PPPProtest actie Plus meeting!

Leuke actie mij lijkt om zelf maar een veilige vangrails te gaan maken.
We hangen gewoon zelf een stalen (of houten) plank onder de vangrails met de tekst iets van:

"VEILIGE VANGRAILS, ZAAK VAN LEVEN OF DOOD, EHBO OF INTENSIVE CARE, GEEN GELD VOOR VEILIGHEID, WEL VOOR GEVAARLIJKE BETONNEN RAND?????"

Tsja, we hebben wel een paar meter nodig ;)

Zoiets moet het leuk doen in de HC of SBS6
:^

:}
 
Leuke actie mij lijkt om zelf maar een veilige vangrails te gaan maken.
We hangen gewoon zelf een stalen (of houten) plank onder de vangrails met de tekst iets van:

"VEILIGE VANGRAILS, ZAAK VAN LEVEN OF DOOD, EHBO OF INTENSIVE CARE, GEEN GELD VOOR VEILIGHEID, WEL VOOR GEVAARLIJKE BETONNEN RAND?????"

Tsja, we hebben wel een paar meter nodig ;)

Zoiets moet het leuk doen in de HC of SBS6


ok is een goed plan. Alleen dat kan je niet 123 neer zetten. ik neem aan dat je het wel wil vast ankeren omdat het weg kan waaien en dan dwars door een ruit van een auto komen of een collega motorrijder verwonden. Zelf denk ik dan aan een spandoek iod waar we een pakkende text op kunnen kalken.
iets met dat de ziekenhuis kosten duurder zijn dan een motor vriendelijke vangrail.(dan moeten we dat wel ff controleren natuurlijk voor je met dat soort feiten aan komt)
 
Zoiets moet het leuk doen in de HC of SBS6
Als jullie MF er dan maar buiten laten... Je zit hier nou niet bepaald te wachten op allerlei mensjes die naar aanleiding van die actie wel eens ff zullen melden hoe ze denken over motorrijders en wat motorrijders (op de PPP) doen. Of dat allerlei instanties (3VO, RWS, etc.) MF gaan zien als 'broeinest' voor 'asociale' motorrijders, etc.

Maw: Hou MF alsjeblieft buiten de eventuele publiciteit!
 
Als jullie MF er dan maar buiten laten... Je zit hier nou niet bepaald te wachten op allerlei mensjes die naar aanleiding van die actie wel eens ff zullen melden hoe ze denken over motorrijders en wat motorrijders (op de PPP) doen. Of dat allerlei instanties (3VO, RWS, etc.) MF gaan zien als 'broeinest' voor 'asociale' motorrijders, etc.

Maw: Hou MF alsjeblieft buiten de eventuele publiciteit!

Oké, maar ik ga m'n sticker er niet afhalen :(

:+
 
Wat zitten we nou te neuzelen. Een aantal jaren hebben we ons gang mogen gaan en hebben we heerlijke bochten gereden op de PPP. Hierbij zijn zoals we allemaal weten heel veel ongevallen gebeurd, zelfs doden (noem dit aub geen gesneuvelden)!
Of het nou met de bijv. een gevaarlijke vangrail te maken heeft, het feit is dat hier denk ik meer ongelukken gebeuren dan elders. Geef het aub niet de schuld aan rand factoren. Geef toe we nemen allemaal wel eens een beetje risico in de befaamde bocht, als je dan onderschuift dan is het je eigen schuld.
Ik wil geen moraalridder O-) zijn maar het lijkt me niet gek dat de overheid hier iets tegen wil doen.
Bespaar je de moeite met die actie, het heeft voor niet motorrijders toch altijd een opruiend karakter dat tegen ons gaat werken :( .
Zonde van je tijd!
 
Als jullie MF er dan maar buiten laten.....Of dat allerlei instanties (3VO, RWS, etc.) MF gaan zien als 'broeinest' voor 'asociale' motorrijders, etc.

Omdat we een veilige vangrails willen,en een veiliger wegdek.......... :?
Ik denk het niet dat Motor-forum hier bang voor hoeft te zijn.
Motor-forum heeft hier ook niets mee te maken,het is een communicatie-middel en geen actie-front.
Ik denk dat de meeste M-F'ers dat wel weten.

groet 8-)
 
Wat zitten we nou te neuzelen. Een aantal jaren hebben we ons gang mogen gaan en hebben we heerlijke bochten gereden op de PPP. Hierbij zijn zoals we allemaal weten heel veel ongevallen gebeurd, zelfs doden (noem dit aub geen gesneuvelden)!
Of het nou met de bijv. een gevaarlijke vangrail te maken heeft, het feit is dat hier denk ik meer ongelukken gebeuren dan elders. Geef het aub niet de schuld aan rand factoren. Geef toe we nemen allemaal wel eens een beetje risico in de befaamde bocht, als je dan onderschuift dan is het je eigen schuld.
Ik wil geen moraalridder O-) zijn maar het lijkt me niet gek dat de overheid hier iets tegen wil doen.
Bespaar je de moeite met die actie, het heeft voor niet motorrijders toch altijd een opruiend karakter dat tegen ons gaat werken :( .
Zonde van je tijd!
Als er een degelijke laag asfalt + velige vangrails hadden gestaan, waren er hooguit wat botten gebroken.
 
Omdat we een veilige vangrails willen,en een veiliger wegdek.......... :?
Nee, natuurlijk niet. ;)
Maar er worden hier ook een hoop andere foto's/filmpjes/tekstjes, etc. gepost. En ik denk niet dat het de geloofwaardigheid ten goede komt als iemand in het ene topic leest over jullie actie en in het topic daaronder foto's ziet staan van iemand die wheeliënd invoegt op de A12. Ik denk dat heel veel posts/topics hier eerder bepaalde vooroordelen zullen bevestigen. ;)
 
Als er een degelijke laag asfalt + velige vangrails hadden gestaan, waren er hooguit wat botten gebroken.

Waar hebben we het over alleen maar botten gebroken! Het feit is er dat er ongelukken gebeuren. Actie is echt zinloos een beetje puberaal zelfs, liggen ze echt niet wakker van en werkt aleen maar averechts!
We hebben al zo'n goede naam, NOT! Als dit wordt opgepakt door de media zetten ze de feiten tegenover deze actie. Dan vindt iedereen ons echt zielepeiten.
Nogmaals zonde van de tijd!
 
Waar hebben we het over alleen maar botten gebroken! Het feit is er dat er ongelukken gebeuren. Actie is echt zinloos een beetje puberaal zelfs, liggen ze echt niet wakker van en werkt aleen maar averechts!
We hebben al zo'n goede naam, NOT! Als dit wordt opgepakt door de media zetten ze de feiten tegenover deze actie. Dan vindt iedereen ons echt zielepeiten.
Nogmaals zonde van de tijd!


Owkee, we rijden er zelf, en hebben daar plezier in. MAar wil toch niet zeggen als je (iets) te hard rijd dat je dit waarschijnlijk met de dood moet bekopen omdat er toevallig een Kill rail staat en geen motorvriendelijke vangrail. :?

:( Je zal het maar zelf zijn vriend, dat je door grind of olie/diesel (wat nogal vaak verloren wordt op klaverbladen) onderuit gaat en je leven lang in een rolstoel zit omdat er geen motorvriendelijke vangrail had gestaan...die ervoor had kunnen zorgen dat je alleen een paar breukjes had. :(

Het gaat ons om het feit dat er WEL geld is voor een betonnen rand en NIET voor een (levens sparende) motorvriendelijke vangrail en/of beter wegdek.
en die actie verdient serieuze aandacht, en geen puberale zielige actie met burnen en wheelies...als je er soms zo over dacht B|
 
Waar hebben we het over alleen maar botten gebroken! Het feit is er dat er ongelukken gebeuren. Actie is echt zinloos een beetje puberaal zelfs, liggen ze echt niet wakker van en werkt aleen maar averechts!
We hebben al zo'n goede naam, NOT! Als dit wordt opgepakt door de media zetten ze de feiten tegenover deze actie. Dan vindt iedereen ons echt zielepeiten.
Nogmaals zonde van de tijd!
Gedeeltelijk waar, de media maakt er toch een pleuriszooi van (race dit race dat).
Nogmaals, wil jou wel eens horen als je door een klein plasje olie op je bek gaat en in 2en gehakt word door de vangrails.

Het gaat om de vangrails/wegdek in het algemeen, niet om de PPP. En misschien is de PPP inderdaad niet dé plek om een protest te houden.
 
Waar hebben we het over alleen maar botten gebroken! Het feit is er dat er ongelukken gebeuren. Actie is echt zinloos een beetje puberaal zelfs, liggen ze echt niet wakker van en werkt aleen maar averechts!
We hebben al zo'n goede naam, NOT! Als dit wordt opgepakt door de media zetten ze de feiten tegenover deze actie. Dan vindt iedereen ons echt zielepeiten.
Nogmaals zonde van de tijd!
Ik ben het wel een beetje met jou eens.
Daarom vond ik het voorstel dat iemand hier eerder plaatste goed.
Koppel deze actie los van de PPP. Voer actie over de veiligheid in het algemeen, niet juist daar.
 
Het gaat ons om het feit dat er WEL geld is voor een betonnen rand en NIET voor een (levens sparende) motorvriendelijke vangrail en/of beter wegdek.
en die actie verdient serieuze aandacht, en geen puberale zielige actie met burnen en wheelies...als je er soms zo over dacht B|
Staat dit echt ergens in een krantenstuk of iets dergelijks?
Anders zou ik dit graag willen hebben!
 
Ik ben het wel een beetje met jou eens.
Daarom vond ik het voorstel dat iemand hier eerder plaatste goed.
Koppel deze actie los van de PPP. Voer actie over de veiligheid in het algemeen, niet juist daar.
We hebben het zelf zo ver laten komen door op bijv. dit forum mensen van overal uit te nodigen. Aan de ene kant gezellig aan de andere kant is de aandacht op dit 'traject' te veel negatief gevestigd dat ze maatregelen gaan treffen.
 
Staat dit echt ergens in een krantenstuk of iets dergelijks?
Anders zou ik dit graag willen hebben!


Ehm ik weet niet meer waar het staat, maar er was een aankondiging dat ze een betonnen rand gingen plaasten...Laat ze dat geld lekker in een wegdek reparaties en Motorveilige vangrail steken. Nu kan je alsnog onderuit gaan en in de vang rial komen
 
Ehm ik weet niet meer waar het staat, maar er was een aankondiging dat ze een betonnen rand gingen plaasten...Laat ze dat geld lekker in een wegdek reparaties en Motorveilige vangrail steken. Nu kan je alsnog onderuit gaan en in de vang rial komen
Snap het allemaal wel alleen ik ben er werkgerelateerd mee bezig dus is voor mij even van belang of dat dus ook echt ergens zo stond.
 
Idd mensen we moeten meer aanmeldingen hebben om de boodschap goed over te laten komen. Het hoofd punt is zoals al werd gezegd is dat er wel geld is voor een belachelijke betonnenrand en geen geld voor een veiliger wekdek en een veilige vangrail. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als oom agent op zijn bmw uit de bocht schiet en in de vangrail terecht komt. Normaal gesproken moet er in Nederland iets ernstigs gebeuren wil men aktie ondernemen maar in dit geval gaat dit dus totaal niet op.

Gaat er iemand dood aan een rotte kip dan worden gelijk alle kippen geruimd.

Vliegen er 2 vliegtuigen in een toren dan moet je in je blote l*l door het detectie poortje.

Worden er koeien een beetje gek dan mag je geen kaas meer mee nemen als je gaat vliegen.

En ga zo maar door
 
Mischien een idee om op meer motor forums(MMF. 25kw.net enz) voor deze actie te gaan spammen? het lijkt mij dat er voor een actie als deze nooit te weinig motorrijders kunnen komen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan