Pre90 topic, laat het seizoen maar beginnen!

Kampioen pre90 2013

  • John van de Berk

    Stemmen: 2 13,3%
  • Pedro Trachter

    Stemmen: 4 26,7%
  • Gerard Koning

    Stemmen: 5 33,3%
  • Chris van Groen

    Stemmen: 2 13,3%
  • Schaftenaar

    Stemmen: 2 13,3%
  • Bas van Hunnik

    Stemmen: 0 0,0%
  • R van Drooge

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja doe ik ook... dat is wel de laatste zorg hoor :P

kreeg vanmiddag een mailtje van de verkoper die de uitlaten verkoopt die ik gister postte...

400 pond inc verzenden :'), dat is me toch wel iets te gortig voor alleen een bocht. Denk dat ik maar ''gewoon'' een Pro Circuit bestel...maar eerst ff afwachten wat die man van Scholten Techniek voor mij kan betekenen.

Die van mij was ongeveer hetzelfde als je voor een pro-circuit betaald, behalve dat die niet te krijgen zijn voor een 87 :')

DONDERS veel zin aan het seizoen trouwens!
 
Zo, m'n motor ligt helemaal uit elkaar. De scheur in het frame heb ik gelast. Nu verder met het blok.

full
 
idd...beetje jammer...

maar ik verwacht toch niet dat die een heel seizoen mee gaan rijden, als ze uberhaupt al mee doen...dus alsnog Koning...
 
geen idee wie dat zijn? joehoe... dat zijn de helden van toen! beide ex gp en ex wereld kampioen...
 
ja doe ik ook... dat is wel de laatste zorg hoor :P

kreeg vanmiddag een mailtje van de verkoper die de uitlaten verkoopt die ik gister postte...

400 pond inc verzenden :'), dat is me toch wel iets te gortig voor alleen een bocht. Denk dat ik maar ''gewoon'' een Pro Circuit bestel...maar eerst ff afwachten wat die man van Scholten Techniek voor mij kan betekenen.

ik denk dat hij ook wel meer conussen kan maken maar denk dat het ook paar 10tjes meer kost, is natuurlijk een stuk meer tijd en hij heeft altijd wel wat te doen, vooral brommercross projectjes

mijne is er toen ook heen geweest,
foto0647v.jpg
 
ik denk dat hij ook wel meer conussen kan maken maar denk dat het ook paar 10tjes meer kost, is natuurlijk een stuk meer tijd en hij heeft altijd wel wat te doen, vooral brommercross projectjes

mijne is er toen ook heen geweest,
[afbeelding]

yes, kreeg al netjes een reactie terug... hij kan hem naar wens maken...meer koppel, meer top vermogen enz enz. Denk dat ik het wel doe... kan alleen pas als ie helemaal klaar is ivm pasvorm... 300 euro zo vanaf wat voorbeeld foto's...
 
yes, kreeg al netjes een reactie terug... hij kan hem naar wens maken...meer koppel, meer top vermogen enz enz. Denk dat ik het wel doe... kan alleen pas als ie helemaal klaar is ivm pasvorm... 300 euro zo vanaf wat voorbeeld foto's...

Wel dik hoor zo'n pijp! :}
 
Goed werk Thais. :)

Ik kan bij 3 wedstrijden niet aanwezig zijn:
Geldermalsen, Eersel en Ermelo.
Ik had graag een keer op Geldermalsen gereden maja, dat komt wel eens in de toekomst dan.

Eersel valt precies samen met de 24 uurs van Assen dus ik ga opzoek naar een vervanger voor jou Thijs. Ze staan al te springen. :P
 
Graag even een fototje hier plaatsen van alle motoren van iedereen in de huidige staat (niet gedemonteerd uiteraard)
Dan komt dat weer op de site :)
 
Heeft iemand al zo'n setje chinese radiators op z'n CR 250 1988 / 1989, zijn deze pasklaar?
 
Heeft iemand al zo'n setje chinese radiators op z'n CR 250 1988 / 1989, zijn deze pasklaar?

Het vorige setje wat ik had was pasklaar.
Aan het setje wat ik nu kreeg moest ik eea verbuigen, niet helemaal super, maar het zit wel.
 
ik heb ze ook en idd, pasvorm was niet helemaal geweldig... bij beide kanten past het onderste bevestigingspunt niet...scheelt 0,5cm
 
Laatst bewerkt:
heb ze een berichtje gedaan en wat fotos gestuurd, ze zouden het voor de kx aanpassen... maja heb ik verder weinig aan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan