Prachtige zwarte Suzuki SV 1000 N met 2000 km

Wil je dat ik nog gras heb? Nee, begieten staat gepland voor vanacht na de Gentse Feesten, echt beestige 10 dagen gasten.
Maar zeg, is hier niemang geïntresseerd?
Bod is trouwens al aangepast naar 5500 euro. Nog slechts 10% extra en ik ga er eens over nadenken.
Echt een beestig bakske. 120 pk is geen kattepis maar dat koppel is de max. Moet meer opletten in de 50km zones dan met mijn oude FZR 400. Vermogen van in het begin, niet meer nodig om die teller boven de 10000 rpm te houden. Heerlijk die Vtwins.

En niet vergeten, de SV is bootey licious!

Aja, ik zweer als ik die gast te pakken krijg dat ik hem ga bewijzen dat mijn 5 trips naar Cambodja niet voor niets waren., realy old shool KR

A ja, ben trouwens aan het werken, daarmee dat ik nu voor die computer zit
 
Sig, mijne bike kan niets doen aan aan mijn nationaliteit hé :)
Trouwens de Gentse Feesten zijn fameus begonnen hoor.
Vergeet niet dat als je hem nu koopt je een budgetje krijgt waar je goed kan mee feesten met 2 mensen
 
Laatst bewerkt:
Tiens, niets van intresse hier voor deze bike? Niemand die zaagt over de prijs, lijkt me trouwens een correcte prijs. Het gaat toch niet blijven bij 2 biedingen (niet MF trouwens). Jullie gaan jullie toch niet laten doen door enkele Belgen zeker? Waar zit dat eergevoel van de Nederlanders?

Kopen die handel!
 
Stel: ik vind deze fiets te bruut voor woordjes, ik koop hem en wil hem in NL invoeren gaat de RDW dit zonder (extra) modificaties goedkeuren afgezien van een extra relector onder het nummerbord? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Goede vraag, heb de originele uitlaten en het originele achterlicht. ikk haal gewoon alle originele opties die er niet moeten opzitten eraf (behalve de pinkers heb deze nml niet meer) Kan me niet voorstellen dat een moto uit België zo verschilt van een moto in Nederland. Mss doen ze moeilijk over de pinkers (van Louis.de)? Ik bel morgen eens naar de RDW en de Nederlandse douane

Dit vond ik op de website:

Uw voertuig in Nederland invoeren

Als u in het buitenland een auto of motor hebt gekocht, moet u rekening houden met een aantal voorwaarden voordat u met dit voertuig in Nederland van de openbare weg gebruik kunt maken.

U moet het volgende doen:
aangifte doen voor invoerrechten en/of BTW (in een aantal gevallen); edit:check dit dus na
het voertuig laten onderzoeken door de RDW;
aangifte doen voor de BPM bij een BPM-aangiftepunt van de Douane;
uw voertuig een verplichte APK-keuring laten ondergaan, dit geldt alleen voor een auto van drie jaar of ouder; edit: dus niet van toepassing
de BPM betalen; (geen lauw idee wat dit is)
voor personenauto's en lichte bedrijfsauto's de verwijderingsbijdrage betalen.

Na afronding van bovenstaande punten ontvangt u het kentekenbewijs.

Vervolgens moet u kentekenplaten laten maken, motorrijtuigenbelasting betalen en een wettelijke aansprakelijkheidsverzekering (WA-verzekering) voor uw auto of motor hebben afgesloten.
 
Laatst bewerkt:
Douane was nog open
geen invoerrechten te betalen. Wel 19% BTW (denk op de Ned. nieuwprijs) wegens het feit dat hij minder dan 6000 km heeft. Doch de BTW die ik in België betaald heb zou ik dan kunnen invorderen in België en dan natuurlijk aan de koper geven.
Ik check dit morgen.
Ook BPM te betalen op de nieuwprijs van in 2005, ook al is het een 2003 model, is kennelijk gebaseerd op inschrijvingsdatum.
De prijs van de herkeuring door de RW zou:
Kentekenonderzoek import motorfiets (incl. kentekenbewijs)       €       89,50 zijn. Controleer dit morgen nog eens. Geef toe ben van goede wil.
 
BPM (uitgaande van eerste toelating op 1 januari 2005) is 858 euro.
 
BPM is toch geen BTW?
Trouwens die RDW is gelijk onderbemand zat een hele tijd in wacht. De controle gaat gewoon op vlak van papieren en kost zo'n 100 euro.Naar de motor kijkt men niet zegden ze mij.
Het terugtrekken van de belgische btw heb ik nog geen bevestiging, van het kaste naar de muur tot ik een bandje hoor dat ze (wie is ze?) er niet is en ik later moet terugbellen |( |( |( |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan