PRI stand invloed op rijgedrag?

colindemo

MF veteraan
27 feb 2008
1.078
0
Marken
Nog maar even een vraagje over mijn "nieuwe" gs500:
Toen ik hem kocht hield hij in bij de 5 a 6 duizend toeren, ik dacht dat dit een kwestie was van carbs synchroniseren maar nu kwam ik erachter dat de benzine kraan op pri stond, toen ik hem op on zette en ik starte hem leek hij wel niet meer in te houden bij die toeren, kan dit of beeld ik het me in?
Ik kan het niet echt goed uitesten want de voorvork is eraf.
Graag jullie mening
 
het maakt normaal gesproken, tijdens het rijden geen verschil in welke stand de kraan staat.
alleen als de motor uit staat word de kraan niet afgesloten op de pri stand.
als het membraam stuk zou zijn, moet de kraan in alle standen benzine lekken door de vacuumslang.
 
lijkt mij erg vreemd, aangezien hij in de pri stand juist altijd benzine doorlaat en in de on stand alleen bij vacuum. Komt het probleem uberhaupt terug als je hem weer op pri zet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan