premeet Xplosion dragracing 2011 op de dragstrip drachten!!

data explosion dragraces augustus.. [voorkeur]

  • Vrijdag 26-08

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 27-08

    Stemmen: 1 50,0%
  • Zondag 28-08

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ gixxer harry
don't forget the funny cars /bikes

ook lukau en tjechie ( :? van horen zeggen) hebben een snelle baan. niet alleen santa pod.
tevens ben blij met het nieuws dat er toch wel mensen zijn die er werk van maken om het hier permanent te organiseren....gewoon elke maand zolang het kan en niet alleen 3 maandjes! 1 weekend.

heb in de planning om ook "test and tune" te gaan doen op drachten met de 750
om het te ervaren... de piste op zich... (vanwege toekomstplannen)


the smell of rubber, feel the traction compound and enjoy the rush!
 
Ben zondag even langs de plek gereden waar de TTT baan komt en het is daar heel erg stil....staat alleen een bord van de BAM dat ze daar gaan bouwen maar dat bord staat er al een jaar......zal dus nog wel even gaan duren voor dat de baan in Emmen klaar is (als die er al komt)

Wanneer is de test and tune dit jaar in Drachten? Kan het niet vinden op het net
 
ook de streetlegal
daar wil ik het liefst bij zijn :Y
had begrepen dat dat was in de eerste week na de eerste drag race event

tevens, hou er rekening mee (OOK TS)
dat er 2 groepen zijn:
DHRA
explosion

en beide organiseren
 
ff nieuw leven inblazen,


de bedoeling was natuurlijk om explosion te gaan zien, volgens mij staat nu de voorkeur op vrijdag en zondag in augustus bij de Poll..


:W 8-)
 
Laatst bewerkt:
vergeet in ieder geval niet evt een blikje mee te nemen zodat je standaard niet in het gras staat...... => doorzakking tegengaan mbv over de lengte platgedrukt blikkie
of iets anders kan ook, stukje hout...hoewel je dat blikje nog kan leegdrinken :+
 
vergeet in ieder geval niet evt een blikje mee te nemen zodat je standaard niet in het gras staat...... => doorzakking tegengaan mbv over de lengte platgedrukt blikkie
of iets anders kan ook, stukje hout...hoewel je dat blikje nog kan leegdrinken :+

goed idee, een blikkie GO FAST!!!


wel zo toepasselijk :+ :}
 
})

ben van plan om dat ook op mijn bike te monteren })
in tegenstelling tot de red bull variant })

zwart rood gaat immers sneller })

maar dat zal effe duren want op deze is er geen zichtbare "bevestigingsplek" O-)
 
dat bedoel ik ook met "bevestigingsplek" :+
alleen op deze is tie verstopt
komt waarschijnlijk wel een ori onder tzt en dan kan het
en dat plannetje was trouwens voor de 92-er met zwart rood kuip-kleurstelling
 
})

ben van plan om dat ook op mijn bike te monteren })
in tegenstelling tot de red bull variant })

zwart rood gaat immers sneller })

maar dat zal effe duren want op deze is er geen zichtbare "bevestigingsplek" O-)


hahaha....gewoon een blik Freddie omheen vouwen :Y
 
:W

IMG_3171.jpg



biere is van plan om als teamfotograaf van een collega aanwezig te zijn ,rijd in de PRO-ET

IMG_9584hr.jpg


auto zla er als het goed is wat anders uitzien, word in de kleuren van een sponsor gespoten.

doe ik er nog 2 plaatjes als bonus bij :+

IMG_6685-border.jpg



IMG_6788e-border.jpg
 
@oliekoel er zijn wel 3 of 4 bonden die dragracen organisen maar er is maar eentje die van motorfietsen houdt en dat is explosion
DRHA zijn mietjes en hebben een hekel aan motorfietsen (want het gaat harder dan de auto's in Nederland)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan