Prijs Diversion XJ 900

Status
Niet open voor verdere reacties.

redlek

Rookie
6 mei 2007
23
0
Dordrecht
Goedenavond allemaal,
Op aanraden in de algemene praat groep om deze vraag ook hier te stellen, omdat hier de ervaringings deskundigen zouden zitten wil ik hem ook hier stellen.

Heb hedenmiddag mijn Virago XV750 verkocht en een Diversion XJ 900 s daarvoor in de plaats genomen.
Nu heb ik voor de diversion 4150 euro moeten betalen en vroeg me af of dit een redelijke prijs wat voor een Div van oktober 1998 met 51k op de teller.
De staat van de motorfiets was goed te noemen en zag dan op zich geen problemen.
Zou ik ook nog wat kunnen verwachten aan problemen rond deze kilometer stand ?
full
 
Een div900 van 1998 en 51.000Km voor 4150€.
Lijkt me eerder toch ne stevige prijs.
Geen ID van Nederlandse prijzen, maar in Belgie zou die fiets voor 3250 weg kunnen.
Hij heeft een topkoffer, en op de foto is te zien dat de remklauwen best wel proper zijn, en de uitlaatbochten zijn ook netjes. dus de rest zal ook wel dik in orde zijn.
As ie voor die prijs een grooit onderhoud heeft gehad (de 48.000km kleppenstelroutine) , en goede banden etc ... dan lijkt me dat een redelijke prijs. Niet echt een koopje, maar ook niet bij de neus genomen. Het hangt een beetje af van de algemene staat van de fiets hé.

Problemen? Neuhhhhhh
Benzinemeternaald zal doodgaan (doen ze allemaal) als ie al niet is overleden en reeds vervangen. DE collectorknalpot (middenstuk) kan aan vervangen toe zijn, as ie nog niet reeds is vervangen (de mijne van 1998 ook, wordt volgende week vervangen). Verder gaat er nix fout aan . ;)

Goeje fiets, goeje keus.
Nog veel :] :] genot ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan