PPP tot 1 oktober "begrensd"

Op zaterdag 27 juli 2002 14:27 schreef Ohjajoh het volgende:
...

Het kan mij niet veel schelen, want ik heb genoeg alternatieve routes hier in de buurt, die zeker wel PPP-waardig zijn. Misschien ook wel iets voor een "race"tocht door het Westland hier.. :9~
Ik had het ook gelezen op TVWest-teletekst, maar als alternatief lijkt me een route door het Westland ook wel :9~
 
Zijn vast van die zware krengen met beton als voet.. die haal je niet effe gauwgauw weg voor je plezier hoor :)
 
Tja... weet niet wat ze er mee willen bereiken :? nou ja wat ze willen wel maar niet wat hun idee hierbij is... Bedoel, de binnenbocht is ook prima !! En in het weekend rijden er zowiezo niet zo gek veel auto's.. gewoon even wachten tot de weg vrij is en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :]
 
maar zodra de vakantieperiode voorbij is wordt het wel druk op 1 baantje, dan kan je er dus niet meer lekker knallen. Plus dat ze je nu tot halverwege de linker kunnen pakken op snelheid.
 
Het slaat toch helemaal nergens op waar men bezig mee is :j , 2 wegen aanleggen en er dan maar 1 beschikbaar stellen. Ik hoop dat er iedere dag een onwijze file staat op de oprit. Is er een klein beetje 'overlast' wat er misschien is (wat ik totaal niet begrijp) wordt er meteen weer zo zwaar aan getrokken :r .... Kan de overheid zich niet met ECHTE problemen bezighouden :?
Stel voor dat we die afzetting weghalen... *D
 
Tja ik heb het van de week na gevraagd en wat ik te horen kreeg was: de tweede kamer en de burgemeester weten ervan. Misschien eens massaal mailtjes gaan sturen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan