Pre-winter project

Ja, dat is inderdaad een beetje jammer. Maar tegelijkertijd is dat wel weer iets om over na te denken voor een nieuw project...seatpipes? :P
nee geen seatpipes ,dan een high huppelepup je weet wel :?

of seatmarbellapipes zijn goedkoop te vinden op de sloop.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er Gruwelijk uit dat ding van jou
nog nooit van gehoord trouwens Aprillia Falco
maar het is een beest
 
Chapeau!!!!!!!!!!
Wil zelf een brug van een rs 250 in m'n Guzzi....wie is er flaugevallen?...
bouwen maar heb wat hoofdbrekers daarover dus dit wel gelukt...gaaf...
Knap dat je een hele brug gevonden hebt..de meeste hebben de belende deuk van de uitlaat tijdens de klap.
En zo'n falco is een echte underdog...en daar hou ik van... })
 
Ik ga vanavond even het draad van het voortandwiel schoonmaken (de oude loctite eruit) en dan kan de nieuwe erop. Dan kan ik eens kijken hoe de rij-eigenschappen zijn.
Ik maak me wel een beetje zorgen over de veerweg. Aangezien de nieuwe brug in een knik loopt en deze knik precies het hoogste punt bereikt waar de kont zijn laagste punt heeft, weet ik niet of dit wel goed gaat. Om dit verhaal wat te verduidelijken zal ik vanavond even een foto hiervan posten.
 
Dit zijn de foto's, ziet er allemaal wel erg krap uit...

full
 

De zwarte punt van de accu die onder het zadel ligt (schuin). De accu kan ik verplaatsen en die uitstulping wegzagen, maar is dit nodig?
 
De zwarte punt van de accu die onder het zadel ligt (schuin). De accu kan ik verplaatsen en die uitstulping wegzagen, maar is dit nodig?
Bijzonder mooi hoor :}

Ik denk vanaf de foto te zien dat als je je accu niet verplaatst en dat bakkie laat zitten je bij de eerste bobbel je accu verliest aan de onderkant :)

Trouwens ik las ergens seatpipes :? Die Falco heeft toch zo een verschrikkelijk mooie dikke pijp origineel ? Zoja niet veranderen aub
 
Terug
Bovenaan Onderaan