Pre90 topic deel 7 komt met gebreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dr staat toevallig een heel stuk over in het Noppennieuws. Idd gaat het allemaal om de centen, en logisch natuurlijk. Feit is wel dat de kijker er de dupe van is. Toevallig keek ik vd week op ziggo voor motors TV en zag hem er niet eens meer tussen staan... -O-
Staat er nog wel tussen hoor: klik!
Feit is wel, dat ik overstap naar díe kabelboer, die MotorsTV aanbiedt... B|
 
Ja, moet ik keering bestellen/opzoeken, vorkolie halen, voorpoot uit elkaar halen. Ik breng het vanavond weg, en voor een paar tientjes is het morgen of woensdag klaar.
Weet ik zeker dat het goed gebeurd, nieuwe olie en een orginele WP keering erin (geen immitatie).

Daar ga ik echt niet zelf voor lopen kutten ;)

idd, goed punt... of je met het echt geweldig vinden :')

Dat soort kutwerk is niet leuk... net als blokken uit elkaar trekken en die kut versnellingsbak weer in elkaar puzzelen :+ 1x een poging gedaan en ook nooit meer.....

ohja, net weer 20km gefietst :Z en jaa dat is voor mij echt veel :+
 
Laatst bewerkt:
idd, goed punt... of je met het echt geweldig vinden :')

Dat soort kutwerk is niet leuk... net als blokken uit elkaar trekken en die kut versnellingsbak weer in elkaar puzzelen :+ 1x een poging gedaan en ook nooit meer.....

ohja, net weer 20km gefietst :Z en jaa dat is voor mij echt veel :+

Voorvork is ook niet mijn hobby nee. Een blok reviseren daarintegen wel weer.
Net 40KM gefietst op de MTB. Nu moeie benen dus ff eten, spullen pakken en crossen. :P
 
Voorvork is ook niet mijn hobby nee. Een blok reviseren daarintegen wel weer.
Net 40KM gefietst op de MTB. Nu moeie benen dus ff eten, spullen pakken en crossen. :P

gvd :')

als ik jou ooit nog eens in haal tijdens het crossen ofzo he Chris.... dan ga ik spontaan nog 4 seconde harder rijden van blijdschap denk ik :')
 
Voorvork is ook niet mijn hobby nee. Een blok reviseren daarintegen wel weer.
Net 40KM gefietst op de MTB. Nu moeie benen dus ff eten, spullen pakken en crossen. :P

Hahaha gvd zo gek ben ik zelfs niet :')

40km is toch behoorlijk wat, ik zou liever helemaal fit gaan crossen als ik jou was na zo'n blessure :X
Maargoed, jou keuze :P
 
Hahaha gvd zo gek ben ik zelfs niet :')

40km is toch behoorlijk wat, ik zou liever helemaal fit gaan crossen als ik jou was na zo'n blessure :X
Maargoed, jou keuze :P

Haha, dat was over de weg hoor. Ik moest de Mazda ophalen bij de Garage van Marije dr vader. (en ja, in 1 keer goed gekeurd die Mazda).
En dat crossen straks ga ik toch rustig aandoen. Ed, word eens wakker, kom je ook nog?
 
gvd :')

als ik jou ooit nog eens in haal tijdens het crossen ofzo he Chris.... dan ga ik spontaan nog 4 seconde harder rijden van blijdschap denk ik :')

Die keer komt vast wel, en snel denk ik ook. :P
Maar zoals je weet ligt het dan niet aan jou maar aan mijn materiaal ofzo. :+
 
Deze motor heeft een klant afgelopen week bij Hannamax te koop gezet, en waarschijnlijk zelf ook ergens op marktplaats ofzo. Misschien is het iets voor iemand hier op t forum??
Zit wel een WP in waar jullie allemaal redelijk geil op zijn toch?

full

full

full

full
 
2015...pré 95... bij deze bevestigd?
Kan ik ff rekening houden met mijn inkopen :P

Dat was ruim n jaar geleden al bevestigd, ledenvergadering januari 2012.

Planning is om elke 5 jaar te verversen, wat zou betekenen 2020 start Pré 2000 klasse. (voor de duidelijkheid: dit is de planning, dus dit laatste is nog niet bevestigd!!!)
 
Dat was ruim n jaar geleden al bevestigd, ledenvergadering januari 2012.

Planning is om elke 5 jaar te verversen, wat zou betekenen 2020 start Pré 2000 klasse. (voor de duidelijkheid: dit is de planning, dus dit laatste is nog niet bevestigd!!!)

ja, alleen kunnen we in 2020 toch niet meer crossen ben ik bang :P

Bovendien vind ik de hele charme van de DTS wel dat het allemaal 2 takten zijn... pre95 kan nog mooi maar daarna word het al snel 4 takten en dan is het echt niet meer eerlijk *O*
 
Ik ga ervanuit dat in 2015 de pre90 wel gewoon blijft bestaan naast de pre95 klasse? Of is dat nog niet bekend?
Opzich maak ik me er niet druk over hoor, waarschijnlijk kan ik in 2015 toch niet meer crossen omdat ik helemaal versleten ben :')
 
Ik ga ervanuit dat in 2015 de pre90 wel gewoon blijft bestaan naast de pre95 klasse? Of is dat nog niet bekend?
Opzich maak ik me er niet druk over hoor, waarschijnlijk kan ik in 2015 toch niet meer crossen omdat ik helemaal versleten ben :')

Ja hoe of wat het precies wordt/blijft weten we nog niet exact. Waarschijnlijk blijft pré 90 gewoon bestaan, komt de pre 95 er als klasse bij.
En net zoals aan t begin van pré 90, bij weinig deelname rijdt Pré 90 en Pré 95 bij elkaar, worden wel apart geklasseerd. Bij genoeg deelname rijdt het apart.
 
ja, alleen kunnen we in 2020 toch niet meer crossen ben ik bang :P

Bovendien vind ik de hele charme van de DTS wel dat het allemaal 2 takten zijn... pre95 kan nog mooi maar daarna word het al snel 4 takten en dan is het echt niet meer eerlijk *O*



dacht je dat? die yamaha 400/426 dingen zijn dan allemaal al lang naar de klote.. verder zijn alle 4takt machines van voor 2000 zo slecht en onbetrouwbaar dus daar ben ik niet zo bang voor. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan