praat jij tegen je motor?

praat jij ertegen?

  • ja

    Stemmen: 300 81,7%
  • nee

    Stemmen: 67 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    367

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Zo, 3 weken op vakantie geweest, lekker wezen rijden in Oostenrijk, duitsland en afgesloten met 18 ronden Nurburg ring is het weer tijd voor een dom topic.
in navolging van dat hoe heet jou motor topic nu het praat jij tegen je motor? topic.
Ik heb hem de afgelopen 3 weken ongenadig op zijn flikker gegeven en vooral op de Ring ben ik er vol in gegaan, en nou moet ik bekennen dat ik op het uitrijstuk richting "pitlane" hem wel eens een kloppie op de tank gaf en hem een compliment gaf voor zijn harde werk :o ben ik gewoon een psychopaat of hebben er meerdere dit?
 
"idioot op een zx6r '00"

en dan zo'n topic starten ... ;) misschien moet je eens naar je eigen ondertitel kijken en daar conclusies uit trekken :+ :+ :+ :+

just kidding :) ik praat altijd liev tegen m'n motor, ze is een schat! (wel eentje die ik ga inruilen, maar goed *D )
 
ja dat ie *(&^(^&)&_ van mij af moest gaan ( lag vanmiddag bovenop me , stlstaand omgevallen :o
 
"idioot op een zx6r '00"

en dan zo'n topic starten ... ;) misschien moet je eens naar je eigen ondertitel kijken en daar conclusies uit trekken :+ :+ :+ :+

just kidding :) ik praat altijd liev tegen m'n motor, ze is een schat! (wel eentje die ik ga inruilen, maar goed *D )

Nou afhankelijk van dit topic wordt het "psychopaat op een ZX6R" of "schizofreen op een ZX6R" :+
 
Tijdens mijn rijlessen praatte ik best vaak tegen die ER-5,

het zat zo;

Ik heb mijn 28 lessen gedaan op een oude er-5, en de rijschool had 2 nieuwe gekocht, ik vroeg dus of ik op de oude mocht afrijden, dat mocht.

Toen heb ik meerdere malen gezegd tegen de motor; ook al ben jij de oudere jij gaat mij dat roze papiertje brengen, paar keer op de tank geklopt enzow.. *D

EN GESLAAGD :}
 
Ik praat ( doe em alles aan met woorden ) als ie niet wil doen wat ik wil.
En anders verzorg ik em wel goed, doen waar ie voor gemaakt is })

Meestal roep ik tijdens het rijden, MEER MEER MEER !!!
 
ik moet bekennen dat ik ook tegen mijn motor praat, maar ook de auto krijgt regelmatig een "dashboard" klopje...is toch niet zoooo raar????

Sterker nog, ik klop bijna elke honderd kilometer op de tank, respectievelijk het dashboard :X . Ze hebben me ook nog niet in de steek gelaten O-)

Ik vind alles wat gemotoriseerd is nou eenmaal machtig interessant, ben er trots op en vind ze belangrijk... :}
 
jah je hebt zo je goede en de slechte momenten met de motor he :) , dus de ene keer ben ik vol trots en dan vertel ik hem dat ook, de andere keer dan is het wat minder, en dan krijgt die dat ook te weten.

dus de woorden van: je hebt het weer goed gedaan, ga zo door, maar ook: ik steek je in brand! zijn erook uitgekomen :)

tis dus altijd een soort haat-liefde verhouding met je motor ;) :)
 
@ baka

We zullen maar denken dat je prettig gestoord bent. Nog even en je kunt met princes Irene een huwelijk aangaan. Zij de bomen jij de motor.

Mijn mening; je hebt echt kortsluiting in je bovenkamer. Zou hier niet zo te koop mee gaan lopen, voor je het weet kost het je baan. :+
 
Laatst bewerkt:
Ach, ik heb dezelfde kortsluiting (en "I'am happy")
Er zijn al "droogkloten" genoeg.......
 
altijd nog ff een aai over de tank voor het rijden, motors zijn tenminste nog te begrijpen vrouwen daarentegen..
 
Ik moet ook zeggen dat ik na een stukje rijden wel even een klopje op de tank geef en zeg, goed gedaan jongen, voor je leeftijd :)
 
Ik praat ook weleens tegen mijn brommer/auto/motor en een klopje op de tank of dashboard hoort daar natuurlijk ook bij. Maar meestal niet in gezelschap van anderen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan