Pret Machine

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Zijn er hier al mensen die op de CB900F gereden hebben ???

In de bladen word de machine echt beschreven als perfecte machine qua vermogen/wegligging enz.

Zou het echt een wereldschok zijn tussen een CB600F en een CB900F ??? ik rij nu namelijk de CB600F

Misschien een optie voor veel mensen hier aangezien dit soort machine's niet echt uitnodigen om 200 te rijden maar wel een hoge fun factor hebben qua wheelies enz..

Denk dat ik deze machine binnenkort maar eens huur bij MotorOost
 
Het grote verschil is niet het vermogen (PK), maar juist het toegenomen koppel (Nm).
Het is tenslotte een 900 ipv een 600.

En koppel is erg lekker, ik ga om die reden niet meer terug naar een 600.
 
Kheb de CB900F al 'ns gehuurd bij MotorOost om een toertocht van 300+KM te rijden.
Geweldige dag gehad, mede door de rijeigenschappen van de fiets.
Rijdt strak rechtuit, laat zich makkelijk in een bocht zetten en is ook goed "lui" te rijden.

Zou hem zeker 'ns gaan proberen.
 
Ik heb een filmpje van een vriend van me op z'n nieuwe cb900, terwijl hij op z'n voorwiel aan komt rijden ;)


(Pooh, kan ik bij jou 1,7 mb parkeren ?? :+ )
 
Zal wel dezelfde zijn die ik ken: Sven de Hornetman!
Een ding kan ik je wel vertellen: HET DING IS FUCKINGFAST!!!
Door zijn veelzijdigheid gewoon een enorm goeie fiets. Rijdt gewoon nog 245 op de teller met "maar" 100 pk aan het achterwiel. Tandwielverhoudingen zijn zo gekozen dat ie dan net de begrenzer ingaat...
Echt gewoon een supermachine: Superstrak rijwielgedeelte, superhandelbaar, superblok en niet te vergeten voor een superprijs! Scheelt wel bijna 8k (fl) met een Fazer 1000....
Rijdt 99 procent van alle sportfietsen compleet zoek!!!!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Zal wel dezelfde zijn die ik ken: Sven de Hornetman!
Een ding kan ik je wel vertellen: HET DING IS FUCKINGFAST!!!
Door zijn veelzijdigheid gewoon een enorm goeie fiets. Rijdt gewoon nog 245 op de teller met "maar" 100 pk aan het achterwiel. Tandwielverhoudingen zijn zo gekozen dat ie dan net de begrenzer ingaat...
Echt gewoon een supermachine: Superstrak rijwielgedeelte, superhandelbaar, superblok en niet te vergeten voor een superprijs! Scheelt wel bijna 8k (fl) met een Fazer 1000....
Rijdt 99 procent van alle sportfietsen compleet zoek!!!!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}


Ej "andere" Zaandammer ;) , ja we hebben het hier over wheely inderdaad :)

Koen, filmpje gaat zometeen de digi-deur uit :)
 
En met dank aan de feestcommissie van Poohbeer :} kan ik u presenteren: http://www.pricewatch.be/images/wheely123/wheelie123_cb900_stoppie.avi (Wheely123!!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan