prijs bandit 400

Stef-x

MF'er
5 mrt 2003
101
0
Ridderkerk
Hallo allemaal,

Ik heb een bandit 400 op het oog als mn eerste motor. '92, 21000 km. vraagprijs is €2000,-

Is dat een leuke prijs?

Hebben jullie ooit deze motor gereden? Is het wat? Ik ga zelf donderdag proefrijden.

groet,
stefan
 
prijs valt op zich wel mee, punt is namelijk dat de bandit destijds meen ik f9999 koste en nu toch nog wel populair is.

het is wel een motor die enorm op toeren gehouden moet worden maar verders prima rijeigenchappen moet hebben volgende enkele leden van onze club

veel plezier met je proefrit !

maarten
 
Ik heb een Bandit 400 van 93, 2 jaar geleden gekocht voor fl. 4500,= met 15000 op de teller. Mijn ervaringen met de Bandit? Heerlijke machine zou alleen wat meer vermogen in mogen zitten en je moet 'm wel hoog in de toeren houden.
 
2000 EURO is een prima prijs voor een B4.
Voor mijn B4 uit '92 heb ik 1850.00 EURO betaald met ong 35000km op de teller.
Mijn B4 komt uit duitsland omdat ik in nederland geen org. geknepen B4 kon vinden. (En met een volledige kuip.)
Mijn ervaring met de B4, het is een heerlijke motor je moet hem wel hoog in de toeren rijden en is prima geschikt voor kleine mensen.
Op de www.suzukibanditclub.nl staat wat info over de B4.
Als je een proefrit gaat maken wens ik je alvast veel rij plezier. :]

Evy *D
 
Ik wou dat ik hem voor die prijs had kunnen kopen !!
Heb verleden week een Bandit 400 gekocht bij Safe(R.dam) voor €3350 28000km op de teller
Ben wel zeeeeer tevreden ik ben zeker geen beginnede motor rijder en met het vermogen van deze fiets zit het wel goed(59pk) top 180/190km/u inderdaad wel hoog in toeren houden maar dat is logies het is maar 399cc uit eindelijk
groet Ron
(bekijk de motor klik op de bijlage) :]

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan