Pre 90 topic - ice ice baby

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
Yo V.I.P, let's kick it!


cropped-DSC08238.jpg


Het pre90 team 2012:

Christiaan Alberda

Wouter Bakker

Thijs Keustermans

Jasper van Gorp

Sander Jansen

Mario Formicola

Henri van de Klok

Ed van der Eng

Ferry Schilder

Jeffrey Bosgoed

Jeffrey Hommersom

cropped-DSC_5162.jpg


Onze website: http://www.pre90mx.nl (www.pre90mx.nl) Mede mogelijk gemaakt door het Motor-forum. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik ben weer verder in mijn zoektocht naar een remklauwbracket..

Van een CRF vanaf 2007 past ook . . . wie oh wie heeft hem?
 
Ik ben vandaag lekker bezig geweest met mn motor. Ik heb de fork van Koen even gemonteerd om te kijken of hij past, ja dus. Link lager heb ik vervangen, 0,0% speling nu. :) Ben nu mn achterrem aan het reviseren.

full


Wat moet ik nu met de vering... Ik heb 3 optie's open voor een vork. De beste optie: een spiksplinternieuwe WP vork, nog nooit gemonteerd geweest. Dan hoef ik hem dus niet te laten reviseren oid. Ik denk dat ik morgen bel dat ik hem koop. De prijs is ook oke. Ik krijg er een vooras en goede remklauw bij.
 
Ik ben vandaag lekker bezig geweest met mn motor. Ik heb de fork van Koen even gemonteerd om te kijken of hij past, ja dus. Link lager heb ik vervangen, 0,0% speling nu. :) Ben nu mn achterrem aan het reviseren.

full


Wat moet ik nu met de vering... Ik heb 3 optie's open voor een vork. De beste optie: een spiksplinternieuwe WP vork, nog nooit gemonteerd geweest. Dan hoef ik hem dus niet te laten reviseren oid. Ik denk dat ik morgen bel dat ik hem koop. De prijs is ook oke. Ik krijg er een vooras en goede remklauw bij.

Dit is ook een mooi vorkje maar een nieuw wp vorkje is altijd mooier :9~ Begint zo langzamerhand een dikke factory fiets te worden chriss })


Ik zit ook met een probleempie met mij vork die pen is te groot voor de lagers en er moet een andere balhoofdpen in zijn deze uitwisselbaar van andere bouwjaren en welke moet ik dan hebben 89?
 
Hier nog even mijn 490, wacht nog op achterveer revisie, cilinder bij atm (vrijdag 3 weken weg)
dus ik heb nog wel wat werk.
Ja-ja remhandle heb ik ook al nieuw en achterspatbord ook, nog even vervangen, of toch niet, denk dat ik er nog wel een keer af vlieg, hier en daar, haha.
full
 
Dit is ook een mooi vorkje maar een nieuw wp vorkje is altijd mooier :9~ Begint zo langzamerhand een dikke factory fiets te worden chriss })


Ik zit ook met een probleempie met mij vork die pen is te groot voor de lagers en er moet een andere balhoofdpen in zijn deze uitwisselbaar van andere bouwjaren en welke moet ik dan hebben 89?

Je kan hem af laten draaien.
Maar als ik wp kroonplaten kan vinden kan je mijn kroonplaten wel.
 
Hier nog even mijn 490, wacht nog op achterveer revisie, cilinder bij atm (vrijdag 3 weken weg)
dus ik heb nog wel wat werk.
Ja-ja remhandle heb ik ook al nieuw en achterspatbord ook, nog even vervangen, of toch niet, denk dat ik er nog wel een keer af vlieg, hier en daar, haha.[afbeelding]

Mooooiii!!!!!!
 
Gaat goed Driek! ATM moet je even bellen, die bellen zelf niet ookal vraag je er om. Bij mij lag het ook al 3 weken klaar. :')

Wat betreft die kroonplaten, afdraaien ja.
 
ik vond isodorusoeve het vetst! oo en eersel ookwel *D

rutten is kut.. ze hebben wel trouwes de tafel weer ''normaal'' gemaakt gelukkig.. :j
 
Wat houd jubileum in bij neerijnen?

wordt daar wel gereden?


jubileum zoveel jarig bestaan van DTS, Het is de bedoeling je crosser thuis te laten want we gaan met zn allen oud hollansche spelletjes doen (zaklopen,speervangen,kogelkoppen etc) *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan