PPP een beetje teleurgesteld?

Nasi Chrashed? Bami Boem Boem?

:+

hmm3grin2orange.gif
 
, maar inderdaad.. er zijn niet veel MF-'ers.. De laatste keer dat ik iemand van het MF daar zag, reed deze later tegen een busje.. (Sander Vermeer)

Dat valt wel mee hoor! De volgende rijden daar regelmztig rondt en komen daar dan ook uit de buurt net als ik.

R1 Beest
Redgix Gixxer 1000
Tommie SV 650
Kjeld Gixxer 750 Carona
Ik dan groene Kawa ZX9R
 
Is er ook een platte grond van PPP, ik zou er ook wel eens willen rijden.
Kijken of ik ook zo hard door een boch kan, op een RS 125 })

OH ja, is het daar eenrichtings-verkeer, op die wegen daar??
 
Denk het niet...moet nog te veel gebeuren in mn huis....anders duurt het ook maar lang voor we de housewarming party kunnen houwe....

Ik heb na 2 housewarmings besloten het NOOIT meer na de verbouwing te doen maar altijd er voor!
Misschien is het met jou hoogpolig tapijt niet eens zo'n slecht idee.

Of zou het allemaal aan mijn vrienden liggen...
 
Ik heb na 2 housewarmings besloten het NOOIT meer na de verbouwing te doen maar altijd er voor!
Misschien is het met jou hoogpolig tapijt niet eens zo'n slecht idee.

Of zou het allemaal aan mijn vrienden liggen...

Joh, gooit ie gewoon wat kranten op de grond.

Zal trouwens wel gelijk paaseitjes zoeken worden als het in dit tempo doorgaat ;)
 
Nou kben er vandaag geweest... Maar ik heb geen flauw idee hoe jullie je "laps" rijden... Ik kwam de hele tijd stoplichten tegen wanneer ik een afslag nam of ik kon niet meer terug komen zonder een enorme omweg maar er zitten idd wel leuke bochtjes tussen... Maar het was er vanmiddag redelijk druk. Geen andere motoren gezien daar (tenminste niet die behoorlijk aan het gas zaten te zwengelen).

Daarna nog ff op Hoevelaken gereden... was ik ook de enige... Toen nog ff naar klaverblad Hoogeveen... Ook weer alleen... gezellig joh, dat mooie weer.
 
klopt het dat "boven " naar delft/rotterdam is , "links " naar amsterdam/leiden en "rechts" naar hoek van holland en rijswijk???
 
KLopt dat zie je goed !!! ben net terug van de PPP was goed druk .....en geen politie nou ja die was er wel (motoragent) maar die kwam er bij staan :} :} en hij trad nie op !!! :)
 
Mooi , ik zit namelijk in delft , en kom er altijd langs als ik naar huis ga.Alleen ben ik meestal met de trein en een kneedown met een trein wordt wat pijnlijk.Maar ik weet waar het is , dus ik ga er zeker binnenkort een keer heen.
 
Kan het kloppen dat de linkerbocht na de stopplaats, dat die bocht bekent is van www.kneedatspeed.nl??
Bij de filmpjes dan he, van kneedatspeed.

Das inderdaad een lekker bochtje ja.
Volgens mij is dat hem wel :z

Heb ik gelijk??
 
Ik ben er vanavond om 19.30... Groene Kawa, en ikzelf in geheel zwart Dainese.

En ik heet Mark. :P

Er waren gisteren (ik was er vrij laat) niet superveel mensen, Paul en Wout waren er en die Indische man zonder R1.. (gecrashd van een dijk).

en toen ik om 22.00 nog wat rond tufte kwam er een streetfighter aan.. en een twee gasten in een spijkerbroek op een VFR.. Lekker gekletst wel. Dus ik vermaak mij altijd wel daar, maar inderdaad.. er zijn niet veel MF-'ers.. De laatste keer dat ik iemand van het MF daar zag, reed deze later tegen een busje.. (Sander Vermeer).

Dus ik breng geen geluk.. })
Ik was er gisteravond,niemand vroeg mij iets van MF of zoiets :? .Heb een paar rondjes gereden en ff bijgeklets met een aantal bekende ppp gangers,het was iets van 21.30 geloof ik :? .

Toch nog een waarschuwing voor degene die voor het eerst naar ppp gaan,kom rustig aanrijden en gedraag je op ppp..A.U.B..Hier bedoel ik mee niet rechts inhalen gek doen of dat soort gein.De police is hier zeeeeeeeeerrrrrrr streng mee met b.v inbeslagname van de motor.Kijk goed in je spiegels en om je heen,het barst soms van de police..snappie ;)
Enne probeer niet gelijk met de snelle jongens mee te rijden je zal niet de eerste zijn die er afpleurt om die reden....veel fun op ppp *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan