greets roy
schop jij ff een topic omhoog van 4 mnd terug :?
 
Mischien wordt het is tijd dat we die Delftse advocaat en PVDA-Raadslid (jawel weer PVDA) maar eens gaan verarmenvan hun parkeerplaats , als "stil" protest, op de Burgermeestersrand (ergens rond nummer 29) in Delft.
Pech is wel dat het een doodlopend woonerf betreft waar je dus in de vakken moet parkeren en maar stapvoets mag rijden.
Laat ze de politie maar is op echte criminaliteit af sturen.
Typisch voorbeeld van NIMBY-gedrag van de Delftse notabellen.

Hierbij nodig ik iedereen ook uit om een bezoekje te brengen aan de Burgemeestersrand te Delft.
Is vanaf de A-4 2e en 3e verkeerslichten links en dan rechts.
Daar wonen die notabellen
 
Op dinsdag 05 augustus 2003 16:50 schreef Fuck Het Milieu het volgende:
Oei

Je verwoord precies wat we allemaal denken. Maar waar iedereen misschien wijselijk :X
 
Cicuitje(s) aanleggen, waar je elke dag zo voor een paar euro op kan. Dan kan men zich daar uitleven, en samenscholen.
(op eigen risico uiteraard)
Als men daar rekening mee houd als men weer een indusrieterrein aanlegt, dan heb je ook geen omwonenden die kunnen klagen.
Hebben ze in Parijs ook gedaan, er is boven Parijs een circuit waar je voor een paar euro's kan rijden.
 
Hebben ze in Parijs ook gedaan, er is boven Parijs een circuit waar je voor een paar euro's kan rijden.

En toch zijn daar ook mensen die liever op de rondweg rijden ;)
... ik bedenk mij nu dat die rondweg ongeveer net zo lang als de nurburg ring is... dat kan geen toeval zijn.....

allebij ongeveer 8 min als je snel bent.................

p.s. ik ben een van die personen die wel een mooi circuitje in de buurt wil hebben... wil zelfs af en toe nog wel bar staan in het cafe..huh.. kantine })
 
Terug
Bovenaan Onderaan