PPP een beetje teleurgesteld?

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje teleur gesteld ben....

Gister onderweg naar huis d8 ik, ik rij even langs de PPP even kijken of de MF vriendjes er zijn. Kom ik daar aan ( wel gaaf daar, mooie fietsjes e.d. }) ) en rij ik op een groep af die daar staat.

Ik: Zeg hallo daar, zijn er hier Motor-Formurs?
Staan ze me daar een partij schaapachtig aan te kijken.... Ik naar een 2e groep die daar stond, deze stond mij net zo schaapachtig aan te kijken......

Jammer maar helaas....... '(

Trouwens wel lekkere bochtjes daar :)
 
Zijn blijkbaar mensen die betere dingen te doen hebben, dan al hun spaarzame internettijd hier door te brengen :)
 
Was er gistermiddag nog even, was alleen een gozer op een Fireblade, die had ooit wel eens gehoord van motor-forum zei ie :?

Maar goed, wel ff lekker door de bochten gereden daar.
Met 120 door de bocht en nog geen knietje aan de grond :? '( ;(
 
Misschien kwam het CDA polshoogte nemen?

Zag 1 van de aanwezigen er misschien zo uit?

:+

motor2_groot.jpg



(erg stoere foto overigens)
[offtopicedit]
Op www.wimvandecamp.nl bij de sectie e-cards staan 2 foto's zoals we ze van meer politici willen zien :}
[/offtopicedit]
 
Laatst bewerkt:
Eh... nee, die heb ik niet gezien. :)

Eh.. de rest ook niet.

Trouwens, iedereen kent wel die zwarte R1... Nooit van gehoord.

:)
 
Ben er nog nooit geweest maar mij zal je vast wel herkennen als ik er stond ;)

Alhoewel? Laatst op de camping... nog een blauwe FJR (maar dan zonder zwarte fazer ernaast).
 
Lijkt me wel, of was jij niet op de MFCD?

Bij een activiteit komen... weet je meteen wie bedoeld wordt...

Nee, ik ben erg mensenschuw en durf niet ver van huis..... dus ben ik niet geweest. Kijken of ik de volgende keer wel durf. :)

Maaruuhh, wat zijn het nu? Het hooft of de borsten?
 
Nee, ik ben erg mensenschuw en durf niet ver van huis..... dus ben ik niet geweest. Kijken of ik de volgende keer wel durf. :)

Maaruuhh, wat zijn het nu? Het hooft of de borsten?

Als je hooft nou volgende keer met D schrijft > hoofd... ;) Gezakt voor de spelling ;)

Vast alles boven de gordel wat zwaar is.
Maar een lekkere d-cup heeft ie nou ook weer niet ;)

Zou zeggen...ga gewoon een keer mee!!!
 
Als je hooft nou volgende keer met D schrijft > hoofd... ;) Gezakt voor de spelling ;)

Vast alles boven de gordel wat zwaar is.
Maar een lekkere d-cup heeft ie nou ook weer niet ;)

Zou zeggen...ga gewoon een keer mee!!!

Ben nog steeds dyslectisch..... het voordeel daarvan? Je ziet je eigen fouten niet :)
 
Ik ben er een paar keer geweest, de bochten zijn lekker, maar ook vangrail net zoals bij de andere bochten.

En daarbij is het er nog druk ook. En heel veel politie. Zoek wel wat rustigers op om te rijden. Kom wel gewoon kijken soms. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan