PPP weer in het nieuws

Maar vergeet niet dat het grootste gedeelte van het jaar er niet gereden wordt. Er is waarschijnlijk een hele periode van enkele maanden dat er nauwelijks gereden wordt. Verder de tijd dat er gereden wordt is dan enkele dagen wel, dan enkele dagen niet. En op de dagen zelf ook niet 24 uur lang...

..maar er wordt natuurlijk vaak gereden na etenstijd (17:30 uur toch in Nederland :? ) en dan geniet meneer Bakker van zijn koffie in de tuin...
 
Als we nou zondag ff met de pet rondgaan. Kunnen we Bakker dubbele beglazing en isolatie aanbieden. Hoort tie nix meer en kan iedereen zijn gang gaan op PPP.

BTW: onder welke nickname komt die Bakker hier kijken? Heeft tie wel eens een posting geplaatst of is het alleen een lezer?


CU

D
OO
V
 
Zou het geen oplossing zijn om allemaal weer de originele pijp er op te zetten? ;)

Ik denk als de politie het een keer in z'n hooft haald om iedereen te gaan controleren op CE-goedgekeurde uitlaten, en de rest met rust laat, het probleem snel is opgelost. :z

Ik begrijp het probleem wel.
Jullie hebben op de volgens mij op de eerste plaats geen enkele voorstelling, van de hoeveelheid geluid dat die uitlaat produceert, als je er bij 9.000 recht achter staat.
Als je op de motor zit word dit geluid overstemd door het windgeruis, en zelfs als je er naast staat te kijken, dan is dat nog anders dan dat je er recht achter staat.
Maar op het moment dat die motor in een bocht zit en de opening van de "open" uitlaat recht naar je toewijst, lijkt het af en toe alsof een straaljager langskomt.

Ik vind het niet erg om het af en toe te horen, en als ik het zat ben, dan vertrek ik.

Maar deze mensen, die kunnen niet weg, en hebben op een mooie zondag dag bijna 24 uur aan een stuk door om de 5 minuten een straaljager langs hun huis vliegen.

Ik woon zelf ook in een vrij rustige buurt, helemaal geen problemen. Maar af en toe word ik ook ziek van die jongetjes op die skateboards, die the hele dag stoep op/stoep af lopen te springen. "Tak....Tak....keTAk". Als ze om 1 uur 's nachts nog bezig zijn, zeg ik er ook wat van.

Dus eigenlijk zijn jullie het zelf schuld als ze maatregelen gaan nemen, monteer gewoon allemaal jullie originele uitlaat, dan kan je nog steeds flink racen, en heeft de buurt er minder last van..... compromisen sluiten heet dat.... of nog beter "het Poldermodel".

Maar blijf je herrie schoppen, dan kan je er straks helemaal niet meer rijden.... dus wat heb je liever!?



woon nu al 19.5 jaar in een klein dorpje tegen een militaire basis waar eerst F16's hebben gezeten en nu de apaches(of hoe je dat ook schrijft) nog nooit ergens last van gehad en dus ook nog nooit de nijging gehad om te klagen
pas geleden opendag gehad van de basis en vond het juist kikke hoe die maloten met die dingen door de lucht jagen vooral als ze net over m'n huisje kwamen daar kan m'n open laser never de nooit niet tegen op :9~
 
En het is nog echt niet te koud om rondjes te rijden daar hoor. Ik heb gisteren rond 11:00 uur daar aardig wat rondjes gemaakt, maar mijn banden waren toch echt bijna even warm als toen de buitentemperatuur een stuk hoger was (misschien komt dat wel omdat ik nu ook een stuk harder door de bochten kan/durf).
Maar ik blijf voorlopig iig nog gewoon mijn rondjes maken daar. Ik ga vanmiddag weer ff :]
 
Standaard demper....en ik heb al genoeg asfalt van dichtbij gezien deze zomer dus ik ga hem nu heel houden :) .
Gewoon rustig mijn rondjes draaien dus.

Ik had niet het idee dat mijn banden erg warm werden maar vertrouwde de eerste bocht ook niet echt. Weet niet wat er allemaal op de binnenbaan ligt.
 
niet zo standaard demper.... :) maar op de rechte stukken rustig aan gedaan. wel lekker gereden :] overigens
lag idd verf oid op de binneste baan :(
 
Wat wij ook doen, dat lost het probleem echt niet op bij deze meneer.
Zeiken is een vak, opd eplek waar hij woont wijst de uitlaat zijn kant niet op.
Me vrouw hoort me niet eens thuis komen met me sportuitlaat, pas als ik in de tuin staat hoort ze me.
Als ze in de tuin zit, hoort ze me met moeite bij het stoplicht wegrijden, en ik doe altijd me best, dus dat gezeik blijft heus toch wel bestaan.

Is ook opvallend dat er maar 1 persoon klaagt, terwijl er meer mensen wonen.
 
Wat ook helpt: je uitlaat aan de andere kant hangen..

Gek maar waar: ik heb zo ooit over Assen geknald, zonder problemen, terwij er dus wel controle was voor als er iemand téveel lawaai maken zou. Maar ja, als je die meter dan aan de rechterkant van de baan zet, en mijn uitlaat zit links, tja....

Echt waar!
 
Is ook opvallend dat er maar 1 persoon klaagt, terwijl er meer mensen wonen.
[/quote]

Hij sprak toch namens de buurtbewoners :?
 
Is ook opvallend dat er maar 1 persoon klaagt, terwijl er meer mensen wonen.
[/quote]

Hij sprak toch namens de buurtbewoners :?


en ik dubbel ;( sorry
 
Laatst bewerkt:
Is ook opvallend dat er maar 1 persoon klaagt, terwijl er meer mensen wonen.

Hij sprak toch namens de buurtbewoners :?
[/quote]


Dat zou ik ook roepen als ik aandacht wil, maar toch lees ik steeds enkel zijn naam, dus ik twijfel aan zijn bewering.
 
...

De omwonenden schrijven dit in een brief aan de fracties van de Rijswijkse gemeenteraad. 'De geluidsoverlast is niet te accepteren', meldt woordvoerder Marc Bakker in de jongste noodkreet. 'Het is niet om aan te horen als ze weer met hun motoren langskomen.'

Omwonenden van de Plaspoelpolder? Tis een industriegebied!!! Zijn het soms kraakpand junks die klagen ofzo? Heb nog niet echt een woonhuis gezien daar! Mag zeker niet op motorrijles van zn vriendin ofzo en wil het dan ook maar voor de andere verkloten. :( Stelletje stumpers. :r :r :r
 
Mistermotherfuckerikwilaandadchtomdatikvroegernietgeknuffeldbentdoormijnviezegrotemoederdieeenenormesnorheeftenuitdebekstinkt!!



Zeur nie zo vent!!!!!!
 
Mistermotherfuckerikwilaandadchtomdatikvroegernietgeknuffeldbentdoormijnviezegrotemoederdieeenenormesnorheeftenuitdebekstinkt!!



Zeur nie zo vent!!!!!!

Je haalt de woorden uit mij mond.

Met andere woorden peerdeswanch (jaja ook dit is duits)
 
We moeten via e-mail maar eens wat afspreken met z'n allen,hij leest duidelijk mee!
We gaan hem helemaal gek maken,wie heeft er een paintball-gun?
Of s'nachts even een steentje gooien,adres is bekend.

Paintball-gun???? Die andere van jouw lijkt mij doeltreffender *D *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan