Presentatie Duc 999 in Efteling

Dat ding is echt gaaf! Van welke kant je ook kijkt. Ik heb hem in de paddock in Brands Hatch zien staan en van alle kanten kunnen bekijken. Ze kunnen lullen wat ze willen, maar ik vind het een prachtige fiets.

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
4732


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
he ik vind dit toch echt een van de mooiste motoren,kijk et detail is in die motor,en als je em in et echt ziet dan kan je toch echt niet zeggen dat ie lelijk is denk ik,et was effe wennen maar hoe vaker je kijkt hoe mooier dat ding word,damnnnnnnnn.

Lol, welke details bedoel je dan precies :? Of zeg je dat maar omdat je't toch moet opnemen voor 'je' merk?
Heeft een paar mooie dingen jah, maar ik let niet zo op details als het geheel al lelijk is.

'k Moet wel toegeven dat'k hem nog niet in levende lijve heb gezein.. maar van foto's uit vind'k het maar niks.
 
Lol, welke details bedoel je dan precies Of zeg je dat maar omdat je't toch moet opnemen voor 'je' merk?
Heeft een paar mooie dingen jah, maar ik let niet zo op details als het geheel al lelijk is.

'k Moet wel toegeven dat'k hem nog niet in levende lijve heb gezein.. maar van foto's uit vind'k het maar niks.
:^
 
Lol, welke details bedoel je dan precies :? Of zeg je dat maar omdat je't toch moet opnemen voor 'je' merk?
Heeft een paar mooie dingen jah, maar ik let niet zo op details als het geheel al lelijk is.

'k Moet wel toegeven dat'k hem nog niet in levende lijve heb gezein.. maar van foto's uit vind'k het maar niks.
uitlaat,zijstandaard,cockpit,kettingspanner,lampeneenheid,tank,velgen,afwerking,spiegels, kroonplaat,rempotjes.en ga zo maar door,en hij is gewoon mooi en dat is mijn mening ;) als ik gek ben moet je et zeggen :)
 
Laatst bewerkt:
uitlaat,zijstandaard,cockpit,kettingspanner,lampeneenheid,tank,velgen,afwerking,spiegels, kroonplaat,rempotjes.en ga zo maar door,en hij is gewoon mooi en dat is mijn mening ;) als ik gek ben moet je et zeggen :)
Ik heb precies hetzelfde... In eerste instantie zoiets van "998 is mooier"... Maar hoe langer ik naar de 999, kijk hoe meer de details me aanspreken. Vind het dus toch gewoon een schitterende motor. Hoe vaker je em ziet hoe mooier ie wordt.
 
Nou, de voorkant is afschuwelijk. :r Nog erger is het met de achterkant gesteld. :r Hoe ze het een uitlaat durven noemen weet ik niet, maar ik denk dat ze bij de ijzerboer korting gehad hebben. :P Gewoon lelijk. Daarbij het tentstokkenframe...... Veel te weinig vermogen.... Te weinig cilinders....

Nee, dank je wel... :r
 
Ik begrijp hier uit dat je geen 999 gaat kopen
Ik las in motoren en toerisme (belgisch blad )dat Alan Cathcart :} er wel een besteld heeft en ik vindt zijn mening iets objectiever dan de jouwe
Nou, de voorkant is afschuwelijk. :r Nog erger is het met de achterkant gesteld. :r Hoe ze het een uitlaat durven noemen weet ik niet, maar ik denk dat ze bij de ijzerboer korting gehad hebben. :P Gewoon lelijk. Daarbij het tentstokkenframe...... Veel te weinig vermogen.... Te weinig cilinders....

Nee, dank je wel... :r
 
uitlaat,zijstandaard,cockpit,kettingspanner,lampeneenheid,tank,velgen,afwerking,spiegels, kroonplaat,rempotjes.en ga zo maar door,en hij is gewoon mooi en dat is mijn mening ;) als ik gek ben moet je et zeggen :)

HELEMAAL gelijk Subduc!!!
Het is gewoon een super ding!!
Ooit een jap gezien met zoveel mooie details?
 
Als je verder kijkt dan het uiterlijk kun je constateren dat het in ieder geval een bijzondere motor is. Veel dingetjes die ze net ff anders doen dan de andere merken.

Over uiterlijk valt te twisten.....
hoewel ik hem na een korte gewenningsperiode wel wat vind hebben.
 
Inderdaad een hele mooie fiets, daar kan geen (saaie) jap tegenop die gasten bij ducati durven wel wat exclusiefs neer te zetten.

Ik wou dat ik het geld had om er 1 te kopen :(
 
Tsja dat blijft altijd zo hé SMAKEN VERSCHILLEN

En ik moest ook even wennen (nog wel een beetje..) aan de voorkant maar goed...
De rest ik ook gewoon ZOOOOO mooi :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan