prijs GSX 600 F

gje

Rookie
28 mei 2004
9
0
Beneden-Leeuwen
Ben n nieuwe deelnemer op t forum. Ben voornemens een GSX 600 F aan te schaffen. Heb ook al 'n motor op t oog. Wat is een redelijke prijs voor een GSX 600 F, bouwjaar 1994, 86000 km; Wat is het max. aantal km's dat een dergelijke motor kan rijden?? Wie geeft mij advies???
 
Laatst bewerkt:
kilometerstand is wel hoog maar hoogswaarschijnlijk wel eerlijk integenstelling tot veel andere motoren waarvan ze je willen wijsmaken dat ze maar 1000 km per jaar rijden.
ja hoeveel kilometer die aankan ligt er aan ,bv of hij altijd netjes is warmgereden enzo.
de prijs ja ligt aan een hoop dingen.staat van de remmen enzo,uiterlijk enz enz.
nog een tip kijk ook eens naa een rf 600 r is ook een mooie motor!!!!!!
 
Thnx voor je reactie afw. Ben nog niet ervaren in t kopen/berijden van motoren maar t kriebelt van alle kanten!! Kan genoemde motor kopen van n collega dus (redelijk) vertrouwd. Als ik er maar n paar jaartjes plezier van kan hebben! en t oog wil ook wat nietwaar? Heb (nog) geen foto ontvangen en hem ook nog niet live gezien dus probeer eerst wat meer info te krijgen. Ga snel ff kijken op motortrader naar naar n rf 600 r. Ben benieuwd!!!

Grtn Gje
 
Hallo Gje en welkom op het motor-forum.

Leuk dat je overweegt om een GSX600F aan te schaffen, kijk eens op de site van de GSXF-club www.gsxfclub.nl Hier kun je onder het onderwerp "aanschaf gebruikt" een aantal handige tips vinden over waar je op moet letten bij de aanschaf van een gebruikte GSX600F.

Wat betreft de motor die je op het oog hebt, de kilometerstand is wel aan de hoge kant. Ik denk dat de vraag prijs van die motor zeer zeker niet boven de 2500 euro mag liggen. Kijk eens wat verder rond op het internet, want er word genoeg te koop aangeboden.

Veel succes met de aanschaf van je motor. :]
 
Laatst bewerkt:
Thnx voor je reactie afw. Ben nog niet ervaren in t kopen/berijden van motoren maar t kriebelt van alle kanten!! Kan genoemde motor kopen van n collega dus (redelijk) vertrouwd. Als ik er maar n paar jaartjes plezier van kan hebben! en t oog wil ook wat nietwaar? Heb (nog) geen foto ontvangen en hem ook nog niet live gezien dus probeer eerst wat meer info te krijgen. Ga snel ff kijken op motortrader naar naar n rf 600 r. Ben benieuwd!!!

Grtn Gje
kijk eens op wie rijdt er RF 400/600/900R??? ook die van mij trouwens :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan