PPP & A4

het PPP&A4 topic sluiten?

  • Ja

    Stemmen: 32 19,5%
  • Nee

    Stemmen: 123 75,0%
  • weet het niet

    Stemmen: 9 5,5%

  • Totaal aantal stemmers
    164
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg dat knieen maar niet onder de knie hoor. ;) Ben van de week wezen oefenen, maar in een rechterbocht voelt die houding me toch een partij belabberd aan... :? In een linkerbocht gaat het wel goed, maar ook daar rij ik hem nog niet aan de grond. Met één bil op je zadel heb ik nou niet echt het gevoel met mn fiets en die knie krijg ik ook niet echt ver uitgestoken. Bovendien gaat mn bochtensnelheid er nou niet echt op vooruit. Tips please!! :}
 
Ik krijg dat knieen maar niet onder de knie hoor. ;) Ben van de week wezen oefenen, maar in een rechterbocht voelt die houding me toch een partij belabberd aan... :? In een linkerbocht gaat het wel goed, maar ook daar rij ik hem nog niet aan de grond. Met één bil op je zadel heb ik nou niet echt het gevoel met mn fiets en die knie krijg ik ook niet echt ver uitgestoken. Bovendien gaat mn bochtensnelheid er nou niet echt op vooruit. Tips please!! :}
achter mij aan rijden :9
 
Ik krijg dat knieen maar niet onder de knie hoor. ;) Ben van de week wezen oefenen, maar in een rechterbocht voelt die houding me toch een partij belabberd aan... :? In een linkerbocht gaat het wel goed, maar ook daar rij ik hem nog niet aan de grond. Met één bil op je zadel heb ik nou niet echt het gevoel met mn fiets en die knie krijg ik ook niet echt ver uitgestoken. Bovendien gaat mn bochtensnelheid er nou niet echt op vooruit. Tips please!! :}
is een beetje moeilijk te zeggen zo. Het beste is idd achter iemand aan rijden.
Het zou je je bochtensnelheid kunnen liggen, misschien hang je er toch niet ver genoeg naast of je kijkt de bocht niet ver genoeg door :? .
het kan dus verschillende redenen hebben :)
 
quote]
Op zondag 17 augustus 2003 10:19 schreef CBRob het volgende:
[...]

Zeker doen, ook eens gedaan en 2e rondje PPP was het schraaap *D (euh daarvoor had ik al wel heel veel rondjes gereden hoor)
[/quote]
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
dat schraap gevoel ken jij maar altegoed he'beavis.....volgende keer iets harder en dan toch maar op die paal als het ff kan.........
 
hij heeft het verdiend dat ik zo tegen hem doe....de laatste keer kreeg ik een hartaanval zowat toen die me een berichje stuurde dattie ze eigen in 10nen had gereden en toen was ik er voor hem en nou ben ik zwanger van hem en laat hij mij barsten dus van mij mag hij ze eigen bovenop een paal rijden en als het hard genoeg gaat hoeven jullie geen eens op ziekenbezoek.......
 
hij heeft het verdiend dat ik zo tegen hem doe....de laatste keer kreeg ik een hartaanval zowat toen die me een berichje stuurde dattie ze eigen in 10nen had gereden en toen was ik er voor hem en nou ben ik zwanger van hem en laat hij mij barsten dus van mij mag hij ze eigen bovenop een paal rijden en als het hard genoeg gaat hoeven jullie geen eens op ziekenbezoek.......
(eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien :X )


Ik begrijp dat dit allemaal heel gevoelig ligt bij jullie, maar kan dit niet tussen jullie blijven. :?
Op deze manier met modder gaan gooien is denk ik niet echt DE oplossing.
 
(eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien :X )


Ik begrijp dat dit allemaal heel gevoelig ligt bij jullie, maar kan dit niet tussen jullie blijven. :?
Op deze manier met modder gaan gooien is denk ik niet echt DE oplossing.
:^ als t allemaal waar is dan he :? ken het me niet voorstellen allemaal volgens mij heb je de verkeerde persoon voor je :z
 
hij heeft het verdiend dat ik zo tegen hem doe....de laatste keer kreeg ik een hartaanval zowat toen die me een berichje stuurde dattie ze eigen in 10nen had gereden en toen was ik er voor hem en nou ben ik zwanger van hem en laat hij mij barsten dus van mij mag hij ze eigen bovenop een paal rijden en als het hard genoeg gaat hoeven jullie geen eens op ziekenbezoek.......

Niet dat het mij wat aangaat, maar heb jij wel de juiste persoon in kwestie....? Of weet jij meer dan ik/wij niet weten......
 
weet wel zeker dat hij de juiste persoon is ...danny ennuh ik weet heus wel dat jullie er niks mee te maken hebben maar dan weten jullie ook maar gelijk hoe hij is......
 
weet wel zeker dat hij de juiste persoon is ...danny ennuh ik weet heus wel dat jullie er niks mee te maken hebben maar dan weten jullie ook maar gelijk hoe hij is......
misschien dat je dit niet hier zou moeten posten als het uberhaupt wel zo is dan :z doe dit op een andere manier a.u.b. en loop dit topic niet te vervuilen met leugens :( (dit is mijn mening he)en nu weer allemaal on-topic please :o
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan