preview foutje

Tensive

MF veteraan
14 okt 2001
5.754
0
Arnhem
Als ik een bericht wil posten en ik gebruik voor het definitief posten die \'preview\'-functie (via een checkbox) dan wordt getoond wat ik heb ingetikt.

Maar als ik dan op \"terug\" klik, dan heb ik 1 op de 2 keer dat heel mijn verhaal en al opeens verdwenen is.
Toevallig een vautjuh in de site :?
 
Als je terug wil, moet je gewoon even vorige gebruiken in de explorer, niet \'terug\' in het schermpje van de preview. Het is mij ook al eens overkomen, maar dan werkt het wel. :)
 
De knop terug is gewoon een standaard stukje java wat gebruik maakt van de back-knop (zeg maar :) ).

Het is mij 1 keer overkomen, op 100 keer. Is al wel bekend, en ik denk dat je inderdaad gewoon de back-knop moet gebruiken als je zeker wil weten dat de text niet weg is.

Gelukkig werkt de terug-button meestal wel trouwens :)
 
Okee dan... ik dacht al dat ik de enigste zou zijn met dit probleempje, maar de \"vorige\"-knop van de browser is gelukkig slijtvast bij mij. Laat ik die dan ook maar gebruiken :)

Java :?
JavaScript... history.back(); dus?
 
ik heb het ook wel eens gehad met de vorige knop

als ik preview doe doe ik altijd eerst braaf
ctrl-a
ctrl-v

werkt ook perfect :P
 
Heheh, dan ken jij ook die ergernis dat als je veel getikt hebt, het vervolgens op één of andere manier weer verliest door een rare actie, dat je dan alles opnieuw moet intypen...

... maar dan typ je een zeer beknopte versie in.

(en volgende keer copy-paste je het toch maar)... :P
 
Heheh, dan ken jij ook die ergernis dat als je veel getikt hebt, het vervolgens op één of andere manier weer verliest door een rare actie, dat je dan alles opnieuw moet intypen...

... maar dan typ je een zeer beknopte versie in.

(en volgende keer copy-paste je het toch maar)... :P

Ja, dit herken ik helemaal. Is nog niet op MF gebeurd. Gebeurd wel eens op school, voordat
je iets in Word gesaved hebt, komt er een vage error. En word de boel afgesloten.
Alles weg!! :(

Ctrl-a, ctrl-c en ctrl-v = :]
 
Ruud: kan je dat terug knopje dan niet simpelweg uit die template slopen?

En dan krijg je dadelijk weer personen die gaan zeuren of er soms één of ander knopje \"terug\" erbij kan staan ;)

Ervaring leert in dit geval hoe ermee om te gaan...

... en een ieder met een windows-besturingssysteem beschikt al wat over deze ervaring. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan