Pre90 topic deel 4, dat is ook pre90!

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
De helden van het motor-forum pre90 mx team:

DSC_0615.jpg


http://www.pre90mx.nl
Mede mogelijk gemaakt door motor-forum.nl!

TEAM 2012:

Het pre90 team 2012:

Christiaan Alberda
DSC_0979.jpg


Wouter Bakker

Thijs Keustermans
DSC_1220.jpg

Jasper van Gorp

Sander Jansen

Mario Formicola

Henri van de Klok

Ed van der Eng
DSC_0717.jpg


Ferry Schilder

Jeffrey Bosgoed

Jeffrey Hommersom
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto van het team, zo te lezen hebben jullie een topdag gehad, perfect.

Jammer dat je er niet bij was Henri, echt heel zonde -O-
Weet je al wat het is met de 490? Ontsteking?

Hier ook maar even Thijs achter Mario op Vledderveen, haha wat was dat mooi zeg :] :] :] :

 
Jammer dat je er niet bij was Henri, echt heel zonde -O-
Weet je al wat het is met de 490? Ontsteking?

Hier ook maar even Thijs achter Mario op Vledderveen, haha wat was dat mooi zeg :] :] :] :

Thijs hij heeft gelopen, maar ik zit te klote met mijn kickstarterveer, die breekt elke keer af????????Ik heb een nieuwere type koppelingsdeksel en nou klopt er iets niet. Is al besteld en hoop eind van de week weer te proberen.

Echt super weekendje, zo te lezen, bbq, ouwehoere, crosse, snuiven, wat wil je nog meer...

superfilmpje, geluidje van jou 2-takt :Y
 
Laatst bewerkt:
Thijs hij heeft gelopen, maar ik zit te klote met mijn kickstarterveer, die breekt elke keer af????????Ik heb een nieuwere type koppelingsdeksel en nou klopt er iets niet. Is al besteld en hoop eind van de week weer te proberen.

Echt super weekendje, zo te lezen, bbq, ouwehoere, crosse, snuiven, wat wil je nog meer...

superfilmpje, geluidje van jou 2-takt :Y

Ja, die Wout zat weer mooi een lijn melkpoeder weg te werken :') :') :')

Hahaha _O-

Ah, mooi dat hij loopt :) Raar van je kickstart? Niemand in het 490 topic die tips heeft? :)

edit:
De Teamfoto's bij de start volgen later :Y
 
Laatst bewerkt:
Zo, wat een top weekend hebben we gehad zeg! *O*
Dank aan u allen! :9~
En speciaal aan Mario/Nick voor de accom en baan, helemaal super mannen!

Nadat ik 's nachts eerst wakker werd van de regen, lag toch de baan er super in. :}
Heerlijk gereden, motor deed het ook goed. Alleen natuurlijk heel erg wennen :D
Ik maar denken dat het ding inhoud, maar ik moet gewoon schakelen :X tís geen 125 :]

Super mooi zo'n tractor, bocht uit BWOAAPPP
Ding trekt zichzelf wel weer recht, vering was ook wel goed :Y
Trillen en gewicht is wel ff wennen, maar dat gaat goed komen.
Ik ga wel schik op dat ding krijgen *D

Was echt super gezellig!
Gister compleet brak en moe toen we thuis waren, heel ff gelegen en toen toch nog ff koniginnenacht gevierd. Nu wel moe :) van de 8 tact heb ik er nu nog maar 1 over, dat word bijtanken.
Nu nog bij Lianne dus filmpjes van mijn kant gaat op zn vroegst morgen worden.

Wat kan ik beste gebruiken als (simpele) video editing software, ik hoef alleen maar stukjes te knippen/plakken en aan elkaar zetten?

Gelukkig beide manches voor mn beide rivalen kunnen eindigen, in de 2e manche door een goed getimede inhaal actie :9
:j Sander

Kijk al uit naar Rutten *O*
 
Zo, gister toch maar koninginnenacht gaan vieren... Vanochtend 6 uur terug, he-le-maal stuk nu. :')

Gister meteen shirt gewassen... Krijg helaas niet alle vlekken er uit, zou m wel graag mooi houden... Hoe doen jullie dat?

Net de WP van komkommer opgehaald. Nu nog even een andere pen laten draaien. En anders af laten veren, staat erg strak nu...

@ Mario & Jeffrey

:( :(
 
@ Sander: Inspuiten met Dasty en nachtje laten inweken.

Was inderdaad mooi weekend. Ik reed zaterdagmorgen mijn proefrondjes even op de CR500 om te zien of het te doen was...en ineens zag ik wel heel veel publiek.. :P

Jammer dat de 250 niet liep zoals het moest.. Zag het filmpje van Thijs even en zeker weten dat die van mij het zo niet deed. Powervalvesysteem in blok en carburateur maar eens checken..

Zondag ging ook mooi op de 500 van Wouter. Pakt mooier op met die SPES-pijp, dan die van mij met een Pro Circuit.. Pré 90 op een 500 lijkt me eigenlijk ook wel mooi :9
 
Net carb uitelkaar gehaald , zit de verkeerde naald erin :o
Begin aardig kippig te worden.. '(
Maar het bied weer perspectief voor het beter lopen van de YZ :Y
 
Filmpje aan t uploaden van mn 1e (drama) manche. Iets voor t eind zie je dat t gas blijft hangen... (8.15)


Hier word ie weergeven zo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan