Pret op Ressen

Mayocity

Die hard MF'er
6 nov 2001
700
23
Twente
Vandaag rondje gereden, uiteindelijk ook nog even klaverblad Ressen een paar keer rond. Stonden er plotseling twee agenten die mij net een auto binnendoor zagen passeren. Dat is dus rijden op de vluchtstrook!!
Kost mij €144!
Bingo.
Duur rondje geworden.........
 
Laatst bewerkt:
:r :r :r

Motorrijdertje pesten...

Voortaan dus buitenom inhalen ofzo? })

Het was inderdaad weer duidelijk paasweekend... Overal stonden ze... Wordt weer een duur weekend voor veel mensen |(

Voor de rest hopelijk wel nog effe lekker gereden?
 
etters :j

Ik ben vandaag nog bijna in m'n koekblik geflitst, maar werd op tijd gewaarschuwd door een.....motorrijder!! :} :}
 
Vandaag rondje gereden, uiteindelijk ook nog even klaverblad Ressen een paar keer rond. Stonden er plotseling twee agenten die mij net een auto binnendoor zagen passeren. Dat is dus rijden op de vluchtstrook!!
Kost mij €144!
Bingo.
Duur rondje geworden.........
Das balen :(
Hebben ze nu echt niks beters te doen :?

Ik ga vandaag nog ff na Ressen *D
Ik zal oppassen.
 
Vandaag rondje gereden, uiteindelijk ook nog even klaverblad Ressen een paar keer rond. Stonden er plotseling twee agenten die mij net een auto binnendoor zagen passeren. Dat is dus rijden op de vluchtstrook!!
Kost mij €144!
Bingo.
Duur rondje geworden.........

Naaah, leiporen zeg! :j :j :j

Zij balen ook gewoon dat ze bij schoonouders geen paaseieren mogen zoeken denk ik. Reageren ze op jou af })
 
whehehehe

frusty met hun ziel onder de arm lopen omdat ze de verkeerde baan gekozen hebben
(denk dat ze teveel film gekeken hebben als voorbeeld }) )
 
Ben net aangehouden op Ressen.
Ik wilde mijn vriendin afzetten en toen ging de telefoon.
Nog geen 10 sec daarna kwam er zo'n leuke politiewagen voor mijn staan :(
Een agent kwam gelijk naar me toe terwijl ik de telefoon op nam.
Ik zei tegen diegene dat ik hem zou terug belde.
Toen kreeg ik een preek van oom agent.
Ik vertelde dat mijn oma slecht was en dat dat telefoontje daarover ging.
Hij wilde mijn papieren en rijbewijs zien maar die had ik niet bij.
Hij zei dat ik 86 euro boete kreeg voor het staan op de vluchtstrook.
Moest toen naar de auto lopen naar een andere agent die mijn gegevens noteerde.
Ik ging ff emotioneel ;( doen
Om het verhaal wat geloofwaardiger te maken.
Daarna draaide beide agenten bij en gaven mijn geen boete :}
Maar de volgende keer kreeg ik boetes voor de papieren en voor het staan op de vluchtstrook.
Ze trapte er gelukkig in :)
We deden de helmen weer op en zagen de politie constant rondjes rijden op Ressen.
Toen zijn we maar naar Nijmegen gegaan.
Als ik voortaan klaverbladen ga rijden laat ik mijn vriendin thuis.
 
Ben net aangehouden op Ressen.
Ik wilde mijn vriendin afzetten en toen ging de telefoon.
Nog geen 10 sec daarna kwam er zo'n leuke politiewagen voor mijn staan :(
Een agent kwam gelijk naar me toe terwijl ik de telefoon op nam.
Ik zei tegen diegene dat ik hem zou terug belde.
Toen kreeg ik een preek van oom agent.
Ik vertelde dat mijn oma slecht was en dat dat telefoontje daarover ging.
Hij wilde mijn papieren en rijbewijs zien maar die had ik niet bij.
Hij zei dat ik 86 euro boete kreeg voor het staan op de vluchtstrook.
Moest toen naar de auto lopen naar een andere agent die mijn gegevens noteerde.
Ik ging ff emotioneel ;( doen
Om het verhaal wat geloofwaardiger te maken.
Daarna draaide beide agenten bij en gaven mijn geen boete :}
Maar de volgende keer kreeg ik boetes voor de papieren en voor het staan op de vluchtstrook.
Ze trapte er gelukkig in :)
We deden de helmen weer op en zagen de politie constant rondjes rijden op Ressen.
Toen zijn we maar naar Nijmegen gegaan.
Als ik voortaan klaverbladen ga rijden laat ik mijn vriendin thuis.

Heb je knap geregeld. Fuck the police! :j
 
Hallo, Ik rijd vaak op Ressen, wilde er al heen, maar helaas zit ik met een griep en de laatste restjes houden mijn evenwichtsorgaan nog in gijzeling dus helaas, nog even niet als een gek te keer gaan op Ressen. Ik ben een keer onderuitgegaan op Ressen, politie, ambulance waren erg attent en behulpzaam. Ook ik baal als ik agenten zie die niets beter te doen hebben als we willen rijden. Maar laten we wel wezen, we mogen een aantal dingen niet en een aantal dingen wel. Ik heb aan agenten gevraagd wat zij onder klaverbladrijden verstaan en als je dat niet doet, dan is er niemand die je tegenhoudt. Ik geniet altijd van lekker rijden, ben vandaag nog even naar Harderwijk geweest en onder weg was het genieten, vooral omdat mijn vriendin steeds sneller en beter gaat rijden. Dus gewoon genieten en zorg dat ze niets te mekkeren hebben, dan kun je rijden dat het een lieve lust is. Hopelijk is het volgend weekend mijn griep over, dan gaan we weer naar Ressen, maar stoppen dat kun je het beste bij de afslag Elst doen. Perfecte stop en ook een echt toppie bocht. De parallelweg is ook geschikt voor wheelies.
Dus, see you there.
 
He, meneer Keim... Long time no see...
Leuk dat je vriendin ook steeds beter gaat op haar fiets... Nog steeds met verstevigde (motor-)spijkerbroek, of intussen ook al leertje?

Paar weken terug ook bij onschuldige rondjes rijden weggedstuurd... Illegaal om rondjes te rijden, je mag een klaverblad alleen gebruiken om op je bestemming te komen, was zo ongeveer de strekking van het verhaal... Was wel een grote groep, maar toch... Vandaag toch zeker 20 rondjes "onder politiebegeleiding" mogen afleggen op Ressen en geen probleem... Zelfs duimpje van meneer (motor) agent toen de bocht een keer echt lekker ging... :} Ligt er dus wel aan wie je treft...

Beterschap & volgende keer weer eens mee? :)
 
Ik kwam zaterdag ook nog even langs ressen. Ik was opweg naar huis en dacht nog gauw ff een paar rondjes te pakken :] . Dat het ik maar snel afgeblazen toen ik onder het talut een klpd wagen met twee motoren er voor zag staan (een zwart gele '97 blade, m-f'er misschien?). Die gasten houden ressen echt strak in de gaten in het weekend. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan