Pret op Ressen

Ik was vanmiddag ook nog op ressen geweest om
een uur of 12:30.
Volgens mij staan ze daar gewoon tewachten op
motor rijders,er stond een audi in de berm,
toen heb ik een paar rondjes gereden en was
ie in 1 keer pleiten,vlak daarna reed de politie
rond,ben toen maar gewoon ergens anders gaan rijden.
Klere woute :) hebben zeker niks beters tedoen?
 
Kunnen we niks doen tegen die cops?? En algehele staking ofzo met z'n alle het klaverblad een middagje afzetten.

Als we er met een motor of 100 (dat moet hier toch te regelen zijn??) een middagje rond gaan sjeezen wil ik nog wel eens zien wat ze doen.

(ik zorg wel voor koffie ;) . Klaverblad --> mijn huis is 1km)
 
Leuke actie, zo kan ik me een paar weken geleden herineren dat een bepaald aantal personen (nee ik noem geen namen }) ) de Coentunnel hebben afgezet..
 
Op PPP vandaag heeft de politie de buitenste baan afgezet, met zo'n grote pijl op aanhangwagen en zo.

Maar er stonden ook meer toeschouwers dan motorrijders, en die verpesten het een beetje, valt veels teveel op.
 
Dat is het probleem he, teveel rijden er op dezelfde plek. Af en toe nog een ongeluk erbij en dat trekt al snel de aandacht van de politie. Gevolg: dijkafsluitingen hebben we al en straks misschien nog "klaverbladafsluitingen" erbij. Het wordt er niet leuker op.
Op naar duitsland!
 
en hoe wist je dan dat het een asielzoeker was?
had ie een stempel op zijn voorhoofd?
Volgens mij schreef ik: "leek op een asielzoeker" Een stempel heb ik niet gezien, hij fietste wel vlakbij een asielzoekerscentrum. Misschien was dit niet een van mijn meest gelukkige uitspraken. Wel apart dat je zo "gestoken" reageert terwijl er hier al heel wat extremere uitspraken op dat gebied gedaan zijn. Als je me kende wist je dat ik niet zo in elkaar zit.
 
Dat is het probleem he, teveel rijden er op dezelfde plek. Af en toe nog een ongeluk erbij en dat trekt al snel de aandacht van de politie. Gevolg: dijkafsluitingen hebben we al en straks misschien nog "klaverbladafsluitingen" erbij. Het wordt er niet leuker op.
Op naar duitsland!


Ik wil helemaal niet naar duitsland. Ik wil gewoon in m'n eigen land lekker kunnen sturen. We hebben indirect met z'n alle betaald voor die kloten stukken asfalt. Dat ik niet te hard mag rijden snap ik, maar dat ik me niet mag bedenken over de te nemen route (moest ik nou naar elst, of naar nijmegen. Of was het nou huissen??). En ja dan moet ik wel 30x over dat verdomde klaverblad heen. Is toch niet mijn schuld?? I blame Heineken.
 
Volgens mij schreef ik: "leek op een asielzoeker" Een stempel heb ik niet gezien, hij fietste wel vlakbij een asielzoekerscentrum. Misschien was dit niet een van mijn meest gelukkige uitspraken. Wel apart dat je zo "gestoken" reageert terwijl er hier al heel wat extremere uitspraken op dat gebied gedaan zijn. Als je me kende wist je dat ik niet zo in elkaar zit.
ik lees echt niet alles hiero.
gestoken, ach, heb een hekel aan hokjesstopperij, en omdat iemand geen boerehollandschekaaskop met melkboerenhondehaar heeft wil het nog niet zeggen dat die persoon asiel zoekt.

en dan nog... de relevantie was ver te zoeken, mischien dat ik daarom reageerde...

het is hier sowieso vaak een hollanders onder elkaar geneuzel, en als ik ergens een hekel aan heb...

en inderdaad, ik ken je niet... DAAROM moet je dit soort domme opmerkingen op internet ook laten. Je moet niet verbaasd zijn als men het op de meest voor de hand liggende manier interpreteert. Voor dubbele lagen is dit geen goed medium...
 
Volgens mij heb ik dan toch wat bekenden zien rijden her en der.
Ik ben ook nog ff rond geweest, genoeg politie gezien ook.
Maar hopende geen flitsers daar (ging wat harder dan hoorde )
Zag ook nog iemand met een groene racer op het viaduct staan boven de a325, kon niet zien wat het was ( hek zat ervoor )
 
ik lees echt niet alles hiero.
gestoken, ach, heb een hekel aan hokjesstopperij, en omdat iemand geen boerehollandschekaaskop met melkboerenhondehaar heeft wil het nog niet zeggen dat die persoon asiel zoekt.

en dan nog... de relevantie was ver te zoeken, mischien dat ik daarom reageerde...

het is hier sowieso vaak een hollanders onder elkaar geneuzel, en als ik ergens een hekel aan heb...

en inderdaad, ik ken je niet... DAAROM moet je dit soort domme opmerkingen op internet ook laten. Je moet niet verbaasd zijn als men het op de meest voor de hand liggende manier interpreteert. Voor dubbele lagen is dit geen goed medium...

Jezus, wat een geouwehoer over een uitspraak zeg.

Als dat nu eens minder gebeurde, zou er al een heleboel opgelost zijn.
Sta je ook zo op je achterste poten als ik iemand "boer" of achtelijke amsterdammer" of "ajaxied" noem, of van mijn part "hagenees"???
 
ik lees echt niet alles hiero.
Voor dubbele lagen is dit geen goed medium...

Spijker op de kop! :^
Geen plek voor uitspraken die voor "meervoudige" uitleg vatbaar zijn !
Kunnen mensen een heel erg verkeerde indruk van je krijgen ja!
(Ps, neem een voorbeeld aan Max, die is altijd redelijk "to the point" :} )
 
Jezus, wat een geouwehoer over een uitspraak zeg.

Als dat nu eens minder gebeurde, zou er al een heleboel opgelost zijn.
Sta je ook zo op je achterste poten als ik iemand "boer" of achtelijke amsterdammer" of "ajaxied" noem, of van mijn part "hagenees"???

Precies! Er zijn ergere dingen dan het woord asielzoeker gebruiken. Als we zo op elke uitspraak gaan reageren, wordt het er hier niet gezelliger op denk ik '(
 
Op maandag 01 april 2002 19:22 schreef Gizzmo13 het volgende:Jezus, wat een geouwehoer over een uitspraak zeg.
bij deze een contributie uwerzijds
Sta je ook zo op je achterste poten als ik iemand "boer" of achtelijke amsterdammer" of "ajaxied" noem, of van mijn part "hagenees"???
kun jij aan iemands uiterlijk (zonder matje dan) zien dat ie hagenees is dan? (ajaxied zal nog wel lukken denk ik)...

tgaat erom dat hier wel vaker onfrisse opmerkingen worden gemaakt, en als dat gebeurt zeik ik net zo hard terug.... dat xenofobe gedoe moest maar es ophouden.

houdt het motorgerelateerd dan blijf ik ook motorgerelateerd.
 
Nou, ik ben vandaag op Ressen geweest, er reden nog wat andere SS-ers (SuperSporters :+ ) maar volgens mij niet van MF ofzo. Nog steeds géén knie aan de grond, vreemd genoeg wél m'n schroefloze stepje; geacht forum: "Wat doe ik fout?"
 
Ik ben er ook nog effe geweest. Toen was er net een treintje gixxxers aan het rond blazen. En aangezien mijn klaverblad snelheid nog onder de 120 ligt werd ik dus ook meerder malen links EN rechts tegelijkertijd ingehaald :? .

Maar ach ik blijf gewoon lekker oefenen. :] ( ben pas een paar weken bezig). Was wel heerlijk weer daar.
 
Op maandag 01 april 2002 22:21 schreef Erik van Dam het volgende: Nog steeds géén knie aan de grond, vreemd genoeg wél m'n schroefloze stepje

Je moet afvallen :+

Of er meer naast gaan hangen.
 
bij deze een contributie uwerzijdskun jij aan iemands uiterlijk (zonder matje dan) zien dat ie hagenees is dan? (ajaxied zal nog wel lukken denk ik)...

tgaat erom dat hier wel vaker onfrisse opmerkingen worden gemaakt, en als dat gebeurt zeik ik net zo hard terug.... dat xenofobe gedoe moest maar es ophouden.

houdt het motorgerelateerd dan blijf ik ook motorgerelateerd.

Ik bedoel te zeggen dat als er iets geroepen wordt over een buitenlander of gekleurde medelander (zo goed) iedereen vindt dat dat niet kan, maar als iemand kaaskop roept of iets dergelijks, het allemaal wel mag. Zie het verschil niet zo. (En ik ben echt niet racistisch, maar ben wel voor gelijke behandeling, voor BEIDE partijen)

En om even terug te komen op de post waarmee het allemaal begonnen is, ik het juist een positief punt vind ter intergratie van deze "asielzoeker", dat hij Eric v Dam waarschuwde. :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan