PPP & A4

het PPP&A4 topic sluiten?

  • Ja

    Stemmen: 32 19,5%
  • Nee

    Stemmen: 123 75,0%
  • weet het niet

    Stemmen: 9 5,5%

  • Totaal aantal stemmers
    164
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op maandag 18 augustus 2003 20:52 schreef blue valvet het volgende:Ging niet,ben al geweest :+ .
Picci van het rubber :P .

Gafe foto Renz... Was echt een "Top" Dag. Mario bedankt voor de afsluiting van de vakantie! Super!!!
 
Die foto van Rens is van wel van mijn achterband, maar ik "verzit" mij nog niet goed... Dus knee sliders zien er nog nieuw uit ;( BT012 zijn btw echt wereld banden, echter had ik af en toe in de chiqane het probleem dat het achterwiel eens weggeleed.
Voor een ieder wie nog nooit eerder op een circuit heeft gereden.... Het is op zekers verslavfend... Wil/ga zeker nog een keer!
 
Lekker hé? Circuits zijn verslavend.. :)

Alhoewel de PPP en einde A4 ook wel leuk zijn, maar EERLIJK.. in geen verhouding tot een circuitbocht.. Damn.. ik had mee moeten gaan maandag. Misschien 22 September maar naar Zolder.. :P
 
Op maandag 18 augustus 2003 20:24 schreef U.D.O. het volgende:
Ik moest vandaag toekijken op zandvoort hoe de jongens van ppp hun rondjes draaide. Het leven is echt oneerlijk] Als ik weer de oude ben ben ik er weer bij.

Vond wel cool dat ik kennis met jou heb mogen maken en hoop dat de foto's van Pabo goed gelukt zijn. Volgend jaar gaan we dan een R1-R6 battle houden... afgesproken...?
 
Vond wel cool dat ik kennis met jou heb mogen maken en hoop dat de foto's van Pabo goed gelukt zijn. Volgend jaar gaan we dan een R1-R6 battle houden... afgesproken...?
Die deal staat Ben, maar ik kom snel weer een keer naar scheveningen. Of jullie komen naar Soesterberg, dat kan natuurlijk ook. See you soon. :}
 
Nou ik zal je zeggen ik heb geen schaamranden op me bandjes en dat is best netjes hoor

Is het zeker :}
Maar ik snapte jou woorden nie:
volgend jaar motor dan ga ik mee, nu eerst ervaring opdoen???

Je moet toch eerst ervaring opdoen met je motor?? Ik knal ook al redelijk door de bochten, maar denk voorlopig nog nie aan het circuit!
 
Is het zeker :}
Maar ik snapte jou woorden nie:
volgend jaar motor dan ga ik mee, nu eerst ervaring opdoen???

Je moet toch eerst ervaring opdoen met je motor?? Ik knal ook al redelijk door de bochten, maar denk voorlopig nog nie aan het circuit!
Ik bedoelde eerst ervaring opdoen en dan op het circuit rijden. Maar ik denk dat je op het circuit ook wel veel kan leren als je nog niet zo lang rijdt
 
Zo.. Titanium/plastic is uitgehard.. ik ga het spul testen op de PPP.. misschien kom ik vanavond nog langs.. Maar ik ga denk ik naar de film in Rotterdam. Ook leuk !!

Ik ga vonken trekken.. Lekker voor de spits nog even uitleven.. (Heerlijk hoor, vrij zijn !!)
 
Kerel, ben jij die Zwart grijze ZX6 en zat je ook bij Marrio in de groep vanmiddag. Volgens mij hebben wij heerlijk gespeeld in de laatste sessie vanmiddag op Zandvoort. Ik was die zwarte RR :)

MaRRio, waarom haaktje je de laatste sessie trouwens eerder af? Ik zat net weer een beetje achter je :) Verder een erg coole dag. Ik zal snel eens naar de PPP/Scheveningen komen. Lijkt me erg gezellig.

Adios,
Rene
Hey was jij dat,ja ging wel lekker he' :) .
Einde rechte eind,was toch billen knijpen he ;) .
Maar heelijk gegumd FF :P .



Op maandag 18 augustus 2003 22:27 schreef The Saint het volgende:
:( Multitest van de 600cc voor Motormaniacs was afgelast en ik heb het risico maar niet genomen op mijn eigenfiets te komen... over 2 weken op vakantie en als ik ga dan heb ik nooit de fiets meer optijd heel.... Ik heb dus een moeilijke verstandige beslissing genomen... ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Nu lees ik ook al dat ik niet mee kan naar de Nordschleife met jullie... EIKELS zijn jullie allemaal!

;)
Hey Saint,doe nou is gek,en ga gewoon mee ;) .
Je kan toch daar vandaan vertrekken :+ .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan