praat jij tegen je motor?

praat jij ertegen?

  • ja

    Stemmen: 300 81,7%
  • nee

    Stemmen: 67 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    367
Jaz ekker dat ik tegen haar praat

BV. "Wat trek je toch lekker"
en natuurlijk kusje voor het slapen gaan.

Totaal normaal ;)
 
Het stadium lief praten ben ik al voorbij met mijn motor, hielp niet namelijk..

Heb ik verdarre een nieuw hart gemonteerd voor der, alle bloedvaten en zenuwen aangesloten en toch hoor ik niet meer dan een ronddraaiende startmotor... :X
Ja, dan ga je SCHELDEN tegen haar _O-
 
Ik praat ook weleens tegen mijn brommer/auto/motor en een klopje op de tank of dashboard hoort daar natuurlijk ook bij. Maar meestal niet in gezelschap van anderen :)

Same here, het deed me ook oprecht pijn toen ik laatst m'n autootje bij de sloop af gaf. Zo goed had ie me altijd overal gebracht, nooit problemen. Alleen een APK die me veel te duur werd. Als ik het geld had om auto's en motoren te houden zou ik bijna geen enkele weg doen denk ik. Maarja. Ik ben ook een vrij emotionele jongen ;)
 
Nou tijdje geleden zat ik op de motor en weer zag er niet te best uit, toen heb ik wel een liedje gezongen of dat het water niet liever lekker warm in zijn wolkje wil blijven. Gezien het feit dat ik nog 200 km voor de boeg had wilde ik het graag een beetje droog houden.

Zonder enig effect overigens want na 10 minuten begon het te stort regenen.
 
Iedereen die tegen zijn motor praat is niet goed bij zijn snik.

Dat ik niet goed hoofd ben was al bekend, dus...

Ik beken! O-)

Ik noem mijn FJR trouwens Cruijff net als onze poes, best wel een beetje gek eigenlijk
nou ik er over nadenk. En mrs. Be Quick noemt hem Balkenende maar dat doet ze om mij te stangen. :(
 
Laatst bewerkt:
Wie goed doet, goed ontmoet!
Dus ja ik praat zeker tegen mijn motor.
Daar is niets vreemds aan hoor, hoeveel koekblikkers doen het wel niet...
 
Doe ik wel. Is mijn beestje hè. Mijn werkpaardje. Mijn schatje. :Y
 
Laatst bewerkt:
_O- :9


Overigens:
mo·tor
de motor (mannelijk), de motors

Dus je motor "haar" noemen is wel fout :N
Zeg dat nou niet hard op. Dat betekend dat alle mannen hier vrijwillig en met veel plezier en zo vaak mogelijk rijden op een mannelijk ding... :9
 
ik zei net tegen m'n motor dat er allemaal mensen op mf zitten die met hun motor praten, en dat je dan toch echt wel gek bent..
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk praat ik tegen mn schatje :Y
Iedere keer als ik dr terug wegzet kan ik het ook niet laten om even op tank te kloppen en te zeggen dat het weer geweldig was :$

Af en toe komt er ook reactie terug, een liefkozende ssst.. als iemand met zn tengels aan mn uitlaat zit terwijl ze nog aan het afkoelen is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan