Premier jethelm

Mr.P.Honda

Die hard MF'er
14 jan 2007
750
7
Overijssel
Mijn 7 jarige Premier jethelm is aan vervanging toe, de volgende gaat misschien wel weer een Premier worden.
Ik heb al wat rondgekeken en wat me opviel was dat de binnenkant vrijwel gelijk is als die van 7 jaar geleden.
Wie heeft daar ervaring mee?
De vraag stel ik omdat ik de pasvorm van mijn oude nooit 100% heb gevonden en dat wil ik niet weer hebben als de binnenkant totaal niet veranderd is.
 
ga naar de betere motorzaak zet er twintig op je kop en kies zoals bij boer zoekt vrouw er 10 uit van die tien de vijf best zittende en van die vijf de fijnste drie.
met die drie duik je een weekend in bed en je hebt de beste gevonden.
 
Mijn 7 jarige Premier jethelm is aan vervanging toe, de volgende gaat misschien wel weer een Premier worden.
De vraag stel ik omdat ik de pasvorm van mijn oude nooit 100% heb gevonden en dat wil ik niet weer hebben als de binnenkant totaal niet veranderd is.

Ben je nou hardleers of? Al 7 jaar weet je dat het niet helemaal lekker zat/zit.
Premier is in ieder geval hardleers als er niets veranderd en verbeterd is in al die tijd. Maken zich er goedkoop van af.
En dan toch mogelijk het zelfde merk weer kopen? 8)7
Ga nou eens gewoon met een open mindset kijken en passen in een zaak waar ze keuze hebben.
Je kunt op internet kijken welke merken helmen de verschillende motorkledingzaken hebben.
Passen, passen, passen.
 
laat je informeren bij een zaak als; Bikeroutfit, Hans van Wijk, Termaat etc. Ja, dat kost je een duppie meer, maar je wil er niet een keer achter komen wat er gebeurt bij een crash met een helm die niet goed zit toch? 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan